abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 09:51:48 #1
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_19581261
Ik wil mijn draaitafels in de woonkamer neerzetten,. Ik zoek hiervoor een mooie oplossing voor.
Ik wil niet zomaar een tafel of een bureau neerzetten met daarop de apparatuur.
Ik heb al gezocht naar pics, maar kon niets vinden. Heeft iemand tips of ideetjes voor mij?
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
pi_19581312
Wil je een blijvende oplossing of bijvoorbeeld een blad ophangen aan je muur en daar je draaitafels opzetten, en weer opruimen als je de plek nodig hebt?
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:05:04 #3
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_19581475
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 09:54 schreef Thermo het volgende:
Wil je een blijvende oplossing of bijvoorbeeld een blad ophangen aan je muur en daar je draaitafels opzetten, en weer opruimen als je de plek nodig hebt?
Ik wil een blijvende oplossing. Ik heb een vrij ruime kamer en verder heb ik er eigenlijk geen plek voor.
Een blad op een aantal dragers aan de muur bevestigen is ook geen oplossing want het is een muur met hele ruwe steenstrips.
Het is niet de val die pijn doet, maar de landing. http://www.pisflek.web-log.nl
pi_19581547
een vriend van me heeft dat ook gemaakt soort DJ booth gemaakt alleen je kijkt dan uit op de muur, alles mooi ingebouwd enzo ziet er goed uit. En hij heeft ook een flinke structuur op de muur zitten
Cuore Sportivo
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:11:41 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_19581579
Idd zelf iets maken. Van MDF kan je hele mooie echt tafels maken en dan kan je de apparatuur er op maat in laten verzakken etc. Leef je uit zou ik zeggen.
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:12:27 #6
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19581588
die tafels inbouwen in een houten constructie
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_19581673
http://nl.msnusers.com/DJMeubels

kijk hier eens en dan bij afbeeldingen, er staan ook bouwtekeningen bij e.d.
maby heb je er wat aan!
BlaBlaBla
pi_19581753
Het handige van die ludovici's booth is dat je je platen er onder kan opruimen in die vakken.
Hij is wel een stuk groter, misschien iets te groot voro in de huiskamer.
BlaBlaBla
pi_19581763
zelf wat maken is het beste en mooiste, je kunt gewoon helemaal naar je eigen wens maken in principe
pi_19581815
Uiteraard goed letten op de hoogte...en als je er platenvakken in gaat maken, zorg dat je er curvers in kwijt kunt dan, de platen gewoon los in vakken zetten is harstikke onhandig .
'k heb ook zo'n meubel staan hier, en heb een stukje moeten slopen om te zorgen dat er een curver in past, dus zorg dat je daar rekening mee gaat houden .
pi_19582031
Zoals veldmuis al zegt hoogte is wel belangrijk en zorgen dat je er platen kwijt kunt
pi_19582097
In die MSN-groep staan zeer mooie meubels, alleen je moet volgens mij wel behoorlijk handig zijn als je zoiets wilt maken. Ikzelf heb twee linkerhanden, dus ga er niet aan beginnen. Of valt het wel mee met de moeilijkheidsgraad?
pi_19582127
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:39 schreef UncleFunk het volgende:
In die MSN-groep staan zeer mooie meubels, alleen je moet volgens mij wel behoorlijk handig zijn als je zoiets wilt maken. Ikzelf heb twee linkerhanden, dus ga er niet aan beginnen. Of valt het wel mee met de moeilijkheidsgraad?
de bovenplaat is een pokkewerk, je kan gewoon alles op maat laten zagen bij de bouwmarkt, dus zorg dat je tekeningen perfect kloppen.
Alleen de gaten waar je je draaitafels in laat verzinken zeg maar zijn zwaar kut om te maken .

Ik heb het hier afgewerkt met tafelranden, gewoon netjes in verstek gezaagd..dan ziet het er vrij netjes uit
pi_19582268
meten, zagen, boren, schroeven.........das toch allemaal niet zo moeilijk
je moet effe van te voren weten hoe je het moeten maken dus een tekening is makkelijk
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:48:05 #18
24774 uilebal
Das minder boitur!!
pi_19582304
Gaaf, wat een reacties. Hier kan ik wat mee. Bedankt voor de tips.
Het zal nog wel een weekje of wat duren, maar ik zal het resultaat hier posten.

Tnx!
pi_19582386
Ik ga binnenkort zelf een "zwevend" meubel maken (met hoekprofielen aan de muur bevestigen). Maak een strak en simpel meubel, goed plamuren, schuren en verven om alles mooi strak te krijgen alvorens je 'm plaatst/ophangt.
pi_19582432
Ha op deze manier mag mijn dj'tje later ook wel zn tafels in de kamer neerzetten, ziet er echt vet uit!
pi_19582469
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:48 schreef uilebal het volgende:
Gaaf, wat een reacties. Hier kan ik wat mee. Bedankt voor de tips.
Het zal nog wel een weekje of wat duren, maar ik zal het resultaat hier posten.

Tnx!
Weet niet waar je je speakers gaat zetten, maar pas wel op dat je ze niet in je meubel stopt, trouwens .
Op zich logisch, maar wel iets om ff aan te denken .
pi_19582876
Ik heb het gevonden voor je maak een DJ Boot! of hoe je het ook schrijft heb het afgelopen carnaval bij vrienden thuis gezien echt helemaal te gek!!!!!!!
pi_19582919
Daar was de woonkamer beneden en de dj boot boven kon je over de woonkamer heen kijken echt geweldig!!!!! Zal ff kijken als ik ergens daarvan een foto heb!
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:15:03 #24
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19582944

zo ziet het er bij mij uit
[..]
pi_19583040
Tijd om te knutselen MikeyMo
BlaBlaBla
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:19:58 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19583059
eigenlijk wel, maar hetw erkt, daar gaat het om. Moet ook ooit eens een nieuwe stero kopen, alhoewel hij voor het simpele werk volstaat.
[..]
pi_19583529
wtf heb jij voor koptelefoon? .
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:40:25 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19583584
en echte sennheiser, alleen valt hij een beetje weg tegen het voetje van mijn Technics SL 1200 MK2

[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')