Soms komt mijn nette opvoeding inkicken waardoor ik vriendelijk en beschaafd blijf.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:20 schreef robh het volgende:
Had je die vette trol niet op haar zeugereige varkenssnuit kunnen rammen met je blikje cola?
Mijn spullen waren bedolven onder tassen van de Xenos en de C&Aquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:22 schreef Biancavia het volgende:
En toen ben je bij een andere kassa gaan staan?
Daar is klaagbaak immers voor, ik voel me nu weer helemaal okay.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef thoth het volgende:
Dapper en zeker nuttig dat je er achteraf even over gaat klagen tegen mensen die niet aan de gewraakte omschrijving voldoen en er verder ook niets mee kunnen.
Je moet vereerd zijn dan jou spullen zijn geplet onder een tas van de Xenosquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mijn spullen waren bedolven onder tassen van de Xenos en de C&A
Dus eigenlijk ben je gewoon een tering mietje welke irl een beetje beleefd staat te knikken en dan op internet zijn puberale frustratie komt uiten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soms komt mijn nette opvoeding inkicken waardoor ik vriendelijk en beschaafd blijf.
net zoals jij dat doet, zeg maarquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon een tering mietje welke irl een beetje beleefd staat te knikken en dan op internet zijn puberale frustratie komt uiten.
Nee gij helderste sterretje aan het firmament. Ik ben altijd een cynische klootzakquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
net zoals jij dat doet, zeg maar
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig.
Zodra je dikke mensen aanvalt worden mensen opeens pissig
Je bent zoooooooooooo'n humorist ook.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
Geweldig.
Zodra je dikke mensen aanvalt worden mensen opeens pissig
Ik ben net zo'n humorist als jij vader bentquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent zoooooooooooo'n humorist ook.
Ach, kijk de jongen die met 1 been in de kast staat en met de ander op een bananenschil moet het weer in het persoonlijke trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:07 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben net zo'n humorist als jij vader bent
Nee, en jij betrekt het niet op persoonlijk vlak, mafkees.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach, kijk de jongen die met 1 been in de kast staat en met de ander op een bananenschil moet het weer in het persoonlijke trekken.
Alleen betrek ik het op JOU en niet op je moeder of je neefje.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Nee, en jij betrekt het niet op persoonlijk vlak, mafkees.
Door zo'n opmerking te maken ben jij net zo persoonlijk.
En als je dat niet inziet ben je echt achterlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |