jaja, lach me maar weer uit. :'( ik zag net de nieuwe en dacht: nou heb ik 'm ! maar niet dus...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
te laat!
nananananaaa
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
jaja, lach me maar weer uit.ik zag net de nieuwe en dacht: nou heb ik 'm ! maar niet dus...
![]()
Nou nee kom zeg een paar dagen later ga ik drie dagen onafgebroken in Simply Bread zitten en zeg ik de hele tijd "Ik wil M hier ik wil M hier ik wil M hier" en dan heb ik ondertussen acht mensen om me heen gestaan en dan wacht ik tot jij komt en als ik dan een minihomootje binnen zie dartelen vraag ik steeds of jij het bent en jij herkent me maar schrikt en dan huppel je gauw weg en dan ren ik jou achterna heel hard over die oude brug naar de moderne bieb en dan over de nieuwe brug voorbij de oude stadsmuur en dan hij ge uit op het OLV plein daar bij die grote cathedraal of wat het is en dan kom ik in de buurt en dan vlucht je een steegje in en dan zit je een week in de stress terwijl ik dan gewoon op mijn gemakje weer nar het station loop, nog even vriendelijk bij SB naar binnen zwaai en die mensen al meteen weer schrikken maar ik loop gewoon door en dan ga ik zo via den bosch weer naar zwollequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk niet leuk genoeg
Nee, nee, geen sorry, je hebt eerlijk gewonnen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Sorry
Zou best kunnen. Ik word wel vaker op het station herkend.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, nee, geen sorry, je hebt eerlijk gewonnen.
kan het trouwens dat ik jou dinsdagochtend op eens station gezien heb?
wat dacht je van klerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat moet ik nou aan, straks in Parijs! Want de jongens daar zien er altijd heeeeeeel hip en trendy uit en ik wil niet dat die meteen denken oef! daar heb je weer zo'n hollander..
Ga jij naarquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat moet ik nou aan, straks in Parijs! Want de jongens daar zien er altijd heeeeeeel hip en trendy uit en ik wil niet dat die meteen denken oef! daar heb je weer zo'n hollander..
niet zo snel als ik!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Waxxer het volgende:
Jajaja hahahahaha
Vlarp wat kun jij snel een nieuw topic openen!!![]()
had je een grote felgroene draagtas?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik word wel vaker op het station herkend.
Zo snel als Fok! het me toeliet.. aan m'n internetverbinding lag het niet dat het nog zo 'lang' duurdequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Waxxer het volgende:
Jajaja hahahahaha
Vlarp wat kun jij snel een nieuw topic openen!!![]()
Ja. Derde keer in één jaar tijd.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ga jij naarParijs
????
![]()
![]()
![]()
Neej.quote:mag ik ook mee, s'il vous plaît ?
jah t was maar een suggestie hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
UHmm ja... alleen afgelopen dinsdag niet. M'n broer had hem geleend.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
had je een grote felgroene draagtas?
't was wel een hele handige suggestiequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef blublub het volgende:
[..]
jah t was maar een suggestie hoor
Als je je oranje hup-holland-hup-voetbalpruik maar thuis laat, NIET met de auto (gezien het merk/type), geen bruine gespsandalen dragen met beige bermuda en dan twee van die melkflessen er onderuit en vooral geen eten uit Nederland meenemenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
jah vond ik zelf ook, maar hij niet zo, kennelijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't was wel een hele handige suggestie
ow , zijn jullie tweelingen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
UHmm ja... alleen afgelopen dinsdag niet. M'n broer had hem geleend.
doe je de groetjes aan mn oom, tante, neven en nicht als je ze daar tegen komtquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Derde keer in één jaar tijd..
[..]
Neej..
IMHO lijk ik totaal niet op m'n kleine broer. Alleen sommige mensen zeggen dat we klonen vanelkaar zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ow , zijn jullie tweelingen dan?
Maakt ook niet uit, ik vond het wel grappig.![]()
DRIE keer in 1 jaar..... dat wil ik ook! Parijs is zoquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Derde keer in één jaar tijd..
[..]
Neej..
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee kom zeg een paar dagen later ga ik drie dagen onafgebroken in Simply Bread zitten en zeg ik de hele tijd "Ik wil M hier ik wil M hier ik wil M hier" en dan heb ik ondertussen acht mensen om me heen gestaan en dan wacht ik tot jij komt en als ik dan een minihomootje binnen zie dartelen vraag ik steeds of jij het bent en jij herkent me maar schrikt en dan huppel je gauw weg en dan ren ik jou achterna heel hard over die oude brug naar de moderne bieb en dan over de nieuwe brug voorbij de oude stadsmuur en dan hij ge uit op het OLV plein daar bij die grote cathedraal of wat het is en dan kom ik in de buurt en dan vlucht je een steegje in en dan zit je een week in de stress terwijl ik dan gewoon op mijn gemakje weer nar het station loop, nog even vriendelijk bij SB naar binnen zwaai en die mensen al meteen weer schrikken maar ik loop gewoon door en dan ga ik zo via den bosch weer naar zwolle
Das wel gek dan, had jij gisterochtend echt niet een groene tas?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
IMHO lijk ik totaal niet op m'n kleine broer. Alleen sommige mensen zeggen dat we klonen vanelkaar zijn
Dior Homme van Hedi Slimane!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Great_Expectations het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Zwolle....
Romantische grachten... mooie, oude 16e eeuwse panden, talloze restaurantjes en verstopte cafeetjes, een ruime winkelpromenade, de mediamarkt, een groot buitengebies, vele parken en bebost gebied en allerhande trein- en busverbindingen, proef de glorie van de Gouden Eeuw en ga toch eens een weekendje naar het Overijsselse Zwolle.....
[iVoor romantiek hoef je echt niet zo ver te reizen![/i]
die treinen en bussen zijn er zeker om weer zsm uit Z weg te komen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef Waxxer het volgende:
Zwolle....
Romantische grachten... mooie, oude 16e eeuwse panden, talloze restaurantjes en verstopte cafeetjes, een ruime winkelpromenade, de mediamarkt, een groot buitengebies, vele parken en bebost gebied en allerhande trein- en busverbindingen, proef de glorie van de Gouden Eeuw en ga toch eens een weekendje naar het Overijsselse Zwolle.....
Voor romantiek hoef je echt niet zo ver te reizen!
ik hoor altijd dat mensen uit Zwolle komen. Nooit dat ze er naar toe gaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
die treinen en bussen zijn er zeker om weer zsm uit Z weg te komen?![]()
Je moest eens weten, driekwart van de H is hier al over de vloer geweest, poesquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik hoor altijd dat mensen uit Zwolle komen. Nooit dat ze er naar toe gaan
Mjah... Hij is Frans, dus tsja..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
DRIE keer in 1 jaar..... dat wil ik ook! Parijs is zo![]()
Je gaat zeker met G_L, zou ik ook doen als ik jou was.
Vooral shoppen en misschien naar de Griekse beelden in 't Louvre of Musée d'Orsay. Maar vooral veel shoppen.quote:Wat gaan jullie allemaal bekijken en doen?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je moest eens weten, driekwart van de H is hier al over de vloer geweest, poes
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Hij is Frans, dus tsja..
[..]
Vooral shoppen en misschien naar de Griekse beelden in 't Louvre of Musée d'Orsay. Maar vooral veel shoppen..
Wat je als laatste leest, onthoud je het bestequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef Nuvole het volgende:
Zwolle komt van alle gemeenten het laatst in het alfabet, bedenk ik me net. Zou daar een speciale reden voor zijn?
Vanmorgen zag ik trouwens een busje uit Dinxperdinges. Niet echt nuttige info, maar wel grappig. Zo kom je nog eens wat tegen, ahum.
Gaat ie dood?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
Wat was de Harry Potter Special mooooooooi
Jaaaa, ik wil nu echt heel snel naar de bioscoop!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef Timmah het volgende:
Wat was de Harry Potter Special mooooooooi
Zozo, het is dus eigenlijk je G_A, Grand Amour. Spreekt ie ook allemaal Frans dan tegen je? Of Nederlands met een Frans accent? Dat lijkt me superleuk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Hij is Frans, dus tsja..
[..]
Vooral shoppen en misschien naar de Griekse beelden in 't Louvre of Musée d'Orsay. Maar vooral veel shoppen..
Jah joh.. hij gaat dood in deel 3... Deel 4,5,6 en 7 gaan over heel andere mensenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaat ie dood?
Heb je nog een huisgenoot nodig?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zozo, het is dus eigenlijk je G_A, Grand Amour. Spreekt ie ook allemaal Frans dan tegen je? Of Nederlands met een Frans accent? Dat lijkt me superleuk.
Ik zat me vanmorgen nog af te vragen of ik niet misschien gewoon een paar maanden in Parijs moet gaan wonen. Bedrijf opbellen in Parijs: ik kom bij jullie op stage! Jullie hebben vast nog wel een schattig appartementje in Le Marais leegstaan.
En dan iedere middag lunchen met jonge, gezellige kantoorcollega's op de bankjes onder de bomen bij de kantoren in La Défense...
Maar dat zal wel niet zo gemakkelijk zijn, heb ik zo'n vermoeden.
Gelukkig heb ik nog GEEN deel van HP gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
[..]
Jah joh.. hij gaat dood in deel 3... Deel 4,5,6 en 7 gaan over heel andere mensen
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Het was een wit busje en volgens mij deden ze iets met voegen afwerken of dichtkitten of zoiets, wat ik in het voorbijlopen heb onthouden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat je als laatste leest, onthoud je het beste
Een busje uit dingeslo???Wat voor kleur en wat voor soort bedrijf dan?? (zo groot is het dorp niet
) En waar kom jij dan vandaan??
![]()
*checkt het maar even*
Tis maar wat je gelukkig noemt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog GEEN deel van HP gezien.
Ik wil naar de Faubourg St Honorequote:
Mag je dat wel van Jasper?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je nog een huisgenoot nodig?
ik wilde eerst vragen wie Jasper isquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mag je dat wel van Jasper?
Of zullen we anders een meet in Parijs gaan organiseren?
Dan kan G_E ook![]()
Over het algemeen spreekt-ie tegen mij gewoon Nederlands, op wat Franse koosnamen na waar ik de letterlijke betekenis liever niet van wil weten, maar bij hem thuis is het één grote babylonische spraakverwarring van Frans en Duits, doorspekt met Engelstalige citaten, waarbij de familie uit beleefdheid mij dan in het Nederlands aanspreekt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zozo, het is dus eigenlijk je G_A, Grand Amour. Spreekt ie ook allemaal Frans dan tegen je? Of Nederlands met een Frans accent? Dat lijkt me superleuk.
Le Marais is geweldig. Ons hotel staat in Le Marais. En de jongens die daar rondlopen! Whoehoeheoheoheoi! Hoewel G_L liever niet heeft dat ik mijn ogen al te veel uitkijk.quote:Ik zat me vanmorgen nog af te vragen of ik niet misschien gewoon een paar maanden in Parijs moet gaan wonen. Bedrijf opbellen in Parijs: ik kom bij jullie op stage! Jullie hebben vast nog wel een schattig appartementje in Le Marais leegstaan.
Alleen vindquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Klinkt als een heel boeiende schoonfamilie; zo hou je je talenkennis lekker op peil.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Over het algemeen spreekt-ie tegen mij gewoon Nederlands, op wat Franse koosnamen na waar ik de letterlijke betekenis liever niet van wil weten, maar bij hem thuis is het één grote babylonische spraakverwarring van Frans en Duits, doorspekt met Engelstalige citaten, waarbij de familie uit beleefdheid mij dan in het Nederlands aanspreekt..
[..]
Le Marais is geweldig. Ons hotel staat in Le Marais. En de jongens die daar rondlopen! Whoehoeheoheoheoi! Hoewel G_L liever niet heeft dat ik mijn ogen al te veel uitkijk..
Trusten!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:25 schreef Vlarp het volgende:
Ja.. ik ga naar bed
Damn, dan is het dus toch geen Jasper.... grrrquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik wilde eerst vragen wie Jasper is
Ja een Parijs meet
Ja, alleen heet ie niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef ajuu het volgende:
jasper, leuke naam
Foto's maken!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
morgen is er een modeshow van de eindexamen academie bij mij op werk, dus wat jongens betreft kan het vast geen kwaad, maar ja, meestal zie ik leuke jongens...voor anderen!
das een leuke jongen voor beaf...
en dat...is wel wat voor vlarp
en dat is een leuk huisgenote voor wax...
en dat, pff....ja is wat voor nathan misschien
dat is meer afdeling G_E
maar nooit (zelden) ...kijk! een leuk ajuu-vriendje!
Zoek eens wat voor mij uit...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
morgen is er een modeshow van de eindexamen academie bij mij op werk, dus wat jongens betreft kan het vast geen kwaad, maar ja, meestal zie ik leuke jongens...voor anderen!
dat is meer afdeling G_E
Komt spuit 39261954 ook.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:34 schreef blublub het volgende:
JASPER!
Heb je dan zo'n aparte smaak, dat die bijna nooit voorkomt? Of ben je superkritisch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:33 schreef ajuu het volgende:
dat is meer afdeling G_E
ja had ik al een beetje aan gedacht...de docent mode is trouwens welquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Foto's maken!!!!
Naamspeculaties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt spuit 39261954 ook.
Hij heet geen Jasper!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja had ik al een beetje aan gedacht...de docent mode is trouwens welklein manneke, alleen aan zijn rimpeltjes (kraaiepootjes) zie je dat ie geen 28 meer is...
![]()
jah dat zeg je nu omdat nu iedereen t weet en je dat niet wilquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Komt spuit 39261954 ook.
Hij heet geen Jasper!!
ja een leuke petshopboy...nee, ik weet niet zo goed wat jouw...eh..interesses zijn op dat gebied..zeg maar, kijk voor beaf gooi je iemand zijn kraagje wat omhoog en hup! het zijn natuurlijk wel jongens die iets in de mode doen/willen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:36 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zoek eens wat voor mij uit...![]()
Ook goed. Kom je nog veel later dan ik al dachtquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:40 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat zeg je nu omdat nu iedereen t weet en je dat niet wil
en excuse-moi, maar ik ben toch echt spuit 3492328769 hoor
ja die docent is niks voor jou hoor, klein, indonesisch (hoewel dat ook niet direct mijn voorkeur weer is) en jong van uitstraling (minus die kraaiepootjes dan) maar ja, kraaiepootjes heb ik ook tenslotte! en volgens waxje ben ik nog steeds jong van geest! (het zijn zijn woorden!)quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus morgen kunnen we ons verheugen op leuke foto's?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:41 schreef Ang3l het volgende:
Never Been Kissed
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]hallo!
The Virgin Suicides!
met Josh Hartnett![]()
wat heb jij niet op DVD?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mooie droevige film
Debuut van Sofia Coppola (Lost InTranslation)
Heb hem laatst gekocht op DVD
ja ja, dus op dat soort jongens val je...mmm, ik weet niet of ik die morgen tegen ga komen....ik ben niet van plan in Enge Steegjes te duikenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef Timmah het volgende:
You were the one to cut me
So I`ll bleed forever![]()
![]()
![]()
Ang3l is ook een beetje dvdkoopverzamelverslaafd denk ik. Maar ach, wel een nuttige verslaving. Je houdt er nog een leuke verzameling aan over.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:48 schreef ajuu het volgende:
[..]
wat heb jij niet op DVD?
ja, ik post hier niet zo vaak, maar als ik iets lees, dan is iets in de trtant van "heb ik op DVD/net gekocht op DVD"
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ja, dus op dat soort jongens val je...mmm, ik weet niet of ik die morgen tegen ga komen....ik ben niet van plan in Enge Steegjes te duiken![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:51 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja ja, dus op dat soort jongens val je...mmm, ik weet niet of ik die morgen tegen ga komen....ik ben niet van plan in Enge Steegjes te duiken![]()
wow, 290!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit ook op ongeveer 290 dvd's of zo, dan krijg je dat he.
ach, als je het juiste inkomen er voor hebt. ik d***l**d dat dan liever.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ang3l is ook een beetje dvdkoopverzamelverslaafd denk ik. Maar ach, wel een nuttige verslaving. Je houdt er nog een leuke verzameling aan over.
Ik moet mezelf ook bedwingen af en toe als ik weer eens wat zie liggen op cd/dvd-gebied.
maar waar wel op?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:53 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n Eng Typje hoor..En val er ook niet op ..
Wat een rotvraag vind ik dat altijd. Gewoon, leuke uitstraling, niet te gemaakt, Niet alles hoeft superstrak te zijn of wat dan ook...En liever ook niet van die magere schriele ventjes. Ik zie liever een beetje volwassenheid, dan zo'n jong, mager ventje moet ik zeggen..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
maar waar wel op?![]()
geen ajjuutjes voor jou in ieder geval!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat een rotvraag vind ik dat altijd. Gewoon, leuke uitstraling, niet te gemaakt, Niet alles hoeft superstrak te zijn of wat dan ook...En liever ook niet van die magere schriele ventjes. Ik zie liever een beetje volwassenheid,
Mwah.. Heel wat regels, maar lekker vaag weer.![]()
Sorry Timmah, ik moet nu echt gaan slapen, hoor! Ik moet om 6:00 op!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:02 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wat een rotvraag vind ik dat altijd. Gewoon, leuke uitstraling, niet te gemaakt, Niet alles hoeft superstrak te zijn of wat dan ook...En liever ook niet van die magere schriele ventjes. Ik zie liever een beetje volwassenheid, dan zo'n jong, mager ventje moet ik zeggen..
Mwah.. Heel wat regels, maar lekker vaag weer.![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:04 schreef tech het volgende:
[..]
Sorry Timmah, ik moet nu echt gaan slapen, hoor! Ik moet om 6:00 op!
Welterusten allemaal!
Wow!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
* knip*
Tsjeeezes, dat moet kapitalen gekost hebben....quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
-gigantische lijst-
Herstel: 286 films
ah, timmah wil gewoon een jongen met een beetje (brad) pit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:06 schreef Timmah het volgende:
[..]
![]()
Trusten!
Dat is mijn lijstje daaruit.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Charlie's Angels
Chocolat
Cruel Intentions
Dirty Dancing
Harry Potter & The Philospher's Stone
Harry Potter & The Chamber of Secrets
Moulin Rouge (2-disc edition)
Shakespeare In Love
Sliding Doors
Studio 54
The Lord Of The Rings 1: Fellowship Of The Ring
The Talented Mister Ripley
Titanic
Tombraider
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:13 schreef ajuu het volgende:
[..]
ah, timmah wil gewoon een jongen met een beetje (brad) pit.
nou weeet ik niet of er in de mode-scnene wat voor je bij zit.
o, rijm![]()
Dan is DVD profiler toch makkelijkerquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
*knip*
Neh. Veel zijn ook nog videobanden. Puur alleen DVD's dan zijn het er 112. EN van die 112 zijn er 19 kopies en de rest echte gekocht DVD's.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:11 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Tsjeeezes, dat moet kapitalen gekost hebben....
Ik mis wel Finding Nemo nog...
![]()
Mine!
Das ook een mooie verzameling, Andy.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan is DVD profiler toch makkelijker
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Andyvie
Mijn collectie
¤10,-? Dan koop je dus nooit de nieuwste DVD's dus?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Veel zijn ook nog videobanden. Puur alleen DVD's dan zijn het er 112. EN van die 112 zijn er 19 kopies en de rest echte gekocht DVD's.
Bovendien heb ik mezelf een limiet opgelegd, al vanaf 't begin. Een videoband of DVD mocht niet duurder zijn dan 20 gulden, en dat is nu dus 10,- geworden (inflatie).
En ik ben ook al een paar jaartjes bezig he. Het sluipt er in.
Varieert, de laatste tijd vaak bij de FRS, maar ik ben ook een vaste bezoeker van play.comquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Das ook een mooie verzameling, Andy.
Koop jij meestal gewoon in een winkel of ook via internetwinkels?
Ik was daar ook mee begonnen, maar als je d'r zoveel koopt als mij in van die buien ooit, en het dan een paar maanden niet bijhoudt... dan moet je ineens een hoop inhalen en daar heb ik nooit zin inquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:15 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan is DVD profiler toch makkelijker
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Andyvie
Mijn collectie
ah okee, je koopt maar geniet met mate. Zo probeer ik het ook. Maar die ¤10 zal je toch niet altijd lukken denk ik? Zoals met die nieuwere films als LotR?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh. Veel zijn ook nog videobanden. Puur alleen DVD's dan zijn het er 112. EN van die 112 zijn er 19 kopies en de rest echte gekocht DVD's.
Bovendien heb ik mezelf een limiet opgelegd, al vanaf 't begin. Een videoband of DVD mocht niet duurder zijn dan 20 gulden, en dat is nu dus 10,- geworden (inflatie).
En ik ben ook al een paar jaartjes bezig he. Het sluipt er in.
Ik heb er niet één van!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:21 schreef Timmah het volgende:
*knip*
Ik ben vast nog heel wat vergeten..
D'r staat ook een flinke sloot Anime tussenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb er niet één van!
Ja zo ver was ik alquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:23 schreef Timmah het volgende:
[..]
D'r staat ook een flinke sloot Anime tussen
Das waar, maar ik vind het wel een heel makkelijk systeem. Kwestie van streepjescodenummer intypen en klaarquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was daar ook mee begonnen, maar als je d'r zoveel koopt als mij in van die buien ooit, en het dan een paar maanden niet bijhoudt... dan moet je ineens een hoop inhalen en daar heb ik nooit zin in
Nope. Zelden. Hééééél af en toe zondig ik met een 3 voor 33 actie, maar normaal gezien alleen uit de bakken en aanbiedingen en via de FRS internetsite (3 voor 25). En als je kijkt zitten d'r best nieuwe films tussen. DVD's vallen al redelijk snel onder de 10,- grens hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
¤10,-? Dan koop je dus nooit de nieuwste DVD's dus?
Chicago is echt duurder dan ¤10,- hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Zelden. Hééééél af en toe zondig ik met een 3 voor 33 actie, maar normaal gezien alleen uit de bakken en aanbiedingen en via de FRS internetsite (3 voor 25). En als je kijkt zitten d'r best nieuwe films tussen. DVD's vallen al redelijk snel onder de 10,- grens hoor
Bij de Fame hier in A'dam hebben ze ook vaak van die leuke aanbiedingen ... 2 voor 17,50 enzo..quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope. Zelden. Hééééél af en toe zondig ik met een 3 voor 33 actie, maar normaal gezien alleen uit de bakken en aanbiedingen en via de FRS internetsite (3 voor 25). En als je kijkt zitten d'r best nieuwe films tussen. DVD's vallen al redelijk snel onder de 10,- grens hoor
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:27 schreef Idril-2 het volgende:
ik was een tijdje aan de telefoon metvanaf 8 uur geloof ik
![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Chicago is echt duurder dan ¤10,- hoor
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor9.95 op de computerbeurs
kaa pee enquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
toch niet mobiel hoop ik?
Ik voel me al schuldig alsquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:31 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
kaa pee en
had ik net zo'n modern msn-audiosetje gekocht doet het pokkeding het niet
iets mompelt met vrouwen en techniek enzoterwijl ik anders zo hendig ben
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef Andyvie het volgende:
Mijn laatste DVD's zijn gekocht op de dag dat ze uitkwamen...das niet de meest gunstige tijd prijstechnisch gezien om die DVD's te kopen :S
Ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik voel me al schuldig alsme 90 minuten belt met zijn mobiel naar de mijne
C?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ik ookmaar mijn
(laten we C zeggen) heeft dat voor mij
over
![]()
WOEI!!!
Ja dat lijkt me ook wel.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb wel het idee dat nieuwe DVD's tegenwoordig goedkoper zijn in prijs dan een paar jaar geleden
Mijn JA ook hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:36 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ik ookmaar mijn
(laten we C zeggen) heeft dat voor mij
over
![]()
WOEI!!!
maar niemand voor mijquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn JA ook hoor
Soms nog minder. Love Actually was maar 14,99quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook wel.
Ik geloof dat Cruel Intentions toen iets van 70 gulden kostte. En nu zijn de meeste nieuwe DVD's niet duurder dan 20-25 euro.
Aaawwwwquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef blublub het volgende:
[..]
maar niemand voor mij
[zwijmelmode] Isn't life fantastic ..... [/zwijmelmode]quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn JA ook hoor
* Telefoon pak *quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef blublub het volgende:
[..]
maar niemand voor mij
mijn eerste Friends DVD box kostte toen 160 gulden voor één seizoen. Nu krijg je ze voor 20 euro bij de MediaMarkt. En de nieuwe seizoenen voor 30 of 40 geloof ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:40 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Soms nog minder. Love Actually was maar 14,99
*zucht*quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
[zwijmelmode] Isn't life fantastic ..... [/zwijmelmode]
Neequote:Op woensdag 2 juni 2004 23:46 schreef Idril-2 het volgende:
Beavje , ben je nou al naar Troy geweest ???
Het gaat er wel wild aan toe daar op de boerderie.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:48 schreef Ang3l het volgende:Ik vind dat ik de keutels ga opruimen, achter Fuzz ga aanrennen om 'm in bed te stoppen, daarna achter pup ga aanrennen voor hetzelfde en er vervolgens bijkruip!
hmm jahquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawwww
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:51 schreef blublub het volgende:
[..]
hmm jah
maar ik kan wel lekker sletten
over een paar maanden heb je daar wel behoefte aanquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef niet te sletten
Eg nie!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:54 schreef blublub het volgende:
[..]
over een paar maanden heb je daar wel behoefte aan
ik spreek jou dan wel weer vriendquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eg nie!
liefquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:43 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Telefoon pak *![]()
Ja laat me maar weer alleenquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:55 schreef Timmah het volgende:
Ik ga er vandoor... Byeeee
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:56 schreef blublub het volgende:
[..]
ik spreek jou dan wel weer vriend
Je hebt Blublub toch? Blublub is toch ook liev?quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja laat me maar weer alleen.
Trusten tovertimmah!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je hebt Blublub toch? Blublub is toch ook liev?
Trusten in ieder geval..![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten tovertimmah!
Wat nou weer?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef blublub het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja laat me maar weer alleen.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef Idril-2 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat nou weer?.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:58 schreef Timmah het volgende:
[..]
Je hebt Blublub toch? Blublub is toch ook liev?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*doodnegeer*
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:15 schreef blublub het volgende:
bedtijd!
trusten allemaal![]()
Heb je geen poetshomo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Pfffft.... Tas ingepakt, nou alleen nog even de afwas doen..
.
Tsjeee! Ik wist niet dat Cinematheek nu ook een filiaal in Veldhoven had!quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef Ang3l het volgende:
10 Things I Hate About You (..) Zusje
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:29 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga ook maar slapen...kun je nagaan
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjeee! Ik wist niet dat Cinematheek nu ook een filiaal in Veldhoven had! [afbeelding]
Ik moet er niet aan denken. Dan zou ik eerst uitgebreid gaan zitten schoonmaken en opruimen, voordat de poetshulp komt, wat tsja, die moet natuurlijk niet denken dat ik er maar een bende van maak. En dan ook nog zo'n vreemde engerd in huis, die aan mijn spulletjes zit en waar je ook nog tegenaan moet kwebbelen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je geen poetshomo?.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Dan zou ik eerst uitgebreid gaan zitten schoonmaken en opruimen, voordat de poetshulp komt, wat tsja, die moet natuurlijk niet denken dat ik er maar een bende van maak. En dan ook nog zo'n vreemde engerd in huis, die aan mijn spulletjes zit en waar je ook nog tegenaan moet kwebbelen..
Bovendien is er waarschijnlijk geen poetshulp te vinden die G_E-proof kan schoonmaken. Heb een beetje last van smetvrees enzo.
Voor reactie : twee posts omlaag scrollen s.v.p.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Dan zou ik eerst uitgebreid gaan zitten schoonmaken en opruimen, voordat de poetshulp komt, wat tsja, die moet natuurlijk niet denken dat ik er maar een bende van maak. En dan ook nog zo'n vreemde engerd in huis, die aan mijn spulletjes zit en waar je ook nog tegenaan moet kwebbelen..
Bovendien is er waarschijnlijk geen poetshulp te vinden die G_E-proof kan schoonmaken. Heb een beetje last van smetvrees enzo.
Smetvrees is goed!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Smetvrees is goed!![]()
G_E, haske veel plezier in Parijs met G_A! We verwachten hier natuurlijk wel een uitgebreid verslag mét foto's volgende week, dat begrijp je toch wel.![]()
Ik ga pitten! Welterusten allemaal!![]()
![]()
p.s. G_E: pas op in de Parijse metro's, volgens mij wassen niet alle passagiers hun handen voor het instappen.![]()
Sttt!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:40 schreef beaverhausen het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan als de kapper je hele verhalen gaat vertellen waar je ook nog eens op moet reageren. Doe nou maar gewoon knippen muts!.
Ik snap m niet echt. En zo veel heb ik echt niet gedronkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:45 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sttt!!!
ik had me verklikt, maar ik dacht dat ie er niet gekomen was. ik haal m wel weg. okee?![]()
Echt niet.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:44 schreef Nuvole het volgende:
Smetvrees is goed!![]()
Dat is geen smetvrees!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echt niet.
Stof op de boekenplank, en rommel, en stapels boeken overal, zijn goed en gezellig en sfeervol.
Smetvrees betreft dus uitsluitend persoonlijke hygiëne? 3x per dag douchen, en 100x je handen wassen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:49 schreef Nuvole het volgende:
Dat is geen smetvrees!
Stof en stapels boeken heb ik ook.
Als mensen b.v. nog niet de moeite nemen om hun handen te wassen na toiletbezoek, dat zorgt voor smetvrees.
ik drukte per ongeluk op invoeren voordat ik wat getypt had, kan gebeuren toch?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik snap m niet echt. En zo veel heb ik echt niet gedronken.
Ow, ik dacht gewoon dat je het eens was met G_E.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
ik drukte per ongeluk op invoeren voordat ik wat getypt had, kan gebeuren toch?
Nee, dat is ook niet goed en dat bedoel ik ook niet. Een bepaalde mate van hygiëne vind ik wel gepast. 100x handen wassen is onzin, je gaat ook niet 100x naar de wc.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Smetvrees betreft dus uitsluitend persoonlijke hygiëne? 3x per dag douchen, en 100x je handen wassen?
Da's dus helemaal niet goed.
Maar wat bedoel je dan met: smetvrees is goed?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:54 schreef Nuvole het volgende:
Nee, dat is ook niet goed en dat bedoel ik ook niet. Een bepaalde mate van hygiëne vind ik wel gepast. 100x handen wassen is onzin, je gaat ook niet 100x naar de wc.
Ik vind het gewoon prettig om m'n handen te wassen voor het eten. Das toch wel normaal?
Dat was op een beaverhausenmanier bedoeld, met van die ponponnetjes enzo.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je dan met: smetvrees is goed?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dat was op een beaverhausenmanierbedoeld, met van die ponponnetjes enzo.
Niet alles te letterlijk opvatten, oke?![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:59 schreef Nuvole het volgende:
Dat was op een beaverhausenmanier bedoeld, met van die ponponnetjes enzo.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Jij bedoelt dit zeker weer op een G_E-manier?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij bedoelt dit zeker weer op een G_E-manier?
![]()
Goh. Da's nieuws.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef Cazman het volgende:
Ik hou niet zo van de ponponnetjes
Nee, ik bedoel gewoon dat ik een flinke hekel heb aan nichterige vrouwelijke pompoms wanneer die gebruikt worden door mensen met een Y-chromosoom.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef Nuvole het volgende:
Jij bedoelt dit zeker weer op een G_E-manier?
![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon dat ik een flinke hekel heb aan nichterige vrouwelijke pompoms wanneer die gebruikt worden door mensen met een Y-chromosoom.
Daar hoef je ook niet van te houden, ze zijn gewoon geinig af en toe hier.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:03 schreef Cazman het volgende:
Ik hou niet zo van de ponponnetjes
idd, wie heeft die dingen eigenlijk gemaakt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh. Da's nieuws..
weet ik veel.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, wie heeft die dingen eigenlijk gemaakt?
Voel je je nou aangetast in je mannelijkheid door een paar van die lulligehoe toepasselijk pomponnetjes?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel gewoon dat ik een flinke hekel heb aan nichterige vrouwelijke pompoms wanneer die gebruikt worden door mensen met een Y-chromosoom.
Het is niet mijn mannelijkheid die daardoor aangetast wordt, maar wel die van de pompomgebruikerquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:09 schreef Nuvole het volgende:
Voel je je nou aangetast in je mannelijkheid door een paar van die lulligehoe toepasselijk pomponnetjes?
ik heb nergens last van hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is niet mijn mannelijkheid die daardoor aangetast wordt, maar wel die van de pompomgebruiker.
Ik zie dan zo'n cliché verwijfd homootje voor me.
Ben jij zo'n cliché verwijfd homootje dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:11 schreef beaverhausen het volgende:
ik heb nergens last van hoor.
Lijkt me dus eerder jouw probleem.
Je hebt er meteen een compleet beeld bij, dat is wel grappig, maar ik denk dat je dat allemaal niet zo serieus moet nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is niet mijn mannelijkheid die daardoor aangetast wordt, maar wel die van de pompomgebruiker.
Ik zie dan zo'n cliché verwijfd homootje voor me.
Nee hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben jij zo'n cliché verwijfd homootje dan?
Wat hij zegtquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je hebt er meteen een compleet beeld bij, dat is wel grappig, maar ik denk dat je dat allemaal niet zo serieus moet nemen.
Tis gewoon een lollig bedoeld smileytje voor mij, meer niet.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben jij zo'n cliché verwijfd homootje dan?
Achja, net zoals het 'lollig' is om af en toe als travestiet uit te gaan, of met zo'n waaier te wapperen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:14 schreef Nuvole het volgende:
Je hebt er meteen een compleet beeld bij, dat is wel grappig, maar ik denk dat je dat allemaal niet zo serieus moet nemen.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:14 schreef beaverhausen het volgende:
Nee hoor.
En wie heeft het over 'druk maken'?quote:It's a fuckin smiley. Waar je je al niet druk om kan maken
Dit is nog steeds een forum hoor, in de categorie ONZ.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Achja, net zoals het 'lollig' is om af en toe als travestiet uit te gaan, of met zo'n waaier te wapperen..
Het is zó onaantrekkelijk.
So?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:18 schreef Nuvole het volgende:
Dit is nog steeds een forum hoor, in de categorie ONZ.
![]()
Ik blijf me dat altijd afvragen bij veel homo's.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
je haalt er travestieten en wappernichten en alles bij, dat slaat als een tang op een koe.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
So?
Whateverquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal..
Nou, jij meent aan de hand van een smiley te kunnen bepalen wat voor persoon de betreffende user is.quote:En wie heeft het over 'druk maken'?.
Hoe is het met je verslaving?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ehm hoi...
ha die xman!quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:18 schreef xman het volgende:
[..]
Ehm hoi...
Je bedoelt dat je dat ONZ vindt?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:20 schreef Nuvole het volgende:
je haalt er travestieten en wappernichten en alles bij, dat slaat als een tang op een koe.
Op welke leeftijd stierf je grootvader?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, mijn smetvrees zit in de familie. G_E's grootvader was (als dokter) nog 10 keer zo erg. De kinderen mochten geen boeken uit de bieb lenen, want daar kon je TBC van krijgen. En hij zou ook nooit nooit nooit z'n vinger natmaken om een bladzijde van een boek of krant om te kunnen slaan. En bij het afdrogen van borden en glazen raakte hij de dingen uitsluitend aan met de theedoek (gewassen met kookwas, uiteraard, en opgevouwen met steriele tangen)..
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, mijn smetvrees zit in de familie. G_E's grootvader was (als dokter) nog 10 keer zo erg. De kinderen mochten geen boeken uit de bieb lenen, want daar kon je TBC van krijgen. En hij zou ook nooit nooit nooit z'n vinger natmaken om een bladzijde van een boek of krant om te kunnen slaan. En bij het afdrogen van borden en glazen raakte hij de dingen uitsluitend aan met de theedoek (gewassen met kookwas, uiteraard, en opgevouwen met steriele tangen)..
Niet 'bepalen', wel 'indruk van'.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:20 schreef beaverhausen het volgende:
Nou, jij meent aan de hand van een smiley te kunnen bepalen wat voor persoon de betreffende user is.
Vind ik nogal een beetje vergezocht voor een smiley. Dus ja dan vind ik dat dat wel onder 'druk maken' valt ja
Aaawwww. Je hebt wel veel problemen met dat ding de laatste tijd he?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
Goed
Liep mijn comp vast zostraks terwijl ik net een msn gesprek wilde beantwoorden met onze rijmeneer die mij iets had gestuurddus ik ben nu de hele avond bezig geweest troep van dit stomme apparaat te halen. Naja, ik ben er weer, heelhuids
En voor eventjes want ik wil zo eigenlijk best wel eens kijken of er mogelijkheden bestaan van een langere of korte (liefst het laatste) nachtrust te genieten
Ja, ik denk dat ik daar net zo weinig mee heb als jij.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dat ONZ vindt?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Niet 'bepalen', wel 'indruk van'.
Zo heb ik van jou een verwijfde indruk, en vind ik Cazman echt keistoer.
Prima. Van mij mag je.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen verwijfd, maar ook nog onverschillig?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:24 schreef beaverhausen het volgende:
Prima. Van mij mag je.
Ik kan er echt niet mee zitten
Ik vind Cazzy kei Eng.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bij mij is het niet zo erg hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Tuurlijk joh. Als jij daar blij van wordt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus je bent niet alleen verwijfd, maar ook nog onverschillig?.
Cazman is ook wel keistoer ja.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een Allesvrezer.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind Cazzy kei Eng..
Ow ik schrok al.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij mij is het niet zo erg hoor.
Ja joh, ik word er echt enórm blij van als jij verwijfd en onverschillig bent.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
Tuurlijk joh. Als jij daar blij van wordt.
Dat was in 1998 als ik me nie vergisquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Mja hij is gewoon op denk ik, maar ik merk ook dat er ongemerkt allerlei rommel op mijn co p is komen te staan, ik heb de laatste dagen last van een enoooorrrrme pop-up aanval en hij doet heel langzaam..... naja wat wil je: 3,5 GB (met komma dus), 220 mhz Pentium 2 en 164 MB geheugen als ik me niet vergis.
Mja, dan wil je wel wat anders. Toen ik hem kreeg was het luxe
Bij mij hoef je alleen maar even met je voeten in een teil chloor te stappen voordat je in de desinfecteercabine mag, waarna je naar de zestien baden van mijn sauna mag en vervolgens in een schone witte badjas door de voordeur.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow ik schrok al.
Download en installeer Spybot maar eens:quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
ongemerkt allerlei rommel op mijn co p is komen te staan, ik heb de laatste dagen last van een enoooorrrrme pop-up aanval en hij doet heel langzaam.....
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bij mij hoef je alleen maar even met je voeten in een teil chloor te stappen voordat je in de desinfecteercabine mag, waarna je naar de zestien baden van mijn sauna in een schone witte badjas door de voordeur mag..
Zou ik daarom zou weinig bezoek krijgen?
hij lijkt me ook wel zo traag als dikke stront door een trechter. Ik heb ook nog iets dergelijks af en toe in gebruik. Maar is er dan echt niemand die jou voor een schappelijk prijsje aan een iets jonger modelletje kan helpen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Mja hij is gewoon op denk ik, maar ik merk ook dat er ongemerkt allerlei rommel op mijn co p is komen te staan, ik heb de laatste dagen last van een enoooorrrrme pop-up aanval en hij doet heel langzaam..... naja wat wil je: 3,5 GB (met komma dus), 220 mhz Pentium 2 en 164 MB geheugen als ik me niet vergis.
Mja, dan wil je wel wat anders. Toen ik hem kreeg was het luxe
geeft niksquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
Goed
Liep mijn comp vast zostraks terwijl ik net een msn gesprek wilde beantwoorden met onze rijmeneer die mij iets had gestuurddus ik ben nu de hele avond bezig geweest troep van dit stomme apparaat te halen. Naja, ik ben er weer, heelhuids
En voor eventjes want ik wil zo eigenlijk best wel eens kijken of er mogelijkheden bestaan van een langere of korte (liefst het laatste) nachtrust te genieten
Anders heb ik altijd nog een mooi programma genaamt pestpatrol als je die moet hebben Waxx. Haalt ook erg veel weg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Download en installeer Spybot maar eens:
http://download.com.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
Die kan waarschijnlijk een hoop troep op je pc verwijderen.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:28 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat was in 1998 als ik me nie vergis
Als je al je vaccinaties hebt gehad, dan ben je van harte welkom. Je houdt wel rekening met de quarantaine van 6 maanden?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wanneer mag ik langskomen?
Ik doe altijd eerst Ad Aware en dan Spybot want alleen maar één van die twee haalt niet alles weg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Download en installeer Spybot maar eens:
http://download.com.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2
Die kan waarschijnlijk een hoop troep op je pc verwijderen.
Caz heeft idd gelijk. Ik heb er een uit 97 en uit 99 en daar past ie perfect tussenin.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja! Hebt jij dur verstand van dan?
Ik kan me herinneren dat in die tijd een klasgenoot van me heel blij werd toen ie z'n pentium2 266 kreeg.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja! Hebt jij dur verstand van dan?
pestpatrol welquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik doe altijd eerst Ad Aware en dan Spybot want alleen maar één van die twee haalt niet alles weg.
*noteer*quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
pestpatrol wel
Dat is ook een gratis versie van adaware.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:36 schreef DennisMoore het volgende:
Spybot is freeware, en Nederlandstalig..
Alleen uitkijken als je kazaa gebruiktquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*noteer*
En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie?quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:42 schreef Nuvole het volgende:
Dat is ook een gratis versie van adaware.
True. Maar er is bijna geen ontkomen meer aan. Steeds meer zooi installeert zich automatisch ook.quote:Maar de beste manier is natuurlijk om altijd zelf goed op te letten wat je allemaal installeert en welke websites je bezoekt.
Voorkomen, genezen, blabla...
![]()
Da's de ergste zooi. ik kan niet eens meer rustig een crack downloaden zonder tig hoeveelheid zooi op me comp te krijgenquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie?.
[..]
True. Maar er is bijna geen ontkomen meer aan. Steeds meer zooi installeert zich automatisch ook.
De betaalde versie heeft nog wat extra's erbij? geen idee verder, voor mij werkt deze ook prima.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:47 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En wat is het verschil tussen de gratis en de betaalde versie?.
[..]
True. Maar er is bijna geen ontkomen meer aan. Steeds meer zooi installeert zich automatisch ook.
geen internet exploder gebruiken maar een andere browser zoals opera of mozilla helpt veel. geen pop-ups, geen irri active-x controls etc... doe ik altijd met dat soort surfsessies (of als de compu hangt ff niet met msie surfen, scheelt ook alquote:Op donderdag 3 juni 2004 01:48 schreef Cazman het volgende:
[..]
Da's de ergste zooi. ik kan niet eens meer rustig een crack downloaden zonder tig hoeveelheid zooi op me comp te krijgen.
Dat vind jij...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:34 schreef Marc_mga het volgende:
mogguh
Dat vind jij niet...quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat vind jij...
tsssk... ik hebt toch recht op een eigen mening? Hmmm?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:42 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Dat vind jij niet...
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:55 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh...punt. net op tijd
quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:54 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
tsssk... ik hebt toch recht op een eigen mening? Hmmm?
Hoi, hallo, hi, enzovoortsquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:59 schreef Jerruh het volgende:
sunjammer!!!!!![]()
.
en wederom: kutstress.
vanavond weer tot half elf overwerken.
en met tim vanacht was lief!
goeiemorgen.
mag ik wat van je muziek?quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoi, hallo, hi, enzovoorts
ik ben zelf ook drukquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:04 schreef Jerruh het volgende:
bartvent!![]()
.
help me out!!!!
Ik heb niets schreeuwerigs bij me vandaag... alleen hele lieve, warme, electronische klanktapijten gecombineerd met triphop en de engelen-zang van Anneke van Giersbergen (also known as The Gathering)quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mag ik wat van je muziek?
ik heb zin om te schreeuwen.
ik ook!quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben zelf ook druk
moet nog twee verslagen afmaken
Listersquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook!.
ik wil nie meer
maaaarrr nog ff volhouden.
enne welk restaurantje bedoelde je gisteren trouwens?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:05 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ik heb niets schreeuwerigs bij me vandaag... alleen hele lieve, warme, electronische klanktapijten gecombineerd met triphop en de engelen-zang van Anneke van Giersbergen (also known as The Gathering)
Maar ga gerust je gang
waar zit ie? ik ken die niequote:Op donderdag 3 juni 2004 12:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
Listers
is exclusiever dan Connaiseur, en ongeveer even goedkoop/duur
ben ik vorige week metgaan eten
* Sunjammer vliegt Jerruh om z'n nek en fluistert lieve dingen in z'n oor...quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]the gathering!!!!
.
een vriendin van me heeft die band 6 jaar geleden geintroduceerd in mijn leven.
iets verder de straat in dan conneseur....quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waar zit ie? ik ken die nie
en exclusief, klinkt interessant.
toen je anneke van giersbergen fluisterde, wist ik al genoegquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:07 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
* Jerruh vliegt Jerruh om z'n nek en fluistert lieve dingen in z'n oor...
The Gathering
ow volgens mij ken ik m dan :p.quote:Op donderdag 3 juni 2004 12:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
iets verder de straat in dan conneseur....
www.listers.nl (kan je ook de kaart vinden)
Dat zal How to Measure a Planet geweest zijn... die is mooooooooiiii!!! Ga dan snel naar de winkel en haal Souvenirs dan... voor een romantische nacht met Timquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
toen je anneke van giersbergen fluisterde, wist ik al genoeg.
alleen ik ken vrij weinig van ze, ze hebben ergens rond 1998 ofzo een CD utigebracht die die vriendin ook me liet horen, en da klonk echt goed!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |