nee, die officiële, van rtl4... waar je moet dokkuh om foto's te kunnen kijken enzo...quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:20 schreef BVO het volgende:
Oooh...welke site? Op clubs?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:35 schreef DaMart het volgende:
Aangezien Isabella steeds meer begint door te draaien weer, krijg ik steeds sterker het gevoel dat zij de zomercliff wel eens niet zou kunnen overleven...
er zijn er meer:quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:27 schreef digispeed het volgende:
dit zijn ze, niet erg bijzonder dus.
BTW ik haal ze er over een kwartier weer af, dit is nml hardstikke strafbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor julliequote:Op donderdag 3 juni 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
er zijn er meer:
a t/m f...maar idd...stelt niet veel voor
quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor jullie![]()
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:31 schreef digispeed het volgende:
[..]
nou niet zeuren dat er meer zijn, ik riskeer mijn leven voor jullie![]()
thanx....quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:27 schreef digispeed het volgende:
dit zijn ze, niet erg bijzonder dus.
BTW ik haal ze er over een kwartier weer af, dit is nml hardstikke strafbaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dat zag ik ook al.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:
Aan de gevel te zien is 't dus toch Scala dat de lucht in gaat vliegen!!!
Ja was leuk wel jammer dat ze Ludo ook de schuld geeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:29 schreef Queen_Em het volgende:
Janine was weer op dreef gisteravond.Blijft leuk om naar te kijken.
Werd weer eens tijd dat alweer de derde product van Anita in de fik gaat... kunnen ze nu niets anders verzinnen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef Martijntj het volgende:
Geil! Scala gaat vliegen!!
De Cactus (of Kactus of Kaktus?) ??? Geen idee of dat afgefikt is....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Dizer het volgende:
Ze werkte toch eerst in een soort cafe/restaurant waar Miriam serveester was?
Dat was op een gegeven moment ook van Anita. En dan praat ik echt over tweede en derde seizoen. Was dat ook niet in de fik gegaan?
Kaktus jah!!!!! Dat je dat nog herrinert!!! Kan ik niet hoor!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
De Cactus (of Kactus of Kaktus?) ??? Geen idee of dat afgefikt is....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |