Gaan ze eindelijk die terrorist daar weghalen en berechtenquote:Palestinians: IDF troops block entrance, exit to PA Chairman Yasser Arafat`s Muqata headquarters in Ramallah
Imenad in zijn eigen land is geen terrorist!! Sharon is de grooteste terrorist, en israel mag van mijn branden! inclusief sharon!quote:Op woensdag 2 juni 2004 04:07 schreef Finchy het volgende:
[..]
Gaan ze eindelijk die terrorist daar weghalen en berechten
Vriend, een jood is niet meteen een zionist. Ik mag joden en ben zelf een moslim elhamdulillah, maar een zionist is een totaal ander persoon. De eerste zionisten die met het idee voor een Joodse staat kwamen waren zelfs atheist, die naam zoek ik nog eff op voor je.quote:Op woensdag 2 juni 2004 08:58 schreef electronics11 het volgende:
[..]
Imenad in zijn eigen land is geen terrorist!! Sharon is de grooteste terrorist, en israel mag van mijn branden! inclusief sharon!
stelletje zionisten die joden!
ik merk dat de spelregels voor dit topic steeds strenger worden, waarom bestaat er geen apart forum voor Palestina en Israel. dat is beter dan een topic waaronder de berichten niet van elkaar te scheiden, bijv: stel er zijn 100 huizen gesloot door israel, je hebt dat gelezen en wil graag de commentaren van de leden hier. Je gaat je bericht zetten, maar er is een probleem, hoe weet je nou dat iemand al dit bericht heeft geplaatst? je gaat toch niet steeds 3 pagina's terugbladeren en helemaal lezen tot dat je zeker weet dat je actie is niet geplaatst.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:53 schreef Bard_Yttap het volgende:
Spelregels ongewijzigd: blijf ontopic, post serieuze inhoudelijke reakties, speel niet op de man/vrouw, post nieuwsberichten en copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes en probeer herhaling van zetten te vermijden.
* Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren.
Vervolg van [centraal topic] Israël/Palestina discussie #49
Ja, en een Zionist is niet per definitie een racist/terrorist.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:03 schreef provo het volgende:
[..]
Vriend, een jood is niet meteen een zionist. Ik mag joden en ben zelf een moslim elhamdulillah, maar een zionist is een totaal ander persoon. De eerste zionisten die met het idee voor een Joodse staat kwamen waren zelfs atheist, die naam zoek ik nog eff op voor je.
Maar wat sharon betreft mag hij idd branden, een zionist afkomstig uit Rusland die een Palestijn van zijn eigen grond ontvreemd![]()
Tenzij er natuurlijk een een search was, die je op de juiste plek brengt in het topic, en niet alleen het topic op zich.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef vakkenvullen het volgende:
[..]
ik merk dat de spelregels voor dit topic steeds strenger worden, waarom bestaat er geen apart forum voor Palestina en Israel. dat is beter dan een topic waaronder de berichten niet van elkaar te scheiden, bijv: stel er zijn 100 huizen gesloot door israel, je hebt dat gelezen en wil graag de commentaren van de leden hier. Je gaat je bericht zetten, maar er is een probleem, hoe weet je nou dat iemand al dit bericht heeft geplaatst? je gaat toch niet steeds 3 pagina's terugbladeren en helemaal lezen tot dat je zeker weet dat je actie is niet geplaatst.
Maar wel per definitie een kolonist, die vindt dat hij meer recht heeft anderen op een stuk land, meestal vanuit een superioriteits gevoel over zijn ras dan wel cultuur. Wat toch weer dicht bij racisme komt. Vroeger had iig geen enkele zionist problemen met ethnische zuiveringen en pleegden of steunden velen terreuraanslagen.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, en een Zionist is niet per definitie een racist/terrorist.
Tja die centraal-topics zijn verre van ideaal alleen zijn dit zulke onderwerpen dat als het niet in 1 topic gehouden wordt bij tijd en wijle de halve NWS index volstaat met Israel/Palestina topics en er op verschillende plekken dezelfde discussie gehouden wordt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:02 schreef vakkenvullen het volgende:
[..]
ik merk dat de spelregels voor dit topic steeds strenger worden, waarom bestaat er geen apart forum voor Palestina en Israel. dat is beter dan een topic waaronder de berichten niet van elkaar te scheiden, bijv: stel er zijn 100 huizen gesloot door israel, je hebt dat gelezen en wil graag de commentaren van de leden hier. Je gaat je bericht zetten, maar er is een probleem, hoe weet je nou dat iemand al dit bericht heeft geplaatst? je gaat toch niet steeds 3 pagina's terugbladeren en helemaal lezen tot dat je zeker weet dat je actie is niet geplaatst.
er bestaan speciale forums voor: nieuws en achtergrond, klaagbaak, onzin in je leven ect..quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:37 schreef Dagonet het volgende:
Wat NorthernStar al zegt, [centraal] topics zijn niet prettig maar je moet toch iets om geen 20.000 zelfde topics te krijgen.
volgens mij zijn de regels voor dit topic trouwens al in geen tijden aangepast? Lijkt me ook nergens voor nodig om ze strenger te maken
En we gaan voor de volgende 50quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:20 schreef elcastel het volgende:
Jubileum topic.
Jodenkoek zekerquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
En we gaan voor de volgende 50![]()
Voor we bij de 100 zijn zal Arafat wel al kassie wijlen zijn, zelfs al sterft ie van ouderdom dan zullen de pallestijnen de Mossad wel de schuld geven maar dat is andere koek![]()
quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:48 schreef jagermeister1 het volgende:
Jodenkoek zeker![]()
Nee hoor, niet de zogenaamde linkse zionisten. Die echter zijn uitgeschakeld, evenals de gematigde Arabieren, door de haviken van hun eigen kamp.quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:53 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Maar wel per definitie een kolonist, die vindt dat hij meer recht heeft anderen op een stuk land, meestal vanuit een superioriteits gevoel over zijn ras dan wel cultuur. Wat toch weer dicht bij racisme komt. Vroeger had iig geen enkele zionist problemen met ethnische zuiveringen en pleegden of steunden velen terreuraanslagen.
Ah, je bedoelt de zogenaamde "linkse zelfhatende joden"quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee hoor, niet de zogenaamde linkse zionisten.
Que ?quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:34 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt de zogenaamde "linkse zelfhatende joden"![]()
quote:De Israëlische premier heeft de twee ministers van de ultrarechtse Nationale Unie uit zijn kabinet gezet. Zij bleven verzet bieden tegen het omstreden Gazaplan dat Sharon dit weekeinde in stemming wil brengen.
Door het heenzenden van Avigor Lieberman (minister van Transport) en Benny Elon (Toerisme) heeft Sharon een kabinetsmeerderheid voor zijn voorstel, dat voorziet in een Israëlische terugtrekking uit de Gazastrook. Voorafgaand aan het ontslag kwam Sharon één stem tekort.
Ook een aantal Likudministers verzet zich onder leiding van ex-premier en minister van Financiën Netanyahu tegen het vertrek uit de Gazastrook en de ontruiming van een aantal nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Netanyahu geldt als Sharon belangrijkste rivaal voor het leiderschap van de Likudpartij.
Enkele weken geleden wees een meerderheid van de Likudleden het Gazaplan af in een referendum. Een meerderheid van de Israëlische bevolking is wel voor terugtrekking uit de Gazastrook.
Sharon moet zich zelf ontslaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:28 schreef Keessie het volgende:
Sharon ontslaat ministers om Gazaplan
[..]
En waarom dan wel, hij wil graag alle kolonisten dwingen terug te trekken uit de Gaza strook, ben je het daar dan niet mee eens?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Sharon moet zich zelf ontslaan
Niet alle, maar een gedeeltelijke terugtrekking, wat doen die kolonisten uberhaupt daar? na de verdeling van palestijns grond tussen de zionisten en palestijnen respectievelijk 55% (vruchtbaar grond) en 45 % (onvruchtbaar grond), heeft israel de jaren erna nog eens 15 procent geannexeerd, wat ten koste ging van miljoenen palestijnen. En dat dat nog niet genoeg was bleek uit het planten van honderden nederzettingen in palestijns gebied. Sjesus get a life man, als je zo'n arrogant volk durft te verdedigen in dit soort discussies in onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:36 schreef Keessie het volgende:
[..]
En waarom dan wel, hij wil graag alle kolonisten dwingen terug te trekken uit de Gaza strook, ben je het daar dan niet mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |