quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:42 schreef Sidekick het volgende:
Jammer voor Hirsi Ali dat haar plan is mislukt. Zwaargewond in het ziekenhuis liggen zou haar meer aandacht hebben gegeven. Ik persoonlijk ben wel blij dat er niemand gewond is geraakt.
Verder twijfel ik enorm of dit echt gebeurd is. De beveiliging van haar die niet in de buurt was? Yeah right. Schaf die beveiliging maar af, als iemand de tijd heeft om haar te vermoorden.
Hoe groot is het wapenarsenaal van Hirsi Ali eigenlijk?
Leuk hoe je alles weet te verdraaien. Je zou in de politiek moeten gaan. :/quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ayaan lokt zelf geweld uit - Als de jongen echt had gestoken was het Eigen schuld van Ayaan
Ja, want als iemand dat zegt, dan mag dat ookquote:Ayaan lokt zelf geweld uit - Als de jongen echt had gestoken was het Eigen schuld van Ayaan
ben ik alquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:08 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Leuk hoe je alles weet te verdraaien. Je zou in de politiek moeten gaan. :/
Natuurlijk, dat kan.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ze in een restaurant zat, lag dat mes dan niet gewoon op tafel, om vervolgens bij het eten te gebruiken?
Meki, welke lijst? Ik ben nog zwevend.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ben ik al
Als ik(ik ben even een wapenverkoper) jou een geweer geef, aangezien jij er een vergunning voor zou hebben, vind jij het dan uitlokking van de wapenverkoper?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ayaan lokt zelf geweld uit - Als de jongen echt had gestoken was het Eigen schuld van Ayaan
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die dat gecontroleerd hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het eik best stoer hoe ze haar kalmte wist te bewaren én er nog een kleine discussie uit wist te slepen.
En wat was er niet waar aan haar besnijdenisverhalen?
Als jij als wapenverkoper vervolgens tegen hem zegt om je neer te schieten wel jaquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:26 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Als ik(ik ben even een wapenverkoper) jou een geweer geef, aangezien jij er een vergunning voor zou hebben, vind jij het dan uitlokking van de wapenverkoper?
Erg merkwaardige redenatie
Wat doe je in de politiek, vertegenwoordig je een partij en op welk niveau?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:12 schreef Meki het volgende:
[..]
ben ik al
en dat voor een mod... walgelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:42 schreef Sidekick het volgende:
Jammer voor Hirsi Ali dat haar plan is mislukt. Zwaargewond in het ziekenhuis liggen zou haar meer aandacht hebben gegeven.
Ik neem aan dat mensen ook een eigen verantwoordelijkheid hebben en de wetten in nederland kennen, zeker die van wapens.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Als jij als wapenverkoper vervolgens tegen hem zegt om je neer te schieten wel ja![]()
Natuurlijk hebben mensen ook een eigen verantwoordelijkheid en als de jongen ook echt had gestoken was het moord geweest, simpel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mensen ook een eigen verantwoordelijkheid hebben en de wetten in nederland kennen, zeker die van wapens.
Is het ook eigen schuld van de BMW dealer als ik te hard rijd, omdat mijn teller niet begrensd is op 120?
Ach ja, mods zijn ook mensen met een mening en een eigen politieke voorkeur, maar ik vind niet dat hij zich moet verlagen tot dergelijke uitspraken, het zet zijn positie behoorlijk op de tocht....quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
en dat voor een mod... walgelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijst Mekiquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Meki, welke lijst? Ik ben nog zwevend.
In de letter des woords (en daads) is het uitlokking.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben mensen ook een eigen verantwoordelijkheid en als de jongen ook echt had gestoken was het moord geweest, simpel.
Maar iemand een mes geven en dan zeggen dat ie je neer moet steken...Als dat al geen uitlokking meer is
![]()
Hij heeft gelijkquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zoals eerder gezegd zou het een mes van het etablisement zelf kunnen zijn, hierdoor vervalt jouw aanklachttegen verboden wapenbezit, tegen de pepperspray was een boete ook op zijn plaats aangezien mevrouw voor haar verdediging bodyguards schijnt te hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
wat walgelijk ,
Ayaan moet geen mes bijzich hebben , Ayaan moet heen paperspray bij zich hebben
Ayaan moet geen Nieuws verzinnen om in de Media te komen
Als Ayaan aandacht wil dan lukt het in Somalie en niet in Nederland
Ayaan moet gearresteerd worden wegens illegaal ebzit van Paperspray en mes in haar zak
Ten eerste is het hebben van een mes in je zak niet noodzakelijk strafbaar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
wat walgelijk ,
Ayaan moet gearresteerd worden wegens illegaal ebzit van Paperspray en mes in haar zak
Doe eens normaalquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:42 schreef Sidekick het volgende:
Jammer voor Hirsi Ali dat haar plan is mislukt. Zwaargewond in het ziekenhuis liggen zou haar meer aandacht hebben gegeven. Ik persoonlijk ben wel blij dat er niemand gewond is geraakt.
Verder twijfel ik enorm of dit echt gebeurd is. De beveiliging van haar die niet in de buurt was? Yeah right. Schaf die beveiliging maar af, als iemand de tijd heeft om haar te vermoorden.
Hoe groot is het wapenarsenaal van Hirsi Ali eigenlijk?
Ze zat in een restaurant!quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
wat walgelijk ,
Precies. Zeggen dat religieuze fanatiekelingen je dood moeten maken is normaal in jullie wereld he Timmytje?quote:Op donderdag 3 juni 2004 08:05 schreef TimmyAsd het volgende:
Stom wijf die Ayaan...
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:46 schreef Castor het volgende:
[..]
Ten eerste is het hebben van een mes in je zak niet noodzakelijk strafbaar.
Ten tweede, waar staat dat AHA een mes in haar zak had?
Het zou natuurlijk kunnen dat ze met haar stiletto of miniatuur kromzwaard zat te eten, maar dat acht ik niet waarschijnlijk.quote:Terwijl de jongen sprak, bleef hij mij strak aankijken, het vriendelijke lachje op zijn gezicht. Hij had een zachte g. Mijn gast staarde hem ademloos aan. Ik pakte mijn mes van mijn bord en bood het hem aan.
Als jij aandacht wil ga dan naar Marokko.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij wegens het verkopen van gestolen shit op een slechte website.quote:Ayaan moet gearresteerd worden wegens illegaal ebzit van Paperspray en mes in haar zak
Ayaan is iemand die heel dom isquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd zou het een mes van het etablisement zelf kunnen zijn, hierdoor vervalt jouw aanklachttegen verboden wapenbezit, tegen de pepperspray was een boete ook op zijn plaats aangezien mevrouw voor haar verdediging bodyguards schijnt te hebben.
Wie zegt dat ze dit verzonnen heeft?
De mod kan wel gelijk hebben, maar bevindt zich niet in een situatie om dit zo te verwoorden, de mod heeft zich hier lelijk laten kennen en is zijn geloofwaardigheid als objectief toezichthouder in een onderwerp over Hirshi bijv kwijt...
Waarom wil jij alleen president van Noord- en Zuid - Holland worden Meki?
Die hebben geen president, waar bedrijf jij trouwens de politiek? in partijvorm, of wat?
Zou je meki willen interviewen in het slowchattopic van nws?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:46 schreef Elgigante het volgende:
Waarom wil jij alleen president van Noord- en Zuid - Holland worden Meki?
Die hebben geen president, waar bedrijf jij trouwens de politiek? in partijvorm, of wat?
Daar ga ik heen aanstaande zomerquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:51 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Als jij aandacht wil ga dan naar Marokko.
[..]
Jij wegens het verkopen van gestolen shit op een slechte website.
Er gaat jou veel boven de pet, he?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Ayaan is iemand die heel dom is
" Hier is me mes , steek me neer " En Als die het deed wat dan . Eigen schuld dikke bult
Ongelooflijk dat ze nog niet weg van VVD![]()
President ( daar gaat deze topic daar niet over - Maak maar een andere topic daarover ) niet hier
Meki, ben jij echt zo dom of doe je alleen alsof?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Daar ga ik heen aanstaande zomer
Hoezo gestolen dingen - Bewijs
( en nogmaals andere topic het gaat hier om Aandacht vragende Ayaan )
Geloof me, er zijn echt 'mensen' die echt zo dom zijn. En je hoeft daarvoor niet eens je kamer uit te komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:57 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Meki, ben jij echt zo dom of doe je alleen alsof?
Ik kan het me eigenlijk amper voorstellen dat iemand echt zo dom is...
Nee, dat leest ie zo wel op zn computer net als ik..quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn echt 'mensen' die echt zo dom zijn. En je hoeft daarvoor niet eens je kamer uit te komen.
Waarom schrijf je er geen essay over?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk
wat walgelijk ,
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:24 schreef Vivi het volgende:
Waarom staat er bij dat die jongen donkerblond is?
Je weet ook wel dat islam een religie is, geen fenotype.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:52 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Een niet-moslim heeft het niet over Muhadjedin en zegt niet dat ze een bedreiging is voor zijn religie. Dit was dus een moslim, klaar. Terwijl met 'blond' wordt gesuggereerd dat dat niet zo was.
Ik kan me nog en "essay-schrijver" herrineren, BsB.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Waarom schrijf je er geen essay over?
Waarom selectief lezen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:28 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geef alleen maar aan dat ze erg dom bezig is geweest. Voor hetzelfde geld had die gek wel gestoken, en lag ze nu in het ziekenhuis (of erger?) haar aandacht te vergaren. Gelukkig is het goed afgelopen.quote:Ik persoonlijk ben wel blij dat er niemand gewond is geraakt.
Met 'blond' wordt hooguit gesuggereerd dat het geen allochtoon is.quote:Op donderdag 3 juni 2004 14:52 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.
Een niet-moslim heeft het niet over Muhadjedin en zegt niet dat ze een bedreiging is voor zijn religie. Dit was dus een moslim, klaar. Terwijl met 'blond' wordt gesuggereerd dat dat niet zo was.
Ja, dat idee had ik ook al over zowel het handelen van die geflipte moslim, en Hirsi Ali. Als dit echt gebeurd is tenminste.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:47 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Doe eens normaal
idd.. SideKick wil eigenlijk zeggen dattie het jammer vind dat ze niet overhoop gestoken is.. maar hij verschuilt zich achter wat toegevoegde tekstjes.. laf en beslist niet modwaardig .quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:26 schreef milagro het volgende:
hier wordt door dezelfde lieden die jammeren over zoiets als Pooier vd Profeet (want schande!) het wel weer jammer gevonden dat de heer in deze kwestie niet de daad bij het woord gevoegd heeft of ze ,als hij dat gedaan zou hebben, het Ayaan'sr eigen schuld zou zijn.
En dat alleen omdat je haar mening niet kunt velen
Ik ben het in zoverre met je eens dat Sidekick de eer aan zichzelf moet houden en zijn modschap moet neerleggen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 15:33 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
idd.. SideKick wil eigenlijk zeggen dattie het jammer vind dat ze niet overhoop gestoken is.. maar hij verschuilt zich achter wat toegevoegde tekstjes.. laf en beslist niet modwaardig .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |