Schelden, wat een zwaktebod.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:03 schreef heipaal het volgende:
[..]
haha wat een zielige nerd ben jij zeg. ik hoef helemaal niks te bewijzen. je zet jezelf nu gewoon voor lul, idioot. kijk anders in het woordenboek ofzo. kankermongool.
Dan had de vuile homo ook niet om een beetje geld hoeven te vragen, aangezien ie dat zelf al genoeg heeftquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:14 schreef HAL9000S het volgende:
En wat nou als ie dan 199 euro 50 tevoorschijn tovert?
nee kneus, ik heb je eruit geluld, en dat heb je zelf maar al te goed door. vandaar ook je loze kutreactie.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ben je 14 ofzo? Dan begrijp ik je reacties.. Toch jammer dat je zo'n kutopvoeding hebt gehad.
Jah, ik had ff geen zin meer in dit gezeik, maar dat jij toch door gaat totdat je vindt dat je me 'eruit geluld' hebt, bewijst voor mij alleen maar dat je indd gewoon een kutopvoeding hebt gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:13 schreef heipaal het volgende:
[..]
nee kneus, ik heb je eruit geluld, en dat heb je zelf maar al te goed door. vandaar ook je loze kutreactie.
tot de volgende keer, flikker.
haha whatever kneus. 'stofgezogen' muhahaha, debiele stinkpoolquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:15 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, ik had ff geen zin meer in dit gezeik, maar dat jij toch door gaat totdat je vindt dat je me 'eruit geluld' hebt, bewijst voor mij alleen maar dat je indd gewoon een kutopvoeding hebt gehad.
Je bent echt 14 heh? Ik ga maar niet op je bagger in. Ben geen Pool trouwens..quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:17 schreef heipaal het volgende:
[..]
haha whatever kneus. 'stofgezogen' muhahaha, debiele stinkpool
zie de post voor jouw postje :Squote:Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef heipaal het volgende:
ik ben 22, ik kan nederlands en ik ben niet bang om fouten toe te geven. jij wel.
Daar lijkt het niet op. En ga nu maar lekker peuken bietsen, dan doe je in ieder geval niet iets dat ontopic genoemd kan worden.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:22 schreef heipaal het volgende:
ik ben 22
Misschien is het een kloon van OphiOn?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Daar lijkt het niet op. En ga nu maar lekker peuken bietsen, dan doe je in ieder geval niet iets dat ontopic genoemd kan worden.
zoals je ziet gebruik ik helemaal geen hoofdletters. dat doe ik niet op forums en chats omdat het teveel moeite kost. en dat je nu na 1000 posts pas toegeeft dat je fout zat met je stofgezogen geeft aan hoe zielig je bent. als je iets fout zegt is een ander niet degene die de waarheid moet 'bewijzen' hoor, kleuter.quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
zie de post voor jouw postje :S
Volgens mij moet je als je een . zet de volgende regel met een hoofdletter beginnen. Geef je fout maar toe dan.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is het een kloon van OphiOn?
Blabla.. Ik ben hier weg. Joppiesaus halen..quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:31 schreef heipaal het volgende:
[..]
zoals je ziet gebruik ik helemaal geen hoofdletters. dat doe ik niet op forums en chats omdat het teveel moeite kost. en dat je nu na 1000 posts pas toegeeft dat je fout zat met je stofgezogen geeft aan hoe zielig je bent. als je iets fout zegt is een ander niet degene die de waarheid moet 'bewijzen' hoor, kleuter.
Misschien kwam die net wat te kort voor z'n treinkaartje...quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:44 schreef Tranqualizer het volgende:
Stond een keer op het station in amsterdam en kwam er een gast naar me toe lopen of ik wat kleingeld voor hem had. Die gast liep gewoon in kleding waarvan ie een jaar eten kon kopen en dan nog bij mij geld durven bietsen ook.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |