Kluivert zwaait nooit als hij een bal niet goed aangespeeld krijgt.quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:11 schreef Barca het volgende:
Na? Je bedoelt naar? Want hoe kan Kluivert (geen verkrachter trouwens) nu de bal na Van Nietsandersdoendanzwaaien spelen als die nooit een bal speelt.
nee klopt, ze hebben geheel teegn haar zin uit een disco of whatever meegesleept naar hun hotelkamer en daar bruut misbruikt.............quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En die gangbang dan in zijn hotel kamer of waar dat ook was
die persoon wilde dat heus niet hoor
Heb ik iets gemist? Makaay zou toch in de basis staan?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:35 schreef kasper het volgende:
Toch weer kluivert in de basis tegen de Ieren.![]()
Makaay + v.Nistelrooy liep niet lekker op de training. Advocaat valt daarom terug op Kluivert + v.Nistelrooy. Ik zou dan toch eerder een keertje Kluivert + Makaay proberen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Makaay zou toch in de basis staan?
net op het nieuws..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Makaay zou toch in de basis staan?
Yup, het ideale spitsenduo.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:02 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik zou dan toch eerder een keertje Kluivert + Makaay proberen.
ja, daar zou ik bij dick vanuit gaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:41 schreef Frutsel het volgende:
of hij draait een rad voor de ogen van de Duitsers..
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:15 schreef O-DOG het volgende:
Hoeveel 'laatste' kansen krijgen Kluivert & van Nistelrooy nog..zelfs tegen de Faeröer konden ze geen potten breken
damn, laten we hopen van nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 17:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]Na Ierland nog maximaal 3 voor ze eruit liggen
![]()
lol@Advocaatquote:Makaay + v.Nistelrooy liep niet lekker op de training
Inderdaad, alleen al vanwege het psychologische effect. Duitsland vreest Makaay..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Tegen Duitsland moet je juist Makaay in de basis opstellen toch??
Ik hoop ook van harte dat ie optieft na dit toernooiquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:04 schreef ultra het volgende:
Dickie is de kluts kwijt....Echt een wandelende schande begint het te worden!
VOOR dit toernooi!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop ook van harte dat ie optieft na dit toernooi![]()
Dat wordt lastigquote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
VOOR dit toernooi!
Helaas wel, ja!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat wordt lastig![]()
Rij je voorzichtigquote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:14 schreef pietpaaltjens het volgende:
Als Roy vanavond nog niet in de basis staat ga ik een duitse feestmuts kopen en de wedstrijd in Berlijn kijken al supporterend voor onze oosterburen
advocaat durft nooit es iets andersquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:36 schreef neggix het volgende:
En nog wel samen met nistelrooij
Wat een mongool is die advocaat. Optiefen met hem
Geloof me, dat wil je niet..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:58 schreef Barca het volgende:
[..]
VOOR dit toernooi!
quote:Bild onthult: 'Dit is ons elftal tegen Holland'
4/6/2004 14:45
In Nederland kennen we dankzij Dick Advocaat een heus spitsenspel, in Duitsland zijn ze ook bekend met het gezelschapsspel. Bij onze oosterburen staat er ook één vraag centraal: Wie is de beste spits voor het EK?
De Duitse bondscoach Rudi Völler heeft nog geen witte rook laten ontsnappen. Kevin Kuranyi lijkt dankzij zijn optreden tegen Zwitserland een zekerheidje. Maar wie staat naast hem? De WK-topscorer Miroslav Klose? De oude vos Fredi Bobic? Of de internationaal onervaren Thomas Bradaric?
Inmiddels heeft Bild geen twijfels meer. Voor het boulevardblad staan de elf namen vast. Brdaric gaat spelen! 'Waarom zo'n beginneling, die pas twee interlands heeft gespeeld? De gedachte van Völler: Tegen Nederland kunnen we geen druk zetten, daarom zijn klassieke spitsen als Klose (tegen Zwitserland zwak) of Bobic niet nodig. In plaats daarvan moet er een snelle counterspits als Brdaric erin.'
Het kwartetten met spitsen gaat door, niet alleen in Nederland.
http://www.vi.nl/vi/show/id=164763/contentid=59802/sc=7656ee
Zeker wel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je niet..
Ik snap echt niet dat je van tevoren al weet wie je wilt wisselen, en zeker niet al in de rust. Dat hangt natuurlijk af van het wedstrijdverloop en wie er goed speelt en wie niet, en uiteraard evt blessures.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:14 schreef Barca het volgende:
Makaay in de basis met vleugelspitsen. In tweede helft gezelschap van Kluivert en na 10 - 15 minuten in 2e helft mag Roy onder luid applaus naar de kant. Pi-Air is dan zijn vervanger.
Waarschijnlijk dat hij duits spreekt (ofzoiets).quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:05 schreef tordesmonats het volgende:
ben benieuwd wat ie verzint om makaay er de volgende keer buiten te laten
Kwestie van taktisch inzicht. Eerst vleugelspitsen dan de twee spelers die het beste duo vormen en tot slot de ideale pinch hitter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je van tevoren al weet wie je wilt wisselen, en zeker niet al in de rust. Dat hangt natuurlijk af van het wedstrijdverloop en wie er goed speelt en wie niet, en uiteraard evt blessures.![]()
Je maakt gewoon teveel keuzes. En vleugels (1e helft), en Makaay-Kluivert (beste spitsen-duo, wel maar een kwartiertje) en V Hooydonck als pinchhitter.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:35 schreef Barca het volgende:
[..]
Kwestie van taktisch inzicht. Eerst vleugelspitsen dan de twee spelers die het beste duo vormen en tot slot de ideale pinch hitter.
Omdat spelers het niet een hele wedstrijd volhouden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je maakt gewoon teveel keuzes. En vleugels (1e helft), en Makaay-Kluivert (beste spitsen-duo, wel maar een kwartiertje) en V Hooydonck als pinchhitter.
Met tactisch inzicht heeft het weinig te maken, dat heeft betrekking op tactiek tov een tegenstander. Het is sowieso tactisch niet erg verstandig om veel verschillende systemen te spelen. Dat is namelijk verwarrend voor je eigen spelers. Bovendien, als je eerste systeem werkt, waarom zou je dan veranderen![]()
Dus altijd mee spelen wmb, de hele wedstrijd dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 18:45 schreef Barca het volgende:
Omdat spelers het niet een hele wedstrijd volhouden?
Vleugelspitsen creëren ruimte en zijn door hun acties gevaarlijk.
Dat denk ik niet. Makaay is niet de meest hardwerkende spits.quote:Makaay is na een uur denk ik gewoon moe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |