Ik zit hier toch in FOT? Natuurlijk een Canon EOS 300D.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:59 schreef vanwel het volgende:
Canon EOS 300D ofzo?
Ander objectief kun je zelf bepalen natuurlijk. In de 300D zit een gelijke CCD (eigenlijk CMOS) als in de 10D, en ook de verdere hardware is niet zo heel verschillend. Daarom kan dit ook best werken. In de 300D zitten bv. veel meer dingen die alleen op automatisch kunnen terwijl je die bij de 10D ook handmatig kunt instellen. Van dat soort zaken is prima te wijzigen middels firmware.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:04 schreef GateWayX het volgende:
Ik heb zelf een 300D , maar een 10D is toch een heel ander apparaat, met een ander objectief en CCD enzo... De firmware upgraden zal dit niet oplossen denk ik zo.. ik vraag me dus af wat het nut er van is.. behalve dat je de camera misschien de vernieling in helpt...
Dat vind ik idd het grote nadeel van de 300D.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:07 schreef JeroenH het volgende:
[..]
[...]
In de 300D zitten bv. veel meer dingen die alleen op automatisch kunnen terwijl je die bij de 10D ook handmatig kunt instellen. Van dat soort zaken is prima te wijzigen middels firmware.
En een boel mensen met jou, en daarom worden dit soort hacks ontwikkeld. Als het werkt spaar je er een boel geld mee uit, hoewel je natuurlijk niet de 10D hardware krijgt. De 10D is een stuk steviger gebouwd (en ook niet zilverkleurig).quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:16 schreef Drinkemaatje het volgende:
Dat vind ik idd het grote nadeel van de 300D.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:42 schreef Pinobot het volgende:
De 300D is sinds kort (of binnenkort) ook in zwart te krijgen.
dat hoop ik maar, want dat is voor mij serieus een reden om hem niet te kopen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:42 schreef Pinobot het volgende:
De 300D is sinds kort (of binnenkort) ook in zwart te krijgen.
Is dat echt waar? Vertel eens wat meer. Welke functies van de 10D heb je wel/niet bijgekregen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:09 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb al een hele tijd die firmware update en het werkt goed!!!! Voor meer info met je maar eens in het forum van www.dpreview zoeken op hack.![]()
Het is op je eigen risico!quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:14 schreef berc het volgende:
dus fr.oosje heeft zijn 300d laten updaten (met de link van jeroenh)
vertel vertel vertel vertel
wat heb je er allemaal bij gekregen,
maar krijg je dan ook niet van die dingen dat de garantie vervalt?
Ik zou het eigelijk ook heel graag willen, maar doet het idd niet. Risico ligt voor mij te hoog. Ga geen camera van 1000 ¤ verpestenquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is op je eigen risico!
Dus mocht het fout gaan dan vervalt de gerantie!!!
Dus kijk uit wat je doet!
Het risico valt wel mee, niet meer of minder dan een gewone firmware update. Een van de dingen waarom ik het heb gedaan is FEC. Kijk voor al jullie vragen (want ze zijn allemaal al 10 gesteld) op het canon 300d forum van www.dpreview.com. Zoek op "hack" en je hebt genoeg info om een avond mee door te brengen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:13 schreef berc het volgende:
[..]
Ik zou het eigelijk ook heel graag willen, maar doet het idd niet. Risico ligt voor mij te hoog. Ga geen camera van 1000 ¤ verpesten
wat je dat zeker,quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Mocht het misgaan dan kun je gewoon de oude troep eroverheen planten en isser weer niets aan de hand...
had net al wel gekeken op het forum, moet nog ff de tijd nemen om het door te lezenquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:54 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Het risico valt wel mee, niet meer of minder dan een gewone firmware update. Een van de dingen waarom ik het heb gedaan is FEC. Kijk voor al jullie vragen (want ze zijn allemaal al 10 gesteld) op het canon 300d forum van www.dpreview.com. Zoek op "hack" en je hebt genoeg info om een avond mee door te brengen.
Suc6 allemaal
flashen is flashen, zie tweakers.net onder reacties... Ik heb er geen, anders had ik het wel geprobeerd...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:05 schreef berc het volgende:
[..]
wat je dat zeker,
niet dat je een bericht krijgt van, er is al een nieuwere versie ingestalleerd...
tis allemaal heel verleidelijk, ik kijk ook nog ff de kat uit de boom,quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
flashen is flashen, zie tweakers.net onder reacties... Ik heb er geen, anders had ik het wel geprobeerd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |