Nee. Een heel simpel poppetje was het.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef bas-beest het volgende:
bedoel je de serie "Wallace & Grommit"???
[afbeelding]
Als je niet serieus kan zijn,post dan niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:45 schreef slimmeman het volgende:
tom & jerry?![]()
Nee ook niet. Wel in die trant zeg maar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef Roache_ het volgende:
Pingu?
Ik val zo stomtoevallig in dit topic, en ben nu ook gebrand om te weten hoe dat klotepopje heet...quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:53 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee ook niet. Wel in die trant zeg maar.
Volgens mij was ie van italiaanse afkomst...quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie, zoiets dus!
Ja ik ook dus door NiteSpeed! De lul.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:56 schreef Roache_ het volgende:
[..]
Ik val zo stomtoevallig in dit topic, en ben nu ook gebrand om te weten hoe dat klotepopje heet...
Ja die! En dan was ie weer plat enzo...quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:02 schreef Morwen het volgende:
Was het die serie waarin het poppetje ook vaak een bal was en daarna weer een poppetje. Hij kleidde zichzelf terug tot poppetje, zeg maar? En hij mompelde niet, maar zei iets van "biebedebiedebie" Zoiets? Volgens mij was dat ooit bij de publieke omroep........net als de originele MUIS die niet meer is![]()
Weinig hulp geef ik dus, maar khou het topic wel in de gaten (kleimannetje+MUIS=).
Ja zo'n zelfde soort kleipoppetje als in de clip van 'reet petite'quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:08 schreef Grumpey het volgende:
is het niet kleipoppetje uit tiktak?
en ik zit nu ook telkens met kleipoppetje uit clip van 'Reet petite' in mijn hoofd
Volgens mij was het een buitenlands filmpje. Sloveens of Roemeens.......zoiets. De aftiteling was slecht leesbaar iig. Russisch, kan ook nog.quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja die! En dan was ie weer plat enzo...
Die praten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef bas-beest het volgende:
bedoel je de serie "Wallace & Grommit"???
[afbeelding]
dit doet me dan weer denken aan een animatie filmpje dat altijd bij kindernet heel vroeg in de ochtend was te zien, een soort poppetje getekend in zand, met allemaal kleurtjes...jaja zand...en toen beleefde hij allemaal avonturen in het...zand, etc etc zoals je kan begrijpen vond ik hier nooit ene zak aanquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:32 schreef Grumpey het volgende:
wij bedoelen ander kleipoppetje denk ik.....eentje die beetje lijkt op deegkoekje uit shrek (die zeg maar gemarteld wordt) maar dan geel...:)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 3 juni 2004 02:29 schreef davidov het volgende:
oeh ik heb hem volgens mij, tenminste van mijn poppetje....Bogus?
[afbeelding]
Hee, hier zocht ik ook al een tijdje naar.quote:Op donderdag 3 juni 2004 07:15 schreef Calimero_31 het volgende:
Het was niet ChapiChapo?
[afbeelding]
JAAA! Dat is em! MR. Bogus!quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:29 schreef davidov het volgende:
oeh ik heb hem volgens mij, tenminste van mijn poppetje....Bogus?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
JAAA! Dat is em! MR. Bogus!Hehe....eindelijk! Bedankt!
Ik heb het echt over dat kleipoppetje. Ik ben van 1983, en zag het toen ik een jaar of 6,7 was.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat was een tekenfilm serie (1993)
En die serie van dat kleipoppetje was er al in de jaren 70
Ja, Mr Bogus is het voor mij ook niet. "Mijn" kleipoppetje was veel eenvoudiger en grijsquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat was een tekenfilm serie (1993)
En die serie van dat kleipoppetje was er al in de jaren 70
Danis het niet Mr.bogus .. want die werdt pas gemaakt vanaf '93quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:28 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik heb het echt over dat kleipoppetje. Ik ben van 1983, en zag het toen ik een jaar of 6,7 was.
MUIS!!! op de duitse tv toch??!?!?quote:Op donderdag 3 juni 2004 02:02 schreef Morwen het volgende:
.....verhaal.....
MUIS=![]()
.......verhaal.......
Nee.......quote:
JAAA, nu je het zegt, het was toen op een Duitse zender.........in het weekend (ik meen op zondag). En die muis liep tegen de muren op en over het plafond enzo.....zo leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:00 schreef new_moon het volgende:
[..]
MUIS!!! op de duitse tv toch??!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn moeder werd er helemaal knetter van,.. ik wilde geen aflevering missen!! haha
Dank je, new_moon, voor de linkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:06 schreef new_moon het volgende:
link naar MUIS!!!!!!!!!!!!!
voor mij ook! Muis is echt heeeeeeeeeel schattigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dank je, new_moon, voor de linkPure nostalgie voor mij. EN hij is zo schattig
![]()
Ik was nog niet echt naar hem op zoek, zeg maarquote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:18 schreef new_moon het volgende:
[..]
voor mij ook! Muis is echt heeeeeeeeeel schattig
en ik herinner me altijd hoe ik dan voor de tv zatnostalgie-to-the-bone zullen we maar zeggen!
had 'm trouwens vrij snel gevonden, verbaasde me er ook over!
Sorry, jullie komen natuurlijk niet in onzin.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is Xebro van kleiIs Xebro van de jaren 70
Is dus niet het kleipoppetje wat wij bedoelen
![]()
Waren dat er niet stiekem twee, die voortdurend met elkaar in de clinch lagen?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 01:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wel naar dat kleipoppetje![]()
Oh ja. Die. Maar hoe heetten ze nou....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waren dat er niet stiekem twee, die voortdurend met elkaar in de clinch lagen?
Briljant was dat. Werkelijk.
Twee boze "balletjes".quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh ja. Die. Maar hoe heetten ze nou....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |