"gewoon met A."quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou gewoon met A. maar er is niks gebeurd hoormaar toen de kok dichtging zijn we nog ergens anders naartoe gegaan met zijn 5'en
Dus zo spannend is het allemaal niet
Tssss, zo kan ik het ook natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef blublub het volgende:
en hoe snel was dat dan he heren
doen jullie me niet na
Oh, was de meneer in kwestie heteroow?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Waren ze maar homo![]()
Welnee, d'r bestaan ook nog irl-mensen hoor!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh, was de meneer in kwestie heteroow?.
Het was toch niet Gerdoow he?!
*van stoel val*quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Welnee, d'r bestaan ook nog irl-mensen hoor!!
lievquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*opraapt*
Aaawww, gaat het nog een beetje Vlarpske?quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:57 schreef Vlarp het volgende:
*uit pakje sinaasappelsap drink*
Mja, gaat weer best hoor.. morgen weer werkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aaawww, gaat het nog een beetje Vlarpske?
Heeft ie al terug gesmst?
Goed zoquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, gaat weer best hoor.. morgen weer werken
NeeIk hem hem maar gemaild
Hij moest ook de foto's van zondag nog hebben
Wie's JA?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goed zo
Kut, Ik moet JA ook nog mailen!
hee, een aanwijzing!quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie's JA?
Die van mij heeft zowel in z'n voornaam als achternaam een Aquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
hee, een aanwijzing!Er zit ook een a in zijn naam
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:04 schreef Vlarp het volgende:
Wie's JA?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:08 schreef Andyvie het volgende:
hee, een aanwijzing!Er zit ook een a in zijn naam
"Die van mij"quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die van mij heeft zowel in z'n voornaam als achternaam een A
Dit is leukerquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:11 schreef Cazman het volgende:
JE kan ook gewoon de naam zeggen zonder ook maar ergens geheimzinnig te doen
Dat is inderdaad ook een optie jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:11 schreef Cazman het volgende:
JE kan ook gewoon de naam zeggen zonder ook maar ergens geheimzinnig te doen
Iets met gitarenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:15 schreef Andyvie het volgende:
wat hoor ik nu voor vage muziek op ID&T?
Geen leuke muziek in ieder gevalquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Iets met gitaren
't is al weg.. maar dit is ook niksquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Geen leuke muziek in ieder geval
*verder zap*
Daarom maar Ben Liebrand - Grandmix 2003quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:22 schreef Andyvie het volgende:
Nu op 538, het meisje van Eamon. Ook niks
*weer verder ga*
Ik heb er geen last vanquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:33 schreef Cybart het volgende:
ik bel en sms, met heel hart en ziel.... ik ben volslagen mobiel
waarom vind Hi het nodig om voortaan reclames te maken die weken in je hoofd hangen?
Zoek er anders nog even 4 homo's bij voor bovenquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:33 schreef Weemz het volgende:
Gôh, het valt me zomaar ineens op (ook al heb ik hem al tig keer gezien) dat de H niet eens helemaal klopt. Boven de streep zitten 3 icons, eronder 4... Tja...![]()
wil je het overnemen dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van
Sorry, geen interessequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
wil je het overnemen dan?
hey....een (niet meer zo) anonieme lurker!quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:33 schreef Weemz het volgende:
Gôh, het valt me zomaar ineens op (ook al heb ik hem al tig keer gezien) dat de H niet eens helemaal klopt. Boven de streep zitten 3 icons, eronder 4... Tja...![]()
ik zit met andere dingen aan me kop, daar komt dat melodietje niet tussen hahaha.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:33 schreef Cybart het volgende:
ik bel en sms, met heel hart en ziel.... ik ben volslagen mobiel
waarom vind Hi het nodig om voortaan reclames te maken die weken in je hoofd hangen?
dat vermoedde ik helaas alquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, geen interesse
zou het dan ppur iets zijn wat bij verveling opspeelt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zit met andere dingen aan me kop, daar komt dat melodietje niet tussen hahaha.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vermoedde ik helaas al
ik weet het wel zekern :p.quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
zou het dan ppur iets zijn wat bij verveling opspeelt?
joh.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:15 schreef Vlarp het volgende:
*terug is*
*boer laat*
Hmm.. patat valt nog vrij zwaar
patat ik wil ook patatquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:15 schreef Vlarp het volgende:
*terug is*
*boer laat*
Hmm.. patat valt nog vrij zwaar
maar mams moet vroeg weg en had geen tijd voor iets andersquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
joh..
eerst patat en dan sinaasappelsap? Valt dat wel goed?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar mams moet vroeg weg en had geen tijd voor iets anders
maar 'k heb net weer sinaasappelsap op
Ik ben nog niet naar de wc geweestquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
eerst patat en dan sinaasappelsap? Valt dat wel goed?.
zo, jij hebt er zin in!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:43 schreef Marc_mga het volgende:
...heul uitbundig verhaal
Met een beetje hulp hoe ik moest dansen enzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo, jij hebt er zin in!
Scholier die z'n examens klaar heeftquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
zo, jij hebt er zin in!
Jong moet je vechten ofzo?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Scholier die z'n examens klaar heeft
Pffff.. wat mot je nou?quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:48 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Jong moet je vechten ofzo?!
*op en neer spring met gebalde vuisten*
quote:
Neuh.. echte homo's rellen nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:50 schreef Marc_mga het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:46 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Met een beetje hulp hoe ik moest dansen enzo
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
*op beaverhausen z'n bek sla*... nouja... *alsof doet*
Ow.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Neuh.. echte homo's rellen niet
Niet?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk wel, alleen echte homo's hoeven niet per sé alles met geweld enzo op te lossenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:53 schreef freek_mst het volgende:
Hallo allemaal.![]()
O ja.. lof en pies enzo...quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:53 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen echte homo's hoeven niet per sé alles met geweld enzo op te lossen
Protest!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh, een Mestreechs topic
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:55 schreef beaverhausen het volgende:
en waarom!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Protest!!!
Freekje komt ook uit het mestreechsequote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef Marc_mga het volgende:
[..]@ Nieuwganger
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef Marc_mga het volgende:
[..]@ Nieuwganger
Je vond Maastricht maar wát leuk!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Protest!!!
Optiefen, kutlimbo!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef freek_mst het volgende:
[..]
en waarom!!![]()
Ja hoi, de klaagmuur is ietsje verderop.quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:57 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Protest!!!
Tja de mooiste stad van Nederland he!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Freekje komt ook uit het mestreechse
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Freekje komt ook uit het mestreechse
quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:58 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja de mooiste stad van Nederland he!!!!!!![]()
Ze wilden mijn topic overnemen!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:58 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Je vond Maastricht maar wát leuk!
(of je kan goed acteren)
Zeg zeg zeg ik dacht dat hier alleen maar aardige mensen aanwezig warenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:58 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Optiefen, kutlimbo!![]()
Is eens wat anders dan de brabo dictatuurquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ze wilden mijn topic overnemen!!
Maastricht
IBG is ook heel lievquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:59 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Zeg zeg zeg ik dacht dat hier alleen maar aardige mensen aanwezig waren![]()
Eeensch!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan de brabo dictatuur
Wie heeft je dat voorgelogen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
IBG is ook heel liev
Braaf IBGtjequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Eeensch!!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is eens wat anders dan de brabo dictatuur
Ja maar...dat..dat zei..dinges!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Wie heeft je dat voorgelogen?
ik heb geen kloonquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef Marc_mga het volgende:
Is freek_mst jouw werk beaver?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef Marc_mga het volgende:
Is freek_mst jouw werk beaver?
Ik bedoel één of andere homo die je al kende en hierheen hebt gehaald?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geen kloon
Hoezo denk je meteen aan een kloon? En hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb geen kloon
Ow, nee hoor. Hij heeft het helemaal zelf gedaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik bedoel één of andere homo die je al kende en hierheen hebt gehaald?
Nee hoor ik kende beaver nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ik zal niet weten of ik een kloon heb gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoezo denk je meteen aan een kloon? En hoe weet jij dat?
En ik kende freek niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee hoor ik kende beaver niet![]()
De Maastrichter homomaffia?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wat goed van hemquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, nee hoor. Hij heeft het helemaal zelf gedaan
Ja had gekundquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
De Maastrichter homomaffia?
Klonenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal niet weten of ik een kloon heb gemaakt
Oeps wie weet wat voor verrassingen je nog krijgt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zal niet weten of ik een kloon heb gemaakt
Be afraid. Be very afraidquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij bent wel lid?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Ja had gekund![]()
Ja knap he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:05 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Wat goed van hem![]()
Ga maar verder grazen. We hebben hier geen weilandquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
![]()
Die kende jij nog niet he, maar hij bestaat echtquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:04 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Hetero's belagen enzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Die kende jij nog niet he, maar hij bestaat echt![]()
Dankje dankjequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja knap he?
*freek een schouderklopje geef*
Inderdaad, ik ken alleen het randstad-stiekemehomo-ondergrondsclubjequote:Op woensdag 2 juni 2004 18:07 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Die kende jij nog niet he, maar hij bestaat echt![]()
Juist daarom zijn we het clubje begonnen!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Hetero's belagen enzo![]()
Daar ben je met mij niet geweest........... toch ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken alleen het randstad-stiekemehomo-ondergrondsclubje
Waarom moet ik nu denken aan die aflevering van Will & Grace dat Jack werd achtervolgd door de Gay Maffia?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Hetero's belagen enzo![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:08 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken alleen het randstad-stiekemehomo-ondergrondsclubje
Omdat dat een ruige afl was!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu denken aan die aflevering van Will & Grace dat Jack werd achtervolgd door de Gay Maffia?
"ELTON: Listen, Will. You're a smart boy. You've got a good face. A flat stomach. [ELTON SMACKS WILL'S STOMACH] I'd hate to see you banned from every gym in America.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:11 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Omdat dat een ruige afl was!Vooral dat einde in het restaurant
nee, maar ik kan een boel regelen natuurlijkquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:10 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Daar ben je met mij niet geweest........... toch ?
Idd, die was werkelijk steengoed!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:11 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Omdat dat een ruige afl was!Vooral dat einde in het restaurant
Ik was ook al lekker aan het stokenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Zo, een zuid-nederlands onderonsje?
Dat ik met mijn Zwolse identiteit abrupt verstoor?
Ik heb iets belangrijks gemist geloof ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:14 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Idd, die was werkelijk steengoed!![]()
Nee hoor, want jij bent bij Simply Bread geweestquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
"ELTON: Listen, Will. You're a smart boy. You've got a good face. A flat stomach. [ELTON SMACKS WILL'S STOMACH] I'd hate to see you banned from every gym in America.
WILL: And what? End up in a Fitness Protection Program?
ELTON: Don't joke. It's real. So watch yourself, Will. 'Cause we're watching you. One wrong move, and this bitch will be back. "![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
Ja! Gaank!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:16 schreef Waxxer het volgende:
WILL: [TO HIMSELF] [SCOFFS] Gay mafia. I'm surrounded by idiots.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:17 schreef Marc_mga het volgende:
[..]Heb je ook dat stukje van?
blablabla
Elton: "do we?"
blabla
Elton: "are we?"
ofzo, dat ie steeds van die korte vraagjes stelt
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
WILL: [TO HIMSELF] [SCOFFS] Gay mafia. I'm surrounded by idiots.
[THE WAITER POURS WILL SOME MORE WINE, ACCIDENTALLY SPILLING IT ON HIM.]
WILL: Oh, man! My new Gucci suit!
WATIER: Sorry, sir. [SNICKERS] Heh-heh...
WILL: Hey, it's not funny.
[THE MAN SITTING BEHIND WILL TURNS AROUND. IT'S ELTON JOHN.]
ELTON: It's a little bit funny.
WILL: Oh, my God. You're-- You're... you.
ELTON: That's right, and next time it'll be red wine. A word of advice, Will. Don't dismiss things you know nothing about. And don't walk in ten-inch heels-- It's hell on the ankles.
WILL: What are you talking about? There is no such thing--
ELTON: Isn't there?
WILL: Well, even if there was, it's not like they control the--
ELTON: Don't they?
WILL: Come on. It's not like you're the--
ELTON: Aren't I?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
W&G Episode #5.10: "The Honeymoon's Over"quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:16 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik heb iets belangrijks gemist geloof ik.![]()
*terug zwaait*quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
tip: http://www.durfee.net/will/default.htmquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:20 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
![]()
Met Karen die bij Will intrektquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:21 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
W&G Episode #5.10: "The Honeymoon's Over"
Aaaawww, verliefdheid maakt emotioneelquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
Ang3l, neem even een andere usericon, deze is veel te lief
Ja leuk toch!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
Hij doet 't nog.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hoest met Fuzz?
Je hebt tegen me gelogenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij doet 't nog.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:23 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:30 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen zwaait en zwaait en zwaait en
Ja... eh... nee... eh... hij kwam weer tot levenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:31 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Je hebt tegen me gelogen
Nadat ie gefrituurd en vertrapt was?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... eh... nee... eh... hij kwam weer tot leven
Ik zou me moeten inlezen, geloof ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nadat ie gefrituurd en vertrapt was?!
Het is z'n tweelingbroerquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:34 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Nadat ie gefrituurd en vertrapt was?!
Ja wil de details al niet meer weten!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:36 schreef wizarddragon het volgende:
Ik zei toch....
Arme konijn
OOOOOOOOOOOW!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is z'n tweelingbroer
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:40 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOW!dacht al!
erbij doen? Moet fuzz maar wat vaker in zn kooi zitten!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
(maar nu kan ik 'm nog niet inruilen voor een katje)
Dan wordt ie opgevrotenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:44 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
erbij doen? Moet fuzz maar wat vaker in zn kooi zitten!
Neuh, alleen z'n oogjes uitgekrabt.. die glinsteren mooiquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wordt ie opgevroten
Dat is zielig!!! arm beestquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, alleen z'n oogjes uitgekrabt.. die glinsteren mooi
Kijk uit je doppen!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:56 schreef Sunjammer het volgende:
*naar binnen wandel*
*over Vlarp heen sodemieter*
Uitkijken waar je loopt!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:56 schreef Sunjammer het volgende:
*naar binnen wandel*
*over Vlarp heen sodemieter*
Ja hallo... ik loop nietsvermoedend het topic in, lig jij daar een partijtje ziek te wezen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kijk uit je doppen!!!
Je wist het!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:58 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja hallo... ik loop nietsvermoedend het topic in, lig jij daar een partijtje ziek te wezen...
Dat zie ik toch nie...
Ja, maar wie gaat er dan ook voor de ingang van het topic liggen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wist het!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Zo. Eindelijk..
Daar lag ik nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:00 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, maar wie gaat er dan ook voor de ingang van het topic liggen...
Onze kat heeft een keer een dwerg konijntje gered!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan wordt ie opgevroten
Wie lag daar danquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar lag ik niet
kijk eens op www.weeronline.nlquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Great_Expectations het volgende:
Weet iemand toevallig wat het weer is Parijs, voor de komende dagen?.
.
*naar bief kijk*quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wie lag daar dan
Kijk eens aan die marc heeft een kat die een held is, Als ie ooit jongen heeft wil ik wel zon kat hebben!! zit misschien in zn genen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onze kat heeft een keer een dwerg konijntje gered!!
Jaren geleden zei zo'n sexy bouwvakker tegen me dat onze kat een rat had gevangen, dat bleek dus een muis te zijn en die had mn kat dus in zijn mond. Beestje was alleen super geschrokken, mijn kat die normaal vogels en ratten verscheurt wist volgens mij niet eens wat ie aanmoest met zo'n duf konijn. Enniewee, blaadjes opgehangen enzo en bleek dat de eigenaar een straat verderop woonde, konijntje was net een paar weken oud, ontsnapt en helemaal verdwaald. Bleek mn kat toch nog een held te zijn
Ik was het niet!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*naar bief kijk*
Wie dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik was het niet!!
*jaloers is*quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
do, 03-06: 22°C
vr, 04-06: 21°C
za, 05-06: 24°C
*naar freek kijk*quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
*boos naar freek kijk*quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*naar freek kijk*
Cutequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Onze kat heeft een keer een dwerg konijntje gered!!
Jaren geleden zei zo'n sexy bouwvakker tegen me dat onze kat een rat had gevangen, dat bleek dus een muis te zijn en die had mn kat dus in zijn mond. Beestje was alleen super geschrokken, mijn kat die normaal vogels en ratten verscheurt wist volgens mij niet eens wat ie aanmoest met zo'n duf konijn. Enniewee, blaadjes opgehangen enzo en bleek dat de eigenaar een straat verderop woonde, konijntje was net een paar weken oud, ontsnapt en helemaal verdwaald. Bleek mn kat toch nog een held te zijn
Ja sorry beav. ik kan je niet helpen ik keek net de andere kant op.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*naar freek kijk*
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*boos naar freek kijk*
Jij lag voor de ingang.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:12 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja sorry beav. ik kan je niet helpen ik keek net de andere kant op.![]()
jullie zijn niet lief.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij lag voor de ingang.
*ook boos naar freek kijk*
Ja maar wie gaat er nou voor de ingang van een topic liggen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:14 schreef freek_mst het volgende:
[..]
jullie zijn niet lief.![]()
Jij liet SJ struikelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:14 schreef freek_mst het volgende:
[..]
jullie zijn niet lief.![]()
Neu... lara is dik knuffelbeestquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cute
En is Lara ook een held?
Have fun..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:16 schreef Jerruh het volgende:
zoo, ik ben nu bij een vriendin, die een spelleke uitlegt aan tim!
we gaan zo naar the day after tomorrow!!!!!
alles goe hiero?.
haha dankje!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Have fun..
En ja
Maar wel futequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:16 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
Neu... lara is dik knuffelbeest![]()
Daar lag ik niet!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja maar wie gaat er nou voor de ingang van een topic liggen?.
gaat weer prima.. morgen weer lekker werken..quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha dankje!.
hoe ist met herb?.
intiegelijk druk!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
gaat weer prima.. morgen weer lekker werken..
En hoe'st met jerruh?
ahh.. zuipuh!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
intiegelijk druk!!!!!!!
maar wel goed hoor, voor de rest!!!
entim
is er!!!!
en ik heb zin in de kroegentocht zaterdag.
uhuh!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ahh.. zuipuh!
Nah, have fun enzo..
Ik ga een bak thee drinken en het nieuws kijken...
Je bent ervan onder de indruk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
*net gebeld werd*
En? Wordt er binnenkort nog geneukt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:23 schreef beaverhausen het volgende:
*net gebeld werd*
Jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:25 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Je bent ervan onder de indruk.
Wie zegt dat dat nog niet gebeurd is?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En? Wordt er binnenkort nog geneukt?.
Wat is er vrijdag dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ik wil dat het nu vrijdag is ...
Hey Doe!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:16 schreef Jerruh het volgende:
zoo, ik ben nu bij een vriendin, die een spelleke uitlegt aan tim!
we gaan zo naar the day after tomorrow!!!!!
alles goe hiero?.
Je gebruik noch noch keurig zoals het hoort!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef Waxxer het volgende:
ik ben noch gebeld, noch ge-sms't
Dan doe je iets fout.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef Waxxer het volgende:
noch wel, tog?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gebruik noch noch keurig zoals het hoort!
Moet jij misschien het initiatief nemenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef Waxxer het volgende:
Heb je je rugzakje al gepakt? Heb je je paspoort? En tandenborstel? Oeh, en niet je hippe kewle trendy zonnebril vergeten he!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:32 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je gebruik noch noch keurig zoals het hoort!
Tja alleen nog limbo's aanwezig.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
ja, gezellig.
En een verdwaalde citroen uit het oostenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:53 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Tja alleen nog limbo's aanwezig.
Dan ga ik naar T(r)oy met dubbel D.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:28 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat is er vrijdag dan?
Ja ik hoor hem kuchenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En een verdwaalde citroen uit het oosten
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan ga ik naar T(r)oy met dubbel D.
Onze citroen heeft nogal de neiging om een kuch-and-run te doen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja ik hoor hem kuchen![]()
Hey, een goedenavondquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:00 schreef Idril-2 het volgende:
*meldt*
commentaar afwacht![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:00 schreef Idril-2 het volgende:
*meldt*
commentaar afwacht![]()
Ja, en weg is ie weer!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Onze citroen heeft nogal de neiging om een kuch-and-run te doen..
En daar is ie weerquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, en weg is ie weer!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
Nah!!! Ik ben er nog hoor!!! Pesterds
Wiz is tenminste nog zwoel
hhhhhhhhhhaaaaiiiii whhhhhhhhizzzz....
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
*doe alsof*quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef Idril-2 het volgende:
Haai. Ik heb *bibber* vanmiddag een sollicitatiegesprek gehad *ril*
bidt voor mij, of doe net alsof
Alles gezellig hierzo?
Wat lievquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:06 schreef Waxxer het volgende:
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef Vlarp het volgende:
&^%$^%&*$^%#$^%&%$%@#%$%@#$!##E%^#!$%$@%$$@%^!#%
Klote T-mobile
Krijg om 19:25 ineens 6 smsjes binnen, 3x voicemail ingesproken.
Telefoon was niet te bereiken vandaag. En ik me maar afvragen waarom ik niks vanhoorde
*nu gebeld heeft en weer blij is*
Geen A?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
ha!
Volgende week heb ik een date met iemand die bij deze F zal worden genoemd! And he'd purdy looking to boot!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:15 schreef freek_mst het volgende:
Weer weg is![]()
A?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Geen A?
Net zo knap als J. ?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
A?
nee gewoon F, en hij is best knap
ik heb foto's van J. gezien en ik kan met een gerust hart stellen dat F. knapper isquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Net zo knap als J. ?
Een F klinkt als een onvoldoendequote:Op woensdag 2 juni 2004 20:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
A?
nee gewoon F, en hij is best knap
ja maar er zitten meet dagen in een week dan allen vrijdagquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een F klinkt als een onvoldoende. Maar hadden we next week niet wat met Semisane?
typen op een ibook valt niet meer
Serieusquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja maar er zitten meet dagen in een week dan allen vrijdag
Nah, da's mooi danquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb foto's van J. gezien en ik kan met een gerust hart stellen dat F. knapper is
You go girlquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
*doet een arrogant haar-wapper-ding en "humpft"-eens hardop, op een arrogante wijze, om de boodschap te versterken.
Ik moet nog inpakken!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
ja, gezellig.
Welcome to the dark side.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:40 schreef Waxxer het volgende:
Ik kreeg een sms
Aaawwwww.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moet nog inpakken!
*Gillend van de vakantiestress rondren*
O MY GOD!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:39 schreef wizarddragon het volgende:
Op mtv nu... een jongen die zich laat ombouwen in J.LO
als ik jou zou bellen en dit door de telefoon roepen dan zou jij in je broek piesen van angst dus wil je dat hier ook even laten voordat ik denk dat jij mijn computer hackt?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Welcome to the dark side.
We have cookies
Nou ja! Waar heb jij last van?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
als ik jou zou bellen en dit door de telefoon roepen dan zou jij in je broek piesen van angst dus wil je dat hier ook even laten voordat ik denk dat jij mijn computer hackt?
Je erg walgelijk om te zien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:53 schreef Vlarp het volgende:
O dit is echt gewoon walgelijk!
paranoidismequote:Op woensdag 2 juni 2004 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou ja! Waar heb jij last van?.
Maar voor mij hoef je toch niet bang te zijn?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
paranoidisme
Het was ook duidelijk een mission impossible. Net als die tweeling die op Brad Pitt wilden lijken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:58 schreef Vlarp het volgende:
Ik vond hem als man leuker
Dat heb ik (gelukkig) niet gezien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het was ook duidelijk een mission impossible. Net als die tweeling die op Brad Pitt wilden lijken.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb zin om iemand te bellen en dan iemand dat als ik bel, dat diegene dan denkt, wat moet HIJ nou in de vredesnaam van mij??![]()
leverpastei... van de Unox!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef blublub het volgende:
*leve in de brouwerij brengt*
ik wou lever zeggen![]()
Metquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
leverpastei... van de Unox!
Met een lepeltje zo uit het blikjequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Metcrackertjes
??
ielhquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met een lepeltje zo uit het blikje
Ben je nooit klein geweest?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:27 schreef blublub het volgende:
[..]
ielh
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk niet leuk genoegquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eens zien.... wie........![]()
Jerruh een heel uitgebreide mail sturen, Vlarp om 3u vannacht bellen en dan gewoon zo van "hey man hoe gaat'ie" en alles en dan kijken hoe hij reageert, ff babbelen met Wiz zometeen, quizyourfriends.com aanmaken en aan Cybart mailen, XMN8R morgen op zijn werk bellen (nr vind ik wel ergens), en als ik dan vlg week nog geen antwoord heb van Jerruh ga ik naar eindhoven en dan zoek ik op de afdeling architectuur naar hem met mijn mail uitgeprint en dan doe ik een veel te kleine, goedkope spijkerbroek aan en witte sokken en afgetrapte Nikes
verder spoor ik wel hoor
Jij hebt het al druk genoeg met smsenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja ik ben natuurlijk niet leuk genoeg
ik ben nog steeds kleinquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ben je nooit klein geweest?
aahhhww... ik ookquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:36 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben nog steeds klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |