het is ook 2x zo saai als gtst dus dat treft.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:45 schreef Svensational het volgende:
nee ONM is as vrijdag al. 11 juni dus, twee weken eerder dan GTST.
quote:Op zondag 6 juni 2004 18:27 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
het is ook 2x zo saai als gtst dus dat treft.
Ik verveelde me, dus ik heb vandaag ongeveer alle ONM afleveringen van deze week gekeken op Yorin (terwijl ik het anders bijna nooit kijk) en ik vond het eigenlijk leuker dan GTSTquote:Op zondag 6 juni 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
ONM is dus níet 2x zo saai als GTST..
Op de Yasmin-Isabella enzo verhaallijn na is het ook veel leuker vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik verveelde me, dus ik heb vandaag ongeveer alle ONM afleveringen van deze week gekeken op Yorin (terwijl ik het anders bijna nooit kijk) en ik vond het eigenlijk leuker dan GTST![]()
Zelfs the Bold and the Beautiful is onderhand nog leuker de laatste tijdquote:Op zondag 6 juni 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Op de Yasmin-Isabella enzo verhaallijn na is het ook veel leuker vind ik..
Kijk jij daar naar?quote:Op zondag 6 juni 2004 21:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zelfs the Bold and the Beautiful is onderhand nog leuker de laatste tijd
Nee dat vind ik helemaal verschrikkelijk, maar ik zag van de week toevallig een stukje!quote:Op zondag 6 juni 2004 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Kijk jij daar naar?.
Dat lijkt me dus écht heel saai..
Ik dacht al.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik helemaal verschrikkelijk, maar ik zag van de week toevallig een stukje!
Ja en Ridge is altijd de heldquote:Op zondag 6 juni 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht al..
Mijn moeder keek er vroeger nog wel eens naar, ze hebben daar volgens mij echt elke verhaallijn al 20x overnieuw gedaan. M'n moeder is dan ook gestopt met kijken.
.
Dat was toch geen cliffhanger? Die was juist midden in het seizoen geloof ik, daarom was het extra spectaculairquote:Op zondag 6 juni 2004 18:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat we nu de spectaculairste clifhanger ooit zullen krijgen.
De beste tot nu toe vind ik nog altijd de bruiloft van Simon (2500e).
En allemaal zo'n verschrikkelijk gladde zonnebankkopquote:Op zondag 6 juni 2004 22:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en Ridge is altijd de held![]()
![]()
Elke aflevering kent een cliffhangerquote:Op zondag 6 juni 2004 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat was toch geen cliffhanger? Die was juist midden in het seizoen geloof ik, daarom was het extra spectaculair
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?quote:Op zondag 6 juni 2004 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke aflevering kent een cliffhanger. Het einde van het seizoen is de zomercliffhanger.
Ik heb al een nieuw topic staan jaquote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?
En hebben jullie al een nieuwe titel bedacht?
Ja, BVO heeft er eentje klaarstaan...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
En hebben jullie al een nieuwe titel bedacht?
Het schijnt dat er een bom geplaatst wordt in Scala, waarbij een of meerdere doden vallen.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jullie weten zeker allemaal al wat de cliffhanger gaat worden?
Wees maar gerust, jij mag de volgende openen...quote:Op zondag 6 juni 2004 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb al een nieuw topic staan ja.
Maar ik heb al een paar keer geprobeerd dat topic te openen en ik was steeds te laat![]()
.
Wat zijn we in een hoffelijke buiquote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wees maar gerust, jij mag de volgende openen...
Dat wou ik nou dus net niet wetenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Het schijnt dat er een bom geplaatst wordt in Scala, waarbij een of meerdere doden vallen.
Verder heb ik ook nog gelezen dat Charlie en Nick in Las Vegas zouden gaan trouwen.
Ja, dan moet je niet in dit topic komenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat wou ik nou dus net niet weten![]()
Oke, dan is het goedquote:Op zondag 6 juni 2004 22:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet in dit topic komen![]()
.
Het zijn trouwens ook maar geruchten hoor, eerdere theorieën klopten ook niet, dus er is nog niks zeker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |