Arme koningin dan..quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:31 schreef MOD het volgende:
ik zou naaktfoto's van hem naar de koningin sturen..
Aan die chatlogs zitten wel getuigen vast.... En wellicht heeft de server ook wel een log ervan dat er even een profiel gestaan heeft en dat er een X aantal hits op geweest zijn van bepaalde IP-adressen en natuurlijk het IP-adres van degene die het erop gezet heeft...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
wauw een screenshot...
dat kan je ook fabriceren dus is niet echt betrouwbaar en chatlogs kun je ook makkelijk veranderen...
you ain't got shit
jaja en dat wordt vrijgegevenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:47 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Aan die chatlogs zitten wel getuigen vast.... En wellicht heeft de server ook wel een log ervan dat er even een profiel gestaan heeft en dat er een X aantal hits op geweest zijn van bepaalde IP-adressen en natuurlijk het IP-adres van degene die het erop gezet heeft...
Dat zijn wel getuigen hequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:44 schreef Kindred_Spirits het volgende:
en chatlogs kun je ook makkelijk veranderen...
maar die waren onder invloed van alc.... uhmz breezahquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:49 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
Dat zijn wel getuigen he
Hij heeft die foto niet eens gemaakt, was nog voor zijn tijd zelfs, de foto stond op een backup cd van mij die ik dus niet mee heb kunnen nemen (het was verstandig om zo snel mogelijk weg te gaan toen) we liggen op dit moment dus nog in scheiding en voordat alles rond is mag ik dus niets meenemen maar hij heeft er dus helemaal niet eens aan te komen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:48 schreef FortunaHome het volgende:
maar of jij hier nou wat mee kunt doen betwijfel ik, aangezien de foto met jouw toestemming gemaakt is?
Sterkte ermee iig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |