Rot jij nou toch eens op met die onzin.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:10 schreef RealStevi0w het volgende:
nee ... en trouwens ... er mag best wel weer een nieuw topic kome hoor!!
Ach, voordat de verhaallijn van Yasmin afgelopen is kom jij toch echt wel aan de beurtquote:Op zondag 6 juni 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
Maarja, ooit ben ik de eerste.
Jij pakt altijd die saaie foto's van de GTST-sitequote:Op zondag 6 juni 2004 12:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar ik had nu leuke foto's en een leuk stukje en nog een leuk stukje geschreven door Fajah zelf.
Maarja, ooit ben ik de eerste.
Zou het dan toch kloppen dat Charlie en Nick gaan trouwen?.
Nietquote:Op zondag 6 juni 2004 14:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij pakt altijd die saaie foto's van de GTST-site.
Ik vind d'r wel een typisch 'rokersgezicht' hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:33 schreef tybalt het volgende:
In het kader van de Barbara openingspost.. wie weet er of Charlotte rookt, en wie heeft er nog caps van een rokende barbara in GTST? (dat is toch weleens geweest als ik me goed herinner??)
Mooie foto's, dank jequote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat tournament: Favoriete liefdespaar wordt zeker Ludo en Janine!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zie je het maar weer: ZE HOREN BIJ ELKAAR!
Nee 2x en ook 2x gescheiden.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:56 schreef Wieteke het volgende:
Jezus, zijn ze echt 3x getrouwd!!
Ik zie toch echt 3 verschillende jurkjesquote:Op zondag 6 juni 2004 15:56 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nee 2x en ook 2x gescheiden.
Das heelemaal waar.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das helemaal waar.quote:Op zondag 6 juni 2004 14:43 schreef Noa-lynn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee de doodgewaande vrouw van Ludo...Sofia.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:40 schreef Inca het volgende:
dat was die tweelingzuster van janine
25 juniquote:Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wanneer is eigenlijk de laatste aflevering?
sofia die bedoelde ik ook kon niet meer op der naam komenquote:Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nee de doodgewaande vrouw van Ludo...Sofia.
Maar nu weet ik het zelf niet meer, volgens mij is het gewoon maar 2x geweest hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |