quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:23 schreef Nouk het volgende:
Waar ligt Almelo?
ik geef je 10 euro, je hebt OV, dus het kan uit!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef SuperWeber het volgende:
Ik wil hem wel halen voor je PP...
Mits jij betaald natuurlijk
Hmmmmmmm...quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik geef je 10 euro, je hebt OV, dus het kan uit!
Reistijd heen en terug zo'n 5 uur!! dan is 2 euro per uur een beetje weinig vind je niet PP??quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmmm...
*Reisplanner opstart...
Je mag er van uit gaan dat PP het bier voor onderweg gewoon als extraatje betaald.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Reistijd heen en terug zo'n 5 uur!! dan is 2 euro per uur een beetje weinig vind je niet PP??
je vergeet waarschijnlijk ook nog de reis naar mijn huis en terug naar t stationquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Reistijd heen en terug zo'n 5 uur!! dan is 2 euro per uur een beetje weinig vind je niet PP??
van je mede fokkers moet je t hebben..quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:27 schreef Kreator het volgende:
Ik werk in Almelo, maar ik ga daar de wijken niet in zonder kogelvrij vest. Sorry.
Thuis werken levert al gauw zo'n 10 euro p/u op!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je vergeet waarschijnlijk ook nog de reis naar mijn huis en terug naar t station
en wat verdien je per uur met thuiszitten dan?
't is ongeveer een 3 kwartier rijden voor me..quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:32 schreef Kreator het volgende:
Waar woon je ook alweer?
en wie moet je dan pijpen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:32 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Thuis werken levert al gauw zo'n 10 euro p/u op!!
Luie donder.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is ongeveer een 3 kwartier rijden voor me..
Voor mij is ALLES meer dan 3 kwartier rijden.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
't is ongeveer een 3 kwartier rijden voor me..
Niemand, gewoon zoontje van de baas zijn enzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:34 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en wie moet je dan pijpen?
damn right!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Luie donder.
te ver..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:06 schreef Zwansen het volgende:
De Krim ligt toch niet zo ver van Almelo...
SNES'en zijn schaars PP...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
te ver..
en t is ook een principe kwestie, als ik wat via marktplaats koop, verwacht ik ook dat die zooi opgestuurd wordt, wat nou als die gast in vlissingen ofzo gewoond had?
voor 10 euro? moet je een vrij zuinige wagen voor hebben wil je dat redden vanaf emmenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:07 schreef Zwansen het volgende:
He Weber wanneer ben je in Emmen? Halen we dat ding samen op met mijn wagen!
ech nie, die dingen worden voor een habbekrats aangeboden op marktplaats, alleen deze was vrij kaal en daarom nog goedkoper..quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
SNES'en zijn schaars PP...
Ford Fiesta 1.1!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
voor 10 euro? moet je een vrij zuinige wagen voor hebben wil je dat redden vanaf emmen
Ik heb er ook 1 maar die doe ik nog voor geen 100 euro weg...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ech nie, die dingen worden voor een habbekrats aangeboden op marktplaats, alleen deze was vrij kaal en daarom nog goedkoper..
Ja omdat jij te lui bent zal ik em zeker wél voor je ophalen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
wanneer haal je m op, zwansen??
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja omdat jij te lui bent zal ik em zeker wél voor je ophalen!
ben ik spontaan dyslectisch geworden ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:07 schreef Zwansen het volgende:
He Weber wanneer ben je in Emmen? Halen we dat ding samen op met mijn wagen!
geen idee, heb alleen een naam, een telefoonnummer en een email adresquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef _Denker het volgende:
Ik kom ook uit Almelo. Waar moet je precies zijN?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
ben ik spontaan dyslectisch geworden ofzo?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:13 schreef DeRCT14 het volgende:
me komt uit almelo
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef _Denker het volgende:
Ik kom ook uit Almelo. Waar moet je precies zijN?
contact me maar, mail adres staat wel in m'n profielquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
geen idee, heb alleen een naam, een telefoonnummer en een email adres
leuk een almelooooo topicquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef floppie86 het volgende:
ik woon in almelo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
NOU, WAT GRAPPIG ZEG.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:21 schreef capetonian het volgende:
grappig., .. ik heb 3 jaar in Winterswijk gewoond en 9 jaar in Aalten ...
BOEIUH!!quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef coz het volgende:
[..]
leuk een almelooooo topicEn er is niks mis met cafe de stamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee alleen met de figuren die er komen..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:55 schreef _Denker het volgende:
[..]
En er is niks mis met cafe de stam![]()
ik kom er ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:56 schreef galbrecht het volgende:
[..]
nee alleen met de figuren die er komen..
Jammer vriend, moet je toch eens vaker komen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:58 schreef coz het volgende:
@denker .. dat zeg ik ook niet ... behalve dan de zaadmuziek lees top40enzo waarvan ze elke week weer meer draaien
neenquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:45 schreef Zwansen het volgende:
Al geregeld PP?
nog vaker ?quote:Jammer vriend, moet je toch eens vaker komen.
zou ik idd ook niet doen !quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:27 schreef Kreator het volgende:
Ik werk in Almelo, maar ik ga daar de wijken niet in zonder kogelvrij vest. Sorry.
wat moet jij dan ook in almelo?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zou ik idd ook niet doen !
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelandenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat moet jij dan ook in almelo?
dunnoquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelanden
dat parsen is ook niet meer wat het geweest is...of liggen die klote smileys er al weer uit?quote:Op donderdag 3 juni 2004 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
P+
P-
net nog geweest met de auto en ik leef nogquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
niets waar heb je dat ding eigenlijk gekocht zeker ergens in de kerkelanden
respectquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:55 schreef _Denker het volgende:
[..]
net nog geweest met de auto en ik leef nog![]()
-P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tssk lekker generaliseren zeg .. probeer de wijk het paradijs maar eens
en vergelijk dat maar eens met de kerkelanden
welke straat dan pp ?Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
en burenquote:wij Almeloërs
als stamgast vast welquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:08 schreef _Denker het volgende:
Ken ik jou?
Wierdenquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:25 schreef coz het volgende:
[..]
als stamgast vast wel![]()
maar ik zal ook vaak te vinden in jip
buren=wierden
Bel die gast en vraag waar hij woont.quote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb nog geen adres, wel een telefoon nummer..
hey kijk niet zo jaloersquote:Wierden![]()
Nou vooruit, ik ken wel een paar leuke mensen wonen in Wierden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:05 schreef coz het volgende:
[..]
hey kijk niet zo jaloers
nou vooruit
rustiek dorpje waar geen reet te doen is ... nog minder als almelo
(denkt ff na .. mhwaw .. stoplichtje of 5 minstens) ... en dat is de reden dat ik niet zeg
almelo![]()
slim hoor ... de enige niet almelo-er in dit topic willen verjagen ....
zoekopnummerquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik heb nog geen adres, wel een telefoon nummer..
Brandweer Wierden welquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:16 schreef coz het volgende:
nee hoor .. ik heb geen brandweerwagen
mobiel mênquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zoekopnummer
hap niet zo hard .. ik hoor het hier klapperenquote:Wierden
Waar woon je ongeveer in WRD dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:59 schreef coz het volgende:
[..]
hap niet zo hard .. ik hoor het hier klapperen
WMB natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:59 schreef coz het volgende:
riet .. wmbroek .. ?
ik is oost .. heeft geen naam .. (mag het ook niet hebben ook idd)
vlak over de brug zegmaar
blij met 3 basisscholen en een gymzaal voor de deur (![]()
)
Aadorpsweg? Daar heb ik een keer midden in de nacht gefietst, op weg naar het Bedrijvenparkquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:57 schreef coz het volgende:
dat is noord![]()
echt vlak over de brug
correct.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:27 schreef coz het volgende:
ja daar zo'n beetje (daarnaast dus .. zie tegenover 3 scholen)
bedrijvenpark hmmm.. richting GE ? .. [wild gokje..klikte keertje]
de intelligentie van de gemiddelde Almeloooooér komt boven drijven..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 10:45 schreef _Denker het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te geloven dat d'r geen hol van waar is.
Ik bedoelde de Wierdensebrugquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:49 schreef coz het volgende:
vanaf wmb .. die brug daar of gewoon de witte
(ligt aan waar je huis woont)
en dan voordat je over de autoweg fietst .. ( uuh dan nog ring ) rechts .. kan niet missen ( uuh jawel).. als je van de witte brug afkomt dan is dat direct aan het einde van het fietspad ...
deze weg uitfietsen en je komt langs leto en onder het spoor door
iets verder [je kijkt dan naar BPC (ofzoiets)] ga je naar rechts ..
lastiger uitleggen dan fietsen![]()
via aadorpsweg is 3 minuten langer denk ik
via aadorp zelf is niet korter denk ik .. maar lijkt op de kaart misschien wel zo
(met auto gewoon naar wierden ... na brug over links bij stoplicht (richting noord).. dan kom je dus weer onder bovenstaand fietspad uit met weggetje aan de rechterkant .. en dan is het de eerste afslag ...(anders zit je in vjenne) ben je ook bij BPC en dan ook rechts ..
(pffft .. je had er kunnen zijn ondertussen)
brandweertas heb ik, en ben er net van terugquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:44 schreef coz het volgende:
* _Denker fietst zometeen die kant uit (stam dus) en zoekt naar mensen met een brandweerpet
Heb nou geen brandweertas bij me hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:01 schreef coz het volgende:
nee eigenlijk niet ... maar dat had je al door anders had ik wel even hoi gezegd
edit .. ja elke vrij en za
oh en dat is de laatste tijd zo .. maar is ook wel eens erger geweesd
joe, we gaan niet daten hoor. Ik val meer op vrouwenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:28 schreef coz het volgende:
ach ik doe wel shirt van me werk aan
heel fout .. geel/groen![]()
![]()
(en een blouse erover.. stam is alto maar zooo alto
..
)
He'j me nog gezien dan? Ben er wel uitgeweest voor een schoorsteenbrand.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:47 schreef coz het volgende:
![]()
(was vervolg op brandweertas .. wees gerust geen date...
)
Is het raar als ik dit niet snap?quote:Op maandag 7 juni 2004 12:41 schreef majic het volgende:
Hoe geh't oet dan her'n ! Dat is doan ien ztoever jong'man!
Dat blaatte zo'n kassaslet bij mij vannochtend, dont ask me, ik ben een smerige randstadter dus ik weet het allemaal niet hoorquote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef _Denker het volgende:
[..]
Is het raar als ik dit niet snap?
Misschien besef je het niet maar door te replien hap je net zo vrolijk mee.... <-- forumt al langer dan vandaagquote:Op dinsdag 8 juni 2004 07:22 schreef coz het volgende:
maar je bent aan het happen alsof je naast een haringbar staat
quote:besef je het
Best. Zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:16 schreef coz het volgende:
doen we toch alsnog binnenkort een mini-minimeet .. Fokker in Almelo (en buren)
uiteraard in de stam
Ken jij leuke vrijgezelle dames uit Wierden of Almelo die ook willen komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 13:59 schreef coz het volgende:
zaterdag werk ...
vrij ?
topicje erover starten om het aan te kondigen ?
dames zijn idd zeer welkom
Is best, moet er de volgende dag (of dezelfde dag, zondag iig) wel vroeg uit.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:26 schreef coz het volgende:
zaterdag lukt wel maar dan ben ik er pas zondag(oftewel nee dan ben ik pas na middennacht aanwezig)
en leuk .. en vrijgezel en willen komen ?... lastig lastig lastig .. ik doe me best
Sjees, wat typ jij brak zeg. Heb je al wat op?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:51 schreef coz het volgende:
ik zal diablo eens vragenmaar komt toch wel ... verder gewoon een topic erover open gooien ...denk ik ..
ik prefereer vrijdag maar ik vind as usual alles best
--edit -- komt op later tijdje terug op fok vandaag dus vandaar niet zelf
Kom je zondag ook PP?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja hallo, ga anders ff slowchatten hier..
heb je dat pakketje nu al dan ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik weiger in almelo te komen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |