Of alles tussen spoilertags wat digger wel kan lezen, das makkelijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:37 schreef texelonia het volgende:
Misschien moeten we voortaan spoiler tags gaan gebruiken, voor alle dingen waar Digger misschien niet tegen kan
Ik zat ook te twijfelen tussen Hogeschool of thuisstudie, en bij een thuisstudie heb je volgens mij geen werkgroepjes. Tenminste, je hebt geen lessen op school enzow, dus lijkt me vrij lastig om dan met werkgroepjes te moeten werken.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:01 schreef dutchie het volgende:
Over die werkgroepjes, het mannetje doet momenteel studie aan de universiteit in Groningen en ook daar hebben ze constant werkgroepjes. Dus dat maakt niet zoveel verschil uit met HBO hoor.
Als het niet gaat, kun je ook vragen of je VK in actie wil komen. Je zal echt niet de eerste zijn die op zeer dringend advies van een VK minder gaat werken, of zelfs helemaal stopt, nog voor het eigenlijke verlof zou beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:18 schreef m@x het volgende:
Om nog even terug te komen op gisteren... allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichtjes. Ik heb besloten nog meer mijn best te doen om mijn gezondheid en de gezondheid van mijn kindje voorop te stellen. Volgende week donderdag ga ik naar de Arbo-arts en hopelijk kan hij mijn baas voldoende onder druk zetten om wat aan de situatie te gaan doen. Het is niet zo dat ik niet wil werken, maar op deze manier gaat het niet. Ik stress mezelf helemaal suf en ik kan aan het eind van een werkdag geen poot meer verzetten. Ik kom er nu achter dat 8 uur per dag werken en ruim 2 uur reistijd per dag best zwaar wordt. Misschien valt daar wel iets aan te doen.....
Is die groen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:32 schreef phluphy het volgende:
Digger Snoep verstandig, lik mijn reet!![]()
Je hebt toch al verteld dat je zwanger bent? Als dat zo is, dan mogen ze je niet ontslaan tot ruim na je bevallingsverlof. Dus als je nog niet hebt verteld, even doen, altijd handig die ontslagbeschermingquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:27 schreef texelonia het volgende:
Thanx voor de tips iedereenIk ben net 23 geworden trouwens
M'n werk belde trouwens net, en volgens mij zijn ze even niet zo blij met me (ik ook niet met hen), dus de kans zit er nu nog in dat ik nog ontslagen word ook..
Ik stuur media en informatie management aan de hvaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:33 schreef Zabb het volgende:
Even nieuwsgierig: Luchtbel, welke studie doe je eigenlijk?
Klinkt leuk! Zelf doe ik ook HBO en ben derdejaars. Ook ik moet eigenlijk altijd in groepen werken en irriteer me altijd wel aan een paar uit de groep! Erg irritant!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik stuur media en informatie management aan de hva
En dat is dus de reden dat ik universiteit doe. HBO is veel praktijkgerichter, maar ik kan niet tegen studiegroepen, dus dat viel helaas af.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:52 schreef Zabb het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Zelf doe ik ook HBO en ben derdejaars. Ook ik moet eigenlijk altijd in groepen werken en irriteer me altijd wel aan een paar uit de groep! Erg irritant!
Nou, ik vind het juist wel leuk om in een team samen te werken, alleen wil ik wel zelf kunnen beslissen in welk team ik dat wil, want er zijn genoeg meelifters.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat ik universiteit doe. HBO is veel praktijkgerichter, maar ik kan niet tegen studiegroepen, dus dat viel helaas af.
En om de een of andere reden trek ik meelifters aan, weet ook niet hoe het komt. Samenwerken vind ik ook wel leukquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:59 schreef Zabb het volgende:
[..]
Nou, ik vind het juist wel leuk om in een team samen te werken, alleen wil ik wel zelf kunnen beslissen in welk team ik dat wil, want er zijn genoeg meelifters.
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:05 schreef Luchtbel het volgende:
Moet dadelijk werken durf bijna niet meer. Ben vast teleurgesteld als ie nu geen goedekope stomme films meer komt kopen![]()
Ja, groene afscheiding.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Is die groen dan?
Nee heb ik nog niet verteld op m'n werk. Wilde de eerste 3 maanden afwachten, en eerste afspraak/echo. Maar dat is volgende week alquote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:36 schreef Sjeen het volgende:
Je hebt toch al verteld dat je zwanger bent? Als dat zo is, dan mogen ze je niet ontslaan tot ruim na je bevallingsverlof. Dus als je nog niet hebt verteld, even doen, altijd handig die ontslagbescherming![]()
Groetjes
Sjeen
Vandaag 31 weken zwanger!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |