Ik ken genoeg lui die dat wel doenquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:58 schreef Speth het volgende:
Is vrij normaal vind ik, net zo goed als wij kerels elkaar niet 'zomaar' opbellen
"Hee Jan"
"Ey Gert. wat is er?"
"Oh niks.. ik wou gewoon even praten..."
"... homo"
Je doet het gewoon niet, het is niet natuurlijk voor mannen om dat te doen.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:58 schreef Speth het volgende:
Is vrij normaal vind ik, net zo goed als wij kerels elkaar niet 'zomaar' opbellen
"Hee Jan"
"Ey Gert. wat is er?"
"Oh niks.. ik wou gewoon even praten..."
"... homo"
Ik noem maar een stom voorbeeld: dus als jou beste vriend het moeilijk heeft omdat z'n moeder is overleden (ik noem maar wat) jij troost hem en staat voor hem klaar, en hij zegt vervolgens dat hij je lief vind om wat je allemaal voor hem doet, dan vind je hem een gay?quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:14 schreef Speth het volgende:
Wij doen 't niet omdat 't 'afleid van de jacht', wij moeten kunnen samenwerken om een doel te bereiken, zonder met elkaar ruzie te krijgen. Daarom zijn wij daarin nogal terughoudend.
En het IS natuurlijk ook gewoon gay
Ik zou het op zijn minst een vreemde reactie vinden. Het kan dan zijn dat 'ie gewoon ZO fucked up is door die gebeurtenis dat 'ie zichzelf vergeet, maar zeg dan gewoon "Ik waardeer dat je dit voor me doet". Dat vind ik bijvoorbeeld geen vreemde reactie, maar "lief"... Meisjes vind ik lief, andere kerels gewoon niet.quote:Ik noem maar een stom voorbeeld: dus als jou beste vriend het moeilijk heeft omdat z'n moeder is overleden (ik noem maar wat) jij troost hem en staat voor hem klaar, en hij zegt vervolgens dat hij je lief vind om wat je allemaal voor hem doet, dan vind je hem een gay?
Niet meteen gay, maar dat gaat ook om een zeer extreme situatie... Maar zelfs dan vind ik 't nog wel erg ongebruikelijk ja.quote:of anders om, dat jij het moeilijk hebt omdat je moeder of vader is overleden, en hij beide armen om je heen slaat om je te troosten, is'ie dan een gay omdat'ie je op zijn schouders laat uithuilen?
een Adjequote:Op woensdag 2 juni 2004 01:35 schreef Anoniem84 het volgende:
AD?
hey adjequote:Op woensdag 2 juni 2004 01:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
een Adje
Nee ik vind wel dat je geliljk hebt, ik noem nu ook wel een extreme situatie die ik overigens zelf heb meegemaakt, Diegene dacht dat ik het heel moeilijk had (dat was helemaal niet zo, dat viel zelfs heeeel erg mee) en die sloeg meteen 2 armen om me heen "wat is dit?!" dacht ik toen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:35 schreef Speth het volgende:
[..]
Ik zou het op zijn minst een vreemde reactie vinden. Het kan dan zijn dat 'ie gewoon ZO fucked up is door die gebeurtenis dat 'ie zichzelf vergeet, maar zeg dan gewoon "Ik waardeer dat je dit voor me doet". Dat vind ik bijvoorbeeld geen vreemde reactie, maar "lief"... Meisjes vind ik lief, andere kerels gewoon niet.
[..]
Niet meteen gay, maar dat gaat ook om een zeer extreme situatie... Maar zelfs dan vind ik 't nog wel erg ongebruikelijk ja.
In het dagelijks leven.. doe je het gewoon niet, tenzij je weinig vrienden wil. Het is ook niet raar of dom om dat te vinden, maar gewoon iets waar de meeste kerels instinctief niet van houden.
klinkt misschien erg cliche...maar ik denk dat dit ook deel een verschil tussen mannen en vrouwen is..mannen zijn minder emotioneel...dat is genetisch zo bepaald...en in principe is dat van vroeger uit bekeken ook maar goed ook....je moet er niet aan denken dat 6 neanderthalers geen schaap durft te vangen uit angst voor spijtquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:28 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
Ik noem maar een stom voorbeeld: dus als jou beste vriend het moeilijk heeft omdat z'n moeder is overleden (ik noem maar wat) jij troost hem en staat voor hem klaar, en hij zegt vervolgens dat hij je lief vind om wat je allemaal voor hem doet, dan vind je hem een gay?
of anders om, dat jij het moeilijk hebt omdat je moeder of vader is overleden, en hij beide armen om je heen slaat om je te troosten, is'ie dan een gay omdat'ie je op zijn schouders laat uithuilen?
ik zal wel superdom zijn, maar ik heb er nog nooit van gehoord, een adje...quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:38 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
een Adje
puur een filtering van indrukkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:43 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
ik zal wel superdom zijn, maar ik heb er nog nooit van gehoord, een adje...
of een harrie...of een sjaakiequote:Op woensdag 2 juni 2004 01:45 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
puur een filtering van indrukken
maar een adje is een...henkie zeg maar
helemaal mee eens...elk geslacht heeft zijn eigen kenmerken....vrouwen willen dat mannen meer huilen, en mannen willen dar vrouwen meer neuken..quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:46 schreef Speth het volgende:
Is ook zo. Als ik iets klote vind, ga ik niet publiekelijk huilen of om troost vragen. Ik vind 't weliswaar kut, maar tenzij het iets heel extreems is, vind ik publiekelijk zwak overkomen (want dat doe je dan nou eenmaal...) het alleen maar erger maken.
Dat kan je raar vinden... maar ach... dat is volgens mij gewoon de natuur. De mens werkt nou eenmaal zo, dat bepaalde dingen alleen acceptabel zijn voor een bepaald geslacht.
in principe maakt het niet uit.....homo's zijn ook anders dan hetero's hoor...dus wat dat betreft maakt het ook niet uit..quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:48 schreef Anoniem84 het volgende:
iedereen zegt wel altijd dat homo's mietjes zijn, maar in principe zijn wij (hetro's) dat gewoon.
wij willen altijd stoer blijven, ons altijd groot houden en we schamen ons voor zulke gedachten. maar ik zal niet al TE negatief over mezelf praten
ooh ik wel hoor...maar dat komt misschien omdat ik 4 jaar ouder benquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:49 schreef Speth het volgende:
Ik vind een andere man in ieder geval nooit lief.
Nee wij denken niet "dat is lief van hem" maar wij denken "dat is tof van hem"quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:49 schreef Speth het volgende:
Ik schaam me niet zo voor zulke gedachten, ik heb ze gewoon niet... Ik vind een andere man in ieder geval nooit lief.
jij bent liefquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:52 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ooh ik wel hoor...maar dat komt misschien omdat ik 4 jaar ouder ben
ik vind zoveel jongens lief...zou niet goed zijn als het niet zo was, lijkt me
* SwOoSh heeft vrienden
ben jij eigenlijk m of v?quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:53 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
Nee wij denken niet "dat is lief van hem" maar wij denken "dat is tof van hem"
maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer, we durfen het gewoon niet recht voor z'n raap te zeggen en daarom doen wij het maar met "stoere" woorden.
maar goed ik denk dat ik m'n punt wel gemaakt heb.
Mquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk m of v?
ja maar dat is ook wel zo ja..das het macho gedrag wat we nog hebbenquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:53 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
Nee wij denken niet "dat is lief van hem" maar wij denken "dat is tof van hem"
maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer, we durfen het gewoon niet recht voor z'n raap te zeggen en daarom doen wij het maar met "stoere" woorden.
maar goed ik denk dat ik m'n punt wel gemaakt heb.
Je hebt wel een ontzettend nichterig icoontje...en die nickname..quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:55 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
M
Vind ik raar. Ik ken niemand waarvan ik weet dat 'ie mij lief vind, ook niet onder oudere vrienden. Ik hoop iig dat dat niet zo is. Ik wil helemaal niet lief gevonden worden door een andere vent. Vriendschap tussen kerels is gebaseerd op samen dingen ondernemen, of keihard discussieren en mekaar de grond in trappen waarna er lachend een biertje wordt gedronken... Vriendschap tussen mannen is een vriendschappelijke wedstrijd, daarin is elkaar lief vinden gewoon niet gepast vind ik.quote:ik vind zoveel jongens lief...zou niet goed zijn als het niet zo was, lijkt me
ja maar het kwam serieus door dat icoontje dat ik dacht dat je V was....quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:55 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
M
hallooooo wat dacht jij dan
ja, dat is dan weer afhankelijk van het milieu waarin je opgroeitquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:57 schreef Speth het volgende:
[..]
Vind ik raar. Ik ken niemand waarvan ik weet dat 'ie mij lief vind, ook niet onder oudere vrienden. Ik hoop iig dat dat niet zo is. Ik wil helemaal niet lief gevonden worden door een andere vent. Vriendschap tussen kerels is gebaseerd op samen dingen ondernemen, of keihard discussieren en mekaar de grond in trappen waarna er lachend een biertje wordt gedronken... Vriendschap tussen mannen is een vriendschappelijke wedstrijd, daarin is elkaar lief vinden gewoon niet gepast vind ik.
jij bent geen patserquote:Op woensdag 2 juni 2004 01:57 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ja maar het kwam serieus door dat icoontje dat ik dacht dat je V was....
(sja...ik ben een patser![]()
)
ik bedoel met milieu niet een specifiek milieu als kakkers, alto's..quote:Op woensdag 2 juni 2004 01:59 schreef Speth het volgende:
mwoah, heeft er niet zoveel mee te maken, welk milieu zou dat dan moeten zijn waarin dat geldt? En in welk milieu niet? Ik denk dat het gewoon genetisch is en algemeen geldt.
ik weet je nickname al!quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:01 schreef Anoniem84 het volgende:
Die nich heb ik genomen omdat ik niet wilde dat iemand me zou herkennen, en ik ben nogal slecht in het bedenken van nick's dus ik koos maar voor de gemakkelijkste weg
dit is toch hopelijk een grapje he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:02 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik weet je nickname al!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:03 schreef Anoniem84 het volgende:
[..]
dit is toch hopelijk een grpaje he?
hoe ben je erachter gekomen dan?!!!
kunnen jullie dat allemaal gewoon lezen dan?!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 02:04 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Ik zie het aan de eerste 7 tekens van je nickname!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |