Bij gebrek aan zinnig commentaar ga je dus nu maar onzin replies maken :-) Leuk om te zien hoe je van theatraal naar pure onzin postings omslaat...quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ideologie ! Moet je kijken man, je maakt zelf spelfouten !
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van zijn Essay over varkensvlees nog geen enkele keer gemeenschap heb gehad met mijn karbonade.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:28 schreef Ludwig het volgende:
Ook wacht ik nog steeds op dat essay over "de zonde en de mastrubatie". Waar blijft dat BSB? Of ben je dan bang dat heel Fok afhaakt?
Dat was in een ander topic. En je geeft een voorbeeld van een zin die is geplaatst nadat je iets zei over mijn spelfouten, je moet met bewijzen komen van daarvoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:29 schreef majic het volgende:
[..]
Mag ik je even herinneren aan je eigen vraag aan mij?
" Geef mij maar een aantal voorbeelden waarin ik fouten maak ! Als dat je niet lukt gooi ik je tekst in de zee "
Nu doe ik het dus, is het weer niet goed...je weet ook niet precies wat je wil he![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:31 schreef robh het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik na het lezen van zijn Essay over varkensvlees nog geen enkele keer gemeenschap heb gehad met mijn karbonade.
Ja, ik hoop ook op een essay over "Zionisten, - de opkomst en verdelging -"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:26 schreef robh het volgende:
Wanneer komt die Essay over de zegeningen van de AEL nu BSB? Die zou je een tijdje geleden al afleveren![]()
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was in een ander topic. En je geeft een voorbeeld van een zin die is geplaatst nadat je iets zei over mijn spelfouten, je moet met bewijzen komen van daarvoor
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:36 schreef majic het volgende:
[..]
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.
Het achteraf veranderen van je vraag / uitdaging is flauw en beneden je stand- Buiten dat denk je toch niet dat ik de moeite ga doen om al die onzin van je uit het verleden nogmaals door te nemen?:P Veel vermakelijker is het om gewoon wat ik nu tegen kom te ontleden. Jij vraagt of ik spelfouten kon vinden, en ik geef je de resultaten
![]()
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:36 schreef majic het volgende:
[..]
Dat heb je niet gespecificeerd bij je originele uitdaging. Ik heb het gehad over de algemene vorm en uiting van je personage "BansheeBoy", en dit is dus van toepassing op zaken uit het verlede alsmede die uit de toekomst.
Het is "stand" maar toch bedankt voor je complimentquote:Het achteraf veranderen van je vraag / uitdaging is flauw en beneden je standt![]()
Neen. Dat heb ik hier niet gevraagd, dat was in een ander topicquote:Jij vraagt of ik spelfouten kon vinden, en ik geef je de resultaten![]()
LOLquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.![]()
Volgens mij volg je de discussie niet helemaalquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:38 schreef Miwe het volgende:
[..]
Als dat de enige spelfout van BSB is die je kon vinden in dit topic, heb je niet echt veel recht om anderen aan te vallen op hun spelfouten.![]()
Personage sluit kloon niet uit aangezien iemand met een kloon ook een personage kan proberen neer te zetten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Is Bansheeboy nou ineens een personage en geen kloon meer ?
LOL @ jou ! Die contradicties van je zijn gewoon heerlijk :')
[..]
per·so·na·ge (het, de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Is Bansheeboy nou ineens een personage en geen kloon meer ?
LOL @ jou ! Die contradicties van je zijn gewoon heerlijk :')
Het is "bedankt" en "compliment"quote:Het is "stand" maar toch bedancd voor je conplimendt
Dus jij bent niet dezelfde Bansheeboy van dat andere topic, waar ik commentaar gaf op je ALGEMENE forum personage, waar je vervolgens met de tegenreply op kwam met de uitdaging om spel/taalfouten te vinden? Ok, heb ik me even vergist. Dom dom dom !quote:Neen. Dat heb ik hier niet gevraagd, dat was in een ander topic :')
Ja klopt, maar legt dat Majic maar uit, die snapt het niet helemaalquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:43 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Personage slaat kloon niet uit aangezien iemand met een kloon ook een personage kan proberen neer te zetten.
Slaat moest uiteraard sluit zijn. En dit betekent dat Majic het bij 't juiste eind heeft, niet jij.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar legt dat Majic maar uit, die snapt het niet helemaal :')
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Slaat moest uiteraard sluit zijn. En dit betekent dat Majic het bij 't juiste eind heeft, niet jij.
Het is "majic"quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.
Nee hoor, jij bent de gene die majic en zijn reacties ontloopt aangezien hij al meerdere malen heeft gereageerd en jij deze reacties allemaal hebt ontweken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Precies, dat is het 'm nou juist, maar het is typisch iets voor Majic om gewoon weg te blijven als hij ongelijk heeft, zoals nu bv.
Ja man, hoe weet je datquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:49 schreef majic het volgende:
KreKkeR - dit is precies t soort discussie wat hij geweldig vind ...verdraaien van replies en intenties :p Enige manier om daar tegen op te kunnen is met 't zelfde balletje terug trappen![]()
Hehe, sommige mensen hebben een leven buiten Fokquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man, hoe weet je dat![]()
Best tof van iemand die absoluut geen kloon is, maar 301 berichten heeft, en al 3 jaar geregged is
Inderdaad, met 302 berichten hoor je zekers tot die categorie !quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:03 schreef majic het volgende:
[..]
Hehe, sommige mensen hebben een leven buiten Fok![]()
Je denkt toch niet dat ik de tijd neem om jouw onzin te gaan onderzoekenquote:Zoek anders maar naar "majic" op http://gathering.tweakers.net, op www.dutchphotozone.comOf natuurlijk www.majic.nl, m'n eigen website. Of je stuurt me een mailtje op bansheeboy@majic.nl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed om te zien dat je de handdoek indirect in de ring dumptquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Inderdaad, met 302 berichten hoor je zekers tot die categorie !
[..]
Je denkt toch niet dat ik de tijd neem om jouw onzin te gaan onderzoeken
Neen. Ik gooi de handdoek direct in de ring, scheelt me tijd en energiequote:Op woensdag 2 juni 2004 16:07 schreef majic het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je de handdoek indirect in de ring dumpt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |