NEE NEE NEEquote:Op donderdag 3 juni 2004 09:19 schreef miss_dynastie het volgende:
En blijft het er dan ook afDrie weekjes valt wel mee
breinaald!quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
Als je gips vernieuwd wordt: eerst scrubben met washandje.
In geval van jeuk schijnt lucht onder het gips blazen te helpen. Met een fietspomp dus.
och... dan krijg je zoveel aandacht van de vrouwenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:44 schreef Stuart het volgende:
* Thomas B. heeft nog nooit gips gehadLijkt me eigenlijk wel cool juist
Alleen wil ik niet eerst iets hoeven breken, anders zou ik best wel eens gips om me arm willen ofzo, lijkt me wel leuk juist
Ik wil wel gipsquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:49 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
och... dan krijg je zoveel aandacht van de vrouwen
misschien kan je met papier maché wat fabricerenquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel gips, maar ik ga er nix voor breken
![]()
Ik ben niet handig en creatiefquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
misschien kan je met papier maché wat fabriceren
dan zul je vanzelf wel wat brekenquote:Op donderdag 3 juni 2004 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet handig
Wow. Hoe doe je dat dan? Ik heb nog nooit iets gebroken..quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:22 schreef yael26 het volgende:
Ik heb in totaal denk ik zo'n 25 keer in het gips gezeten.
Ik weet wat het is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:26 schreef Maikel1 het volgende:
Pfff heb al 3 wekens gips om me been omdat me voet gebroken is
en nu heb ik opeens zo een tering jeuk
maarja gelukkig gaat het er over een paar uren af
ach gips wil je gewoon nooitquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:44 schreef Stuart het volgende:
* Maikel1 heeft nog nooit gips gehadLijkt me eigenlijk wel cool juist
Alleen wil ik niet eerst iets hoeven breken, anders zou ik best wel eens gips om me arm willen ofzo, lijkt me wel leuk juist
Ik meen het serieus hoor, het lijkt me echt cool om een keer gips te hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
ach gips wil je gewoon nooit
voorral als 't warm is
ik heb trouwens oranje gips
oh ja edje dom diom dom
van de fiets springen met een gipspoot
Ik moest 7 wekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:29 schreef Hanneke1983 het volgende:
3 weken valt best mee. Ik ken iemand die m 6 weken om had gemoeten
ahhhhhhh wat sielugquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik moest 7 weken
Oh... das kutquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:54 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
NEE NEE NEE
IK HEB WEER NIEUW GIPS
het was nog niet goed
nu weer 3 weken gips
als het dan nog niet goed is een opname
het ergste is de stank die er na een week of 2 vanaf begint te komen...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:12 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ahhhhhhh wat sielug
dat dacht ik ook na 2 uur ben je het wel zat, je kan niet normaal douchen, je kan je niet zo bewegen als je zou willen, en het jeukt als het warm is.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik meen het serieus hoor, het lijkt me echt cool om een keer gips te hebben![]()
Nu zou ik het wel willen, oranje gips klinkt cool![]()
Wat is er zo rot aan dan om gips te hebben als het warm is![]()
Kijk, een kleinigheidje hou je natuurlijk altijd ! Het lijkt mij gewoon heel cool om een keer me arm in het gips te hebben voor een paar wekenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:29 schreef Mons het volgende:
[..]
dat dacht ik ook na 2 uur ben je het wel zat, je kan niet normaal douchen, je kan je niet zo bewegen als je zou willen, en het jeukt als het warm is.
Dat is natuurlijk niet echt, dat wil ik ook niet ! Ik wil gewoon echt gips om me armquote:Op zondag 6 juni 2004 00:27 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Maikel!!!
Gips zuigt echt. Doe maar eens papiermache om je arm, dan merk je het wel. Die ledemaat ook niet gebruiken he, dat mag niet, anders hoef je geen gips.
Ga maar eens douchen met papiermache......![]()
Heup tot enkel is ook wel erg rigoreus hoor ! Ik zou alleen me arm willen, maar wel helemaal dan, van pols tot aan me bovenarm !quote:Op zondag 6 juni 2004 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
En probeer je eens aan te kleden met een gebogen arm in het gips......
*Krakje had geluk met een gebroken enkel, was niet van heup tot enkel in het gips*
Dat moet je haar ook gewoon niet vertellen natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2004 01:06 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan me niet indenken welk meisje iemand wil aankleden met gips, zeker niet als het fake is!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:17 schreef Blixar het volgende:
ik heb ooit 2 armen in het gips gehad...
lekker na de shit je kont laten schoonvegen enzo en na het douchen je laten drogenquote:Op zondag 6 juni 2004 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]tegelijkertijd bedoel je
Dat lijkt me nml. wel heel erg onhandig en naar !
![]()
Ik had door een val mijn rechterarm gebroken en mijn linkerarm gekneusd dus rechts in het gips en links zwaar ingetapedquote:Op zondag 6 juni 2004 01:17 schreef Blixar het volgende:
ik heb ooit 2 armen in het gips gehad...
quote:Op zondag 6 juni 2004 01:40 schreef Blixar het volgende:
[..]
lekker na de shit je kont laten schoonvegen enzo en na het douchen je laten drogen
Maaaaaahaaaahaaaaaaam ik ben klaaaahaaaaaaahaaaaaar...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:40 schreef Blixar het volgende:
[..]
lekker na de shit je kont laten schoonvegen enzo en na het douchen je laten drogen
Wantquote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:56 schreef Manweth het volgende:
Moet je eens proberen dat gips met een fohn of een gasbrander warm te maken.
Is ook altijd leuk
(denkt ineens iets aan hydratatie)
quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:10 schreef RetepV het volgende:
Ik heb nog wel een ranzige pic van toen het gips net verwijderd was. Zien?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want![]()
Klinkt wel leuk![]()
Water weg -> gips kapot -> been opnieuw kapot.quote:Als een zout oplost in water worden de losse ionen door de dipoolmolekulen van water omringd: hydratatie. De bindingen die bij de hydratatie ontstaan zijn dan sterker dan de ionbinding in het ionrooster van het zout.
Bij het uitkristalliseren van een zout kunnen in het ionrooster watermolekulen worden ingebouwd: kristalwater. Een zout dat kristalwater bevat heet een hydraat. Bij verwarmen van een hydraat komt het water vrij.
ja iddquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef Goofup het volgende:
haha is cool gevoel zo'n ruggeprik idd.
Ik kan me herinneren dat het net voelt alsof je een riem omhebt en onder die riem heb je geen gevoel meer.
Erg raar is het om proberen je tenen te bewegen als er nog geen gevoel in zit. Hoe hard je ook probeert en hoe een scheve bek je dan ook trekt; die teen verroert zich geen vin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |