Maar goed :
Pikante tomaat.
Taise kip
Champignon (+ham)
quote:Tomaaat!
Op zaterdag 11 augustus 2001 20:10 schreef Guus het volgende:
Dat piramide puzzeltje was wel heel gemakkelijk. Ik zag het al toen het nog in het plastic zat.Maar goed :
Pikante tomaat.
Taise kip
Champignon (+ham)
Helaas al geruime tijd niet meer te krijgen bij de plaatselijke super en c1000.
Tomaat
Champigons (+ ham)
Asperge
Ik hou niet van die dunne oliesoep, de bovenstaande zijn lekker dik.
overigens vind ik chinese tomatensoep uit blik vele malen lekkerder.
ossestaartsoep van cup-a-soup is niet lekker, echte wel.
Is alleen nog niet op de markt, maar het zal niet lang meer duren.
Maak ik net 5 pakkies open, heb ik 3x de vreselijke 4 puzzel en 2x het alfabet ding. Die vreselijke 4 heb ik nou al 4x
quote:ruilen ? ik haal net uit de aspergesoep weer de "verschikelijke T" (heb er nu 3)
Op zondag 12 augustus 2001 12:55 schreef KroJo het volgende:
'k vind Champignon altijd wel goed te doen..Maak ik net 5 pakkies open, heb ik 3x de vreselijke 4 puzzel en 2x het alfabet ding. Die vreselijke 4 heb ik nou al 4x
quote:ruilen ? ik haal net uit de aspergesoep weer
Op zondag 12 augustus 2001 12:55 schreef KroJo het volgende:
'k vind Champignon altijd wel goed te doen..Maak ik net 5 pakkies open, heb ik 3x de vreselijke 4 puzzel en 2x het alfabet ding. Die vreselijke 4 heb ik nou al 4x
asperge, franse ui, pikante tomaat
champignon, groenten, prei creme
champignon/ham, hongaarse goulash, thaise kip
chinese kip, kerrie, tomaat
chinese tomaat, kip, tomaten creme
drinkbouillon kip, koninginne, erwt
tomaat-basilicum, ossestaart, rundvlees
op www.cupasoup.nl staan overigens ook de oplossingen van de houten puzzeltjes
quote:hier ga ik me mee
Op zondag 12 augustus 2001 12:10 schreef Realzm het volgende:
champignonham
chinese tomaat
en natuurlijk die puzzeltjesoverigens vind ik chinese tomatensoep uit blik vele malen lekkerder.
En dan de opmerking over dat het te waterig is?? moet je er misschien niet zoveel water bij gooien?? ik doe er altijd minder in dan op het pakje staat.. gewoon beetje naar eigen inzicht.
......ik ben een beetje tomaat freak
quote:Of twee zakjes i.p.v. een..
Op zondag 12 augustus 2001 18:12 schreef the-russian het volgende:
tomaat creme.En dan de opmerking over dat het te waterig is?? moet je er misschien niet zoveel water bij gooien?? ik doe er altijd minder in dan op het pakje staat.. gewoon beetje naar eigen inzicht.
En op het laatst het brood erdoorheen mixen .. ziet er echt ranzig uit, maar oh zo lekker
Overigens zijn de PIKANTE en CHINESE TOMAAT ook "heel goed te eten" (om er maar even een Unox slogan tegenaan te gooien).
Ach, ik vind alles lekker, behalve die KERRIE, omdat die rijstkorrels mij aan maden doen denken . De kerrie van Honig heeft gelukkig geen maden, mmm.
Ik maak mijn uiensoep wel lekker zelf.. kan je ook zelf bepalen wat er wel of niet in komt en ik pers. vind ut vele malen lekkerder dan uit blik...
Gewoon lekker een 5liter soeppan vol.. en dan de dagen daarna lekker uiensoep slurpen..
Of in un bakkie en dan de vriezer in..
voor de geinteresseerden, hier het recept:
Franse Uiensoep
Ingredienten:
voor +/- 5 liter (mid. grote soeppan)
Benodigd Keukengerei:
mes, soeppan (mid.groot(5ltr)), pol en/of soeplepel, oven (220oC/gasstand 4)of grill.
Bereiding:
Eet smakelijk!
[Dit bericht is gewijzigd door -Maverick- op 17-09-2001 13:16]
quote:
Op maandag 17 september 2001 21:10 schreef stepster het volgende:
Champignon!!! Alleen is het wel jammer dat je vaak naar de champignons moet fietsen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |