afgezien van een "reltopic" toen een oud hagelslag topic plots omhoog kwam heb ik daar niet zoveel van meegepiktquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
De dood van Hagelslag, Otaku-San en Calypso..
Hotel Zeerust, splitsing onzin, Mijn bans (welke nooit zonder slag of stoot verliepen), nude volleyball, fietsen met iteejer, computerles voor blondjes, mijn nummer 1 positie in de chat met een inbelmodem, mijn telefoonrekeningen, Metropolis meetings, mega frustratie, Fok 1 jaar meet, mijn vrouw en dochter.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:38 schreef QyRoZ het volgende:
De dood van Hagelslag, Otaku-San en Calypso..
Di'e vergete niemaand.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
berney.
Die Nijntjes dingen had ik gemaaktquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Xebrozius het volgende:
De politieke nijntjesplaatjes.
Waar ook rosemuller, balkenende in voorkwamen
En het 'Hoe leuk zijn marokkanen topic'
Allebei waren die geniaal grappig.
wat dat betreft kan ik me de meiden met een karper topic nog wel herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:48 schreef Beaker1 het volgende:
Het karbonade topic van Kikkerlikker![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat dat betreft kan ik me de meiden met een karper topic nog wel herinneren
Marrokkanenquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:43 schreef Xebrozius het volgende:
De politieke nijntjesplaatjes.
Waar ook rosemuller, balkenende in voorkwamen
En het 'Hoe leuk zijn marokkanen topic'
Allebei waren die geniaal grappig.
En vergeet rascisme niet.quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:53 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Marrokkanen
Fok! spelling....
Niet nog meer van jezelf?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz' potje topic
Mijn korte IP ban
Boebiedoegedoe
Otaku-san's dood
Mijn fokradio medewerking
Mijn modschap
De onzintopics van de zondagavondbluezz
etc. etc.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:08 schreef Bluezz het volgende:
Otaku-san's dood
|
|