Kalou gaat wellicht niet meer, dus in zijn plaats Babel/Kluivert/Makaay ofzo. Maakt eigenlijk niet zoveel uit, want veel speelminuten krijgen ze toch niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:14 schreef Vegnagun het volgende:
Selectie:
Van der sar
Timmer
Stekelenburg
Kromkamp
Lucius
Ooijer
Boulahrouz
Opdam
Mathijsen
Van bronckhorst
Van bommel
Van der vaart
Davids
Landzaat
Cocu
Maduro
Sneijder
Kalou
Van Nistelrooi
Robben
Kuyt
Van Persie
Huntelaar
Opstelling:
---------------------Van der sar---------------------
----Ooijer----Boulahrouz----Mathijsen----Gio-----
--------Vdvaart--------Cocu---------Davids--------
-------Kalou--------VanNistelrooi--------Robben---
Die zullen wij helaas niet tegenkomen op het WK........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Een variant met bank:quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef cultheld het volgende:
Dit is ook wel een leuke opstelling:
-----------------------Sar----------------------
----Ooijer---------Boulahrouz-----Mathijsen
---------------------Cocu-----------------------
-----------Van Bommel---------Davids-------
-------------------Van der Vaart--------------
---Van Persie---Van Nistelrooy----Robben
Rest van de selectie/schaduwelftal:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:59 schreef Devano het volgende:
Van der Sar
Kromkamp Bouhlarouz Opdam De Cler
Van Bommel Cocu Van der Vaart
Van Persie Van Nistelrooy Robben
Met Cocu en Van der Vaart eventueel omgewisseld tegen mindere tegenstanders.
Omdat het in potentieel wel goede voetballers zijn, alleen komt het er op de 1 of andere manier niet uit, dat heeft natuurlijk ook met het verleden te maken... en hoe het oranje publiek erop reageert, denk ik...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom komen er nog steeds mensen aanzetten met Seedorf en Kluivert
Die kans is idd vrij groot, maar toch ik denk dat als je bij AC Milan voetbalt en daar wekelijks in de basis staat is het voor een buitenstaander (die geen idee heeft van het verleden) moeilijk te begrijpen dat hij niet in het NL Elftal staat, laat staan dat ie mee mag naar het WKquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig gaan ze mooi niet naar het WK
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Ooijer, Mathijsen, Bouhlarouz, Van Bronckhorst
Van Bommel, Cocu, Van der Vaart
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben
Dat wordt hem
Sneijder op de plek van Van Bommel, Huntelaar op de plek van Van nistelrooy, Urby op de plek van Gio en hij is inderdaad af...quote:Op donderdag 6 april 2006 14:40 schreef Saekerhett het volgende:
Sar
Ooijer, Mathijsen, Bouhlarouz, Van Bronckhorst
Van Bommel, Cocu, Van der Vaart
Van Persie, Van Nistelrooij, Robben
Dat wordt hem
Jep, zoals Bommeltje gisteren speelde mag Sneijder in goede doen daar inderdaad staan. Verder zat ik heel erg te twijfelen tussen Huntelaar en Van Nistelrooij. Ik moet Huntelaar eerst zien in een paar oefenpotjes eind meiquote:Op donderdag 6 april 2006 14:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sneijder op de plek van Van Bommel, Huntelaar op de plek van Van nistelrooy, Urby op de plek van Gio en hij is inderdaad af...![]()
Van Bronckhorst in de basis lijkt me duidelijk. Als tweede keuze zou ik Emanuelsson meenemen en de Cler zou ik lekker thuis laten.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Gio speelde gisteren erg goed vond ik, die hoort er wel in wat mij betreft.
Jij bent best wel grappig, wist je datquote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Grappig dat een aantal mensen Van Bommel in de basis hebben staan. De vraag luidt of hij sowieso wel mee gaat. Van Basten had aangegeven dat Van Bommel zich moest bewijzen bij Barcelona. 90% van de wedstrijden bij Barcelona speelt hij zwaar kut, mist wereldkansen, schiet voetballend tekort, is slordig in zijn passing, eigenlijk alles wat hij bij PSV wel kon, kan hij nu niet meer.
Als Van Basten zich houdt aan wat hij heeft gezegd, dan laat hij Van Bommel buiten de selectie. Als Van Bommel op het WK in Duitsland speelt, dan maakt Marco zich volkomen belachelijk en is hij niet meer serieus te nemen.
Hou toch op, man. Sneijder in plaats van Van Bommelquote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Grappig dat een aantal mensen Van Bommel in de basis hebben staan. De vraag luidt of hij sowieso wel mee gaat. Van Basten had aangegeven dat Van Bommel zich moest bewijzen bij Barcelona. 90% van de wedstrijden bij Barcelona speelt hij zwaar kut, mist wereldkansen, schiet voetballend tekort, is slordig in zijn passing, eigenlijk alles wat hij bij PSV wel kon, kan hij nu niet meer.
Als Van Basten zich houdt aan wat hij heeft gezegd, dan laat hij Van Bommel buiten de selectie. Als Van Bommel op het WK in Duitsland speelt, dan maakt Marco zich volkomen belachelijk en is hij niet meer serieus te nemen.
Hou toch op, wat heeft van bommel nou laten zien in de afgelopen periode? 2x laten vallen en een penaltie krijgen?quote:Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Natuurlijk moet Van Bommel mee. Hij doet het helemaal niet zo slecht bij Barcelona. Net alsof de Landzaatjes en Sneijdertjes het daar beter zouden doen.
Wie hebben het dan beter gedaan? Sneijder zekerquote:Op donderdag 6 april 2006 15:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Hou toch op, wat heeft van bommel nou laten zien in de afgelopen periode? 2x laten vallen en een penaltie krijgen?
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:14 schreef Shreyas het volgende:
Uberhaupt AZ-spelers... daar win je (behalve dan met Van Galen en Mathijsen) toch geen oorlog mee...en daarbij moet Van Basten ook kijken naar de fitheid van spelers, dan is een halve wisselspeler als Van Bommel juist interessant (hij zal fitter en meer gemotiveerd zijn dan ooit en helemaal tov landzaat).quote:Op donderdag 6 april 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt houdt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.
Mijn zege heb je. Die horen inderdaad geen van allen thuis op het WK. Zelfs Maduro, na zijn geblunder tegen Roda tot 3 keer toe heeft een hoop van zijn krediet verloren. Stekelenburg is te onervaren en zal de druk van de grote wedstrijden niet aankunnen. De overige hebben gewoon te weinig kwaliteit.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als Van Basten houdt aan wat hij zegt, laat hij Stekelenburg, Landzaat, Boateng, Maduro, Hofs, Meerdink, Vennegoor of Hesselink en de gehele AZ defensie thuis. Want die spelen allemaal bagger de laatste paar weken.
Ik roep helemaal niet Sneijder moet mee en ik heb in die post van vanmiddag ook niet geroepen dat Sneijder beter is dan Van Bommel of in zijn plaats moet spelen.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Hou toch op, man. Sneijder in plaats van Van BommelEen middenveld met Cocu, Van der Vaart en Sneijder wordt gigantisch overlopen, daar zit geen enkele echt verdedigende speler bij. Wil je daar tegen een keihard Argentijns middenveld mee aankomen?
Natuurlijk moet Van Bommel mee. Hij doet het helemaal niet zo slecht bij Barcelona. Net alsof de Landzaatjes en Sneijdertjes het daar beter zouden doen.
Deze opstelling zou ik ook graag zien, misschien v. Nistelrooy of Kuyt in de spits ipv. Huntelaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:15 schreef the_hunter het volgende:
----------------------------------- van der Sar ----------------------------------------
------------------- Bouhlarouz ----------------- Matthijsen -------------------------
---- Ooijer ---------------------------------------------------------- Bronckhorst ----
------------------- v Bommel ---------------------------- Cocu -----------------------
------------------------------------- vd Vaart ------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------
-------- v Persie --------------- Huntelaar ------------------------- Robben ------
Dat is ook de reden waarom ik van Persie op rechts heb staan. Zodat hij ook binnen door kan komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Van Persie niet aan de zijlijn plakken dat is zn plek niet. Achter de spitsen kan hij daarentegen een sensatie worden en is ie misschien wel beter dan Van der Vaart.
Bij Arsenal speelt hij ook regelmatig vanaf rechts en laat hij hele leuke dingen zien.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik zou Van Persie niet aan de zijlijn plakken dat is zn plek niet. Achter de spitsen kan hij daarentegen een sensatie worden en is ie misschien wel beter dan Van der Vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |