abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19609017
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 09:44 schreef bixister het volgende:
LILLEBILLLL van HARTE!!!

goed he
pi_19609106
Gefeliciteerd lily!!
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:00:50 #54
24188 Belana
kloon van belana
pi_19609308
Liliy!!!! Wat leuk!!! Gefeliciteerd! En ik hoop dat de kwaaltjes snel over gaan!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:14:17 #55
1087 Merisse
broddeltante
pi_19609601
* Merisse wacht op een (hopelijk dolgelukkige) Martineke....
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:19:01 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_19609697
Overigens zijn hier de onvoorziene gevolgen de onvoorziene kilo's...
Ik ben er na ruim vier maanden 13 kwijt (waarvan vlak na de bevalling al 12)
En ik ben een emotionele muts geworden
En mijn korte termijn geheugen is stuk....
stormy waters...
sailin'
  Licht Ontvlambaar donderdag 3 juni 2004 @ 10:35:11 #57
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_19609986
Lily, Proficiat!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:46:21 #58
30488 coolbabe
My little pwny
pi_19610193
Gefeliciteerd Lily!
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 3 juni 2004 @ 10:56:51 #59
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19610418
Lily, gefliciflapstaart!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:15:03 #60
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19610802
Lily! Wat leuk en wat spannend!!!

Wat grappig ook dat ik Loena ook zag zeggen dat ze haast niet kan geloven dat er echt een baby in die buik zit. Heb ik ook heel erg! Maar gister voelde ik opeens echt heel duidelijk dat het aan 1 kant van mijn buik hard was, en aan 1 kant wat minder. Oftewel: aan de ene kant het ruggetje, en aan de andere kant wat losse ledematen
Toen ik tegen dat harde zat aan te drukken, realiseerde ik me wel opeens dat ik gewoon tegen mijn kind zijn rug zat te duwen
om dat vervolgens de hele avond, nacht en ochtend niet meer te kunnen laten, waardoor mijn kind ws met een blauwe plek op zijn rug geboren gaat worden

Verder helaas megaveel last van tintelende handen (ze zijn nog steeds niet wakker, ik al wel...al uren ) dus ik ga effe proberen wat minder te computeren vandaag en de boel te laten rusten.
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:25:26 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19611074
Huhm net bij de vlos geweest en een brief gekregen met 'wat te doen bij....info....'
Alles was in orde, ze vond m'n buik wel klein maar de baby voelde ze goed, hij is al helemaal ingedaald en ligt perfect

Zwangerschapsgevolg; ik wil alleen nog maar eten uit kommetjes en niet meer uit borden
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 11:27:43 #62
43556 miss_dynastie
pi_19611138
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
Zwangerschapsgevolg; ik wil alleen nog maar eten uit kommetjes en niet meer uit borden

donderdag 3 juni 2004 @ 11:30:12 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19611203
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Pas maar op jij; ooit zet je jezelf net zo hard voor lul

Als je nog harder wil lachen, ik neem ook de friet van de snackbar mee naar huis in een bakje en doe het thuis in een kommetje
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:31:19 #64
24188 Belana
kloon van belana
pi_19611229
Oe, de FOK! geboortegolf gaat bijna van start he.....spannend man!! Allemaal nieuwe beebies...ik kan niet wachten om te zien hoe ze er allemaal uit gaan zien!
stormy waters...
sailin'
pi_19611307
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:31 schreef Belana het volgende:
Oe, de FOK! geboortegolf gaat bijna van start he.....spannend man!! Allemaal nieuwe beebies...ik kan niet wachten om te zien hoe ze er allemaal uit gaan zien!
Ik ben ook heeeeel erg benieuwd

Martineke, ben je al weer terug? Laat even weten hoe het gegaan is bij de vlos....
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:36:05 #66
1087 Merisse
broddeltante
pi_19611357
Piglet, ik zit ook al de hele tijd te F5-en wachtend op Martineke...
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:38:23 #67
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_19611414
Luchtbel...toen ik je posts las dacht ik "ohja, die is ook al ver, dat schiet op!"...

om me 1 seconde later te realiseren dat ik zelf al een week verder ben dan jij

En tot overmaat van ramp werd er toen ook nog net een pakje bezorgd, en vroeg de bezorgster ook al hoe lang ik nog moest. Toen ik zei dat ik over 4 weken was uitgerekend, beloofde ze de volgende keer eerst te kijken of ze niks vreemds zag ofzo, want misschien lag ik dan wel te bevallen!

* pluisje krijgt opeens de bibbers
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:40:47 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19611468
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:38 schreef pluisje het volgende:
Luchtbel...toen ik je posts las dacht ik "ohja, die is ook al ver, dat schiet op!"...

om me 1 seconde later te realiseren dat ik zelf al een week verder ben dan jij
Ik vergeet altijd hoever ik ben en dan kijk ik ff wat jij gepost heb en dan trek ik er een week af
Maar het gaat iddd supersnel nu!
  † In Memoriam † donderdag 3 juni 2004 @ 11:41:59 #69
43556 miss_dynastie
pi_19611493
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:30 schreef Luchtbel het volgende:
Als je nog harder wil lachen, ik neem ook de friet van de snackbar mee naar huis in een bakje en doe het thuis in een kommetje
Afwas veroorzaken
  donderdag 3 juni 2004 @ 11:43:29 #70
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19611535
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Afwas veroorzaken
Vind ik ook leuk tegenwoordig
pi_19611911
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 11:43 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Vind ik ook leuk tegenwoordig
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:04:25 #72
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19612086
LILY, van harte gefeliciteerd!!!!! Ik heb je gelijk maar even op het lijstje erbij gezet.

Aangezien we toch allemaal zitten te wachten op nieuws van Martineke, heb ik jullie ook nog wat te vertellen zodat jullie aandacht een beetje afgeleid wordt.

We hebben nl. een behoorlijk spannende nacht achter de rug...
Toen ik gisteravond nl. naar de wc ging zag ik dat mijn afscheiding wat rozig was. *slik* Snel de boekjes weer ingedoken. Wat kon dit zijn?
Het kon dus zijn dat ik de slijmprop aan het verliezen was of stiekum al verloren had. Maar ik dacht nog, nee.. dat kan niet joh. Is veuls te vroeg.
Het mannetje was gistermiddag/avond weer naar college en ik wilde nog niet aan de alarmbel trekken. Dus efkes schoon verbandje voor gedaan en gewacht op het mannetje. Telefoon met ziekenhuisnummer bij de hand voor het geval er nog wat meer aan de hand was. En maar twijfelen, zal ik bellen? Straks bel ik voor niks. Maar de gyn zei nog, liever 1x teveel dan 1x te weinig bellen...

Mannetje kwam thuis en vertelt wat er aan de hand was. Toen ook gelijk weer even naar wc gegaan en er was weer een druppeltje roze bij gekomen. Toen toch maar gebeld. Het was inmiddels 11 uur ofzo. Moest toch maar even langskomen. Balen natuurlijk en ineens stiknerveus.
Dus op naar het ziekenhuis. Werd gelijk doorgestuurd naar een verloskamer. Da's wel even schrikken hoor. Dan zie je zo'n bedje staan voor de baby, weegschaal, stijgbeugels gedemonteerd naast het bed, zo'n grote lamp boven het bed. Dat maakt het wel ineens heel echt.
Maar verpleegster stelde ons direct op ons gemak. Het was wel een beetje druk zei ze, dus het kon even duren voordat de arts me kon zien. Dus ik zei voor de gein: "Volle maan?"
En dat was idd zo! De avond ervoor was het erg rustig geweest en ze hadden al tegen elkaar gezegd dat dat morgen wel eens anders kon zijn ivm die volle maan. Het is dus echt waar.

Maar goed, werd dus aan het CTG gelegd. Toen pas voelde ik dat ik harde buiken had. Had ik dus nooit echt zo intens ervaren. Ik voelde mijn buik opkomen, strak staan en weer afzwakken. Ik dacht altijd dat dat het kabouterhoofdje was.
Maar ik had er dus best veel en met behoorlijke regelmaat. Op een gegeven moment kwam daar ook een soortement van 'menstruatiekramp' bij die uitstraalde naar mijn bovenbenen. Toen keek ik het mannetje aan en we moesten echt hard lachen. We dachten echt dat het kaboutertje dus niet meer kon wachten en wij waren er eigenlijk ook wel klaar voor.

Eindelijk kwam de doker erbij. Die heeft gevoeld of ik ontsluiting had en dat bleek niet het geval. De baarmoedermond was wel aan het verweken, dat was ook zeer ws de oorzaak van de wat rozige afscheiding. Het bleek dus gewoon dat ik oefenweëen had en ik mocht om 01.00 weer naar huis. Maar ze nemen met een keizersnee geen enkel risico, vandaar dat ik moest komen.

Wel enorm spannend dus. Naast ons hoorde ik duidelijk een vrouw bezig met persweëen, ookal stond de tv aan. Het mannetje had niets door. En het grappige was, dat toen we weggingen een vrouw in haar bed werd teruggereden naar haar kamer en bij binnenkomst tegen haar man zei: "Dag papa."

Vond ik heel bijzonder.

Vandaag wordt dan maar weer een echte rustdag, want rara bloeddruk was ook weer wat gestegen vannacht.
Mijn vermoeden wordt dus eigenlijk toch bevestigd. Over mijn voorspelling dat het kaboutertje eerder zou komen. Ook als ik dus geen keizersnee zou krijgen, zou de geboorte niet al te lang meer op zich laten wachten. Wat een instinct hè?

Zo, en nu maar weer lekker F5-en met zijn allen vanwege Martineke.
Ben heel erg benieuwd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:08:59 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_19612212
Dutchie, wat spannend meid! Jeetje, wat komt het dan dichtbij he. Mijn hele gevoel van de bevalling komt ook weer terug hierdoor, grappig.
Het is heel eng en ook goed tegelijkertijd. Ben het ff kwijt, is er al een datum voor je ks?
stormy waters...
sailin'
pi_19612253
Lily, gefeliciteerd!

Over volle maan: ik heb pas de maanstanden bekeken omdat ik gehoord had dat je bij volle maan en nieuwe maan geboortepieken hebt. De eerste volle maanstand is vanavond, 3-6-04; dan nieuwe maan 17-06-04 en dan weer volle maan 2-7-04 (jammer voor al die mensen die vóór 1 juli willen bevallen ).

Dutchy, wat ik niet snap: het verliezen van (een gedeelte van) de slijmprop zegt toch niets over het begintijdstip van de bevalling? Die slijmprop kan toch weer worden aangemaakt?
Leuk trouwens dat de komst van je baby dichterbij komt.
  donderdag 3 juni 2004 @ 12:10:24 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_19612256

Maar ik
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')