Dat is idd een plus puntje.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:46 schreef Castor het volgende:
Goooooooooooooooooooooooood morning! Bijna weekend
Nogalquote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is idd een plus puntje.
ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:29 schreef Aventura het volgende:
Zo, jij bent lekker bezig! Maareh, heb je vakantie ofzo? Ik heb er ook wel zin in een haaltje, maar denk dat mijn baas het niet echt zou waarderen
heb m gezein vondd m niet superquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
![]()
vergeet je de geile berinnen niet???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:09 schreef Stoja het volgende:
Hey misschien een ideetje voor vanavond voor de geile beren onder ons: Intimacy
![]()
Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zit in de ziektewet is al uitgebreidt besproken op aan het einde van deel 3...
enne voor dat haaltje moet je even wachten tot vanavond (ga zo weg) dan paas ik um wel ffuh door
heb je nu (_*_)koek verdiend voor het ehhmmm niet in de gaten houden van de slowchat ??? ja hé ???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nieuwe opdracht voor Aventura: alle eerdere slowchattopics doornemen
ehhmmmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:40 schreef Lllaura het volgende:
Jij met je billenkoek..!![]()
![]()
nope sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:41 schreef Lllaura het volgende:
Vink trouwens een goor woord, doet me aan aangekoekte korsten denken...![]()
Zo! Hopelijk ben je nu genezen!![]()
maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
als je het maar niet tegen mij gaat roepen![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
als je het maar niet tegen mij gaat roepen![]()
Hoiiiii!!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
\quote:Op vrijdag 4 juni 2004 21:51 schreef dafjedaf het volgende:
Hoi mensen, ben ik weer... Mn wifi ligt de laatste tijd in de puinpoeier, en ik leer veel voor tentamens... Maar vanavond heb ik vrij! Hallo iedereen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |