Maakt niet uit joh!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef GewoneMan het volgende:
ben zelf overigens 100% hetero![]()
vind ik ook je bent wat je bent... als ik bi zou zijn zou ik er gerust voor uitkomen het is namelijk geen ziekte ofzo... maar ik ben het gewoon nietquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:04 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh!![]()
ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:05 schreef Ahura het volgende:
Ik ben er ook één, maar niet 50-50. Mijn voorkeur gaat uit naar de mannen, maar dat neemt niet weg dat ik vrouwen ook erg aantrekkelijk vind en ook verliefd op kan worden
Overigens valt me op dat de meeste bi's die meer hetero zijn in de kast blijven en de bi's die meer homo zijn meestal wel gewoon er voor uitkomen..
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik denk dat het komt omdat het onder mannen minder geaccepteerd is, maar als je het echt nodig hebt omdat je gewoon liever met een man bent dan met een vrouw dan ben je meer genoodzaakt om ervoor uit te komen...
goh dat denk ik ook over jou na deze post :') tel daar je dwergen topic bij opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
biseksuelen zijn gewoon mensen die een beetje labiel zijn en niet kunnen kiezen....
no offense maar ik kan homoseksuele mensen waarderen, heteroseksuele mensen kan ik waarderen maar biseksuele mensen vind ik allemaal rijp voor therapie....
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.
Maar ik ben hetero.
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goh dat denk ik ook over jou na deze posttel daar je dwergen topic bij op
![]()
laat mensen toch eens in hun waarde het heeft niks te maken met kiezen, zo ben je of niet.. jij bent het niet best ik ben het ook niet prima TS en ahura zijn het wel prima toch ?
idd hooguit een luxe probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?
Zoals, je vind bmw's EN mercedessen mooi?
Niks labiels aan toch?
Er kan er maar 1 de DOMSTE zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Heb je nou met niks dat je beide wel ok vindt?
Zoals, je vind bmw's EN mercedessen mooi?
Niks labiels aan toch?
Niet perse, je ziet het dan denk ik te negatief. Ik zie gewoon minder kaders, regels zoals je wil.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
heej ik vind het best dat iemand biseksueel is dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind alleen dat biseksualiteit een soort van "van 2 walletjes eten" is net als dwergen....
Mja, als je al afhaakt bij een simpele vergelijking ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:21 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
Als het overkwam dat ik je liep af tezeiken: zo bedoelde ik het niet.
En no offence maar ik vind auto's en seksuele geaardheid wel heel verschillend, of steek je je president soms in een uitlaat?
Wie?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef Evie het volgende:
was wm maar bisexueelsex met 2 mannen
whaha
zucht... je doet net alsof ze 2 keuzes willen hebben, en dat is gewoon niet zo je bent het of niet, en het zijn lliliputters ipv dwergen. motiveer eens waarom lilliputters van 2 walletjes etenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
Ja hehe, dat is het ook!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:19 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
jij mazzelpikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:24 schreef Ahura het volgende:
[..]
Ja hehe, dat is het ook!
WM is niet bisexueel dus ik kan er naar fluitenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Wie?
De enige echte beruchtequote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:31 schreef BobbySexyCool het volgende:
Wie is WM?
Het was een vergelijking van niks...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Mja, als je al afhaakt bij een simpele vergelijking ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen.
Zeker een lekker dingquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:33 schreef BobbySexyCool het volgende:
Nog nooit van gehoord...lekker ding?
wies dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:34 schreef Ahura het volgende:
djowije mag het van mij ook wel zijnMaar goed... hetero's zijn altijd het leukst..
[afbeelding]
fluit fluitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:40 schreef Ahura het volgende:
@ BobbySexyCool en Evie
[M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #9
ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:31 schreef BobbySexyCool het volgende:
Wie is WM?
No shit.. Ik ga pitten dus niet teveel lullen anders moet ik morgen weer zoveel inhalenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:45 schreef BobbySexyCool het volgende:
discussie valt een beetje dood.
we hebben een aanmelder!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:53 schreef GeneralFailure het volgende:
ik wil wel een biseksuele ervaring met 2 britse nichjes
met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genotquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:55 schreef Evie het volgende:
[..]
we hebben een aanmelder!!!
eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:56 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
met gemak wel dattik allebei die meiden zou verwenne en mijn naam laten gillen tot ze scheel zien van genot
je mag langskomen hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:58 schreef Evie het volgende:
[..]
eerst zien dan geloven
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:04 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
je mag langskomen hoor
ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:07 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
whaha
dacht ik alquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat mijn aanstaande vriendin dat niet helemaal okeej gaat vinden... afblazen maar dus
hij krabbelt nu al terugquote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:
[..]
dacht ik al
jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische toplul niet zult zien...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:27 schreef Evie het volgende:
[..]
dacht ik al
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:28 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
jaja, je bent gewoon teleurgesteld dat je mijn gigantische top neplul niet zult zien...
brrrrrrrrr klinkt eng...quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:24 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
aanstaande vriendin
hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?
Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!
Toedels!!
hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorigequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:32 schreef whoops het volgende:
[..]
brrrrrrrrr klinkt eng...
nu al rekening houden met een vriendin die je nog niet eens hebt....![]()
ze wordt het he?quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:34 schreef GeneralFailure het volgende:
[..]
hehehe jij weet ook wel dat ze geen kans heeft om mijn vriendin te worden en als ze dat per ongeluk wel wordt dan kom ik haar palen op jouw wc net als de vorige
Ik ken homo's/bi's die het pas na hun 25ste weten... niet iedereen is er altijd mee bezig of kan zijn gevoelens helemaal plaatsenquote:hoezo weet je dat pas 3 jaar? is dat niet zo dat je het eigenlijk altijd al weet? zo gaat dat bij homo's toch ook?
Ik behandel beiden partijen voor een groot deel eigenlijk hetzelfde. Ik ben dan gewoon heel erg lief en ik vind het zowel lekker om in iemands armen te liggen of dat ík iemand in mijn armen neem. Ongeacht of het nou een vrouw of een man is. Mijn ervaring met mijn ex-vriend is dat we gewoon gelijk aan mekaar waren. Beiden mannelijk en geen van beiden nam de mannelijke rol tot zich en de ander de vrouwelijke. We waren beiden 20 dus dat scheelt misschien ook wel, maar mijn ex-sexvriend was 28 en daar ging het eigenlijk ongeveer hetzelfdequote:Wat ik me wel afvroeg, je rol binnen een relatie met een man of een relatie met een vrouw is toch wel heel anders. Hoe ga je daar dan mee om? De ene rol bevalt je misschien beter dan de andere.
Hmm ik zou dat "toedels" veranderen in "keep the soul alive" ofzoietsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:18 schreef heiden6 het volgende:
Ik zeg ook altijd toedels.
Maar ik ben hetero.
ze is doablequote:Op woensdag 2 juni 2004 00:40 schreef whoops het volgende:
[..]
ze wordt het he?
vind je het heel erg dat ik nu helemaal dubbel lig vanwege je nickname?quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
ik ben denk ik wel bisexueel, ben 16 en voel me wel sexueel aangetrokken tot sommige (heel weinig) jongens... heb wel al een jaar een geweldige relatie met een meisje en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
Ja dat dacht ik ook op die leeftijd...quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:31 schreef poepert het volgende:
en kan me ook niet voorstellen dat ik ooit verliefd zou worden op een man maar zou best graag eens willen experimenteren in de sex....
Als ik iemand leuk vind dan hangt dat niet aan zijn sexuele voorkeur, maar aan hoe hij is, het zou me dus helemaal niets kunnen schelen...quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:21 schreef Ahura het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe de meeste vrouwen daar over denken ja.... als een homo iemand leuk vind die bi is is dat meestal geen probleem maar ik merk dat meidjes me minder leuk vinden omdat ik bi ben..
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
Had ik niet verwacht, maar ik vond het bijzonder grappig![]()
Ik ben dus labiel en therapie rijp dan??? mm nice to know!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:15 schreef GeneralFailure het volgende:
Efez IKKE !!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Ik wacht nog steeds op m'n ideale bi om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:59 schreef lesley het volgende:
meld!
maar uhh wel veel van dit soort topics de laatste tijd.
Ja, blijkbaar is bi hipquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:28 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
had ik niet verwacht maar ik vind het een goede ontwikkeling, houdt toch wel in dat de jongeren er minder moeite mee hebben dan eerdere generaties (zoals ik) niet dat ik oud ben en ik heb er zeker geen moeite mee laat dat duidelijk zijn...
quote:vind het ook stoer dat jij er eerlijk voor uit komt tegenover je leerlingenwant gezien je reactie had je dat niet verwacht... respect!
Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef Efez het volgende:
Wat ik zo aantrekkelijk vind aan biseksuele en homofiele mannen, is de lichtelijke vrouwlijkheid die ze vaak hebben. Ik bedoel niks in de richting van 'verwijft' ofzo, maar gewoon... Iets meer aandacht voor het uiterlijk, vaak net andere interesses. Ik wacht nog steeds op m'n ideale homo om een appartement mee te delen. Samen 'mannen kijken'...
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:31 schreef Ahura het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort uit huis.. ik wil naar Den Bosch, ga je mee?
Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...quote:Op donderdag 3 juni 2004 03:57 schreef NoRegularBoy het volgende:
[..]
Efez IKKE !!!!
( en als je dan ook nog eens leuk uit ziet en te kort komt help ik je wel )
Niks mee mis idd! eigenlijk wel leuk aangezien hetero meer voorkomt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 23:19 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Toen mijn leerlingen (ik werk op een middelbare school) naar mijn geaardheid vroegen (ja, zo direct zijn ze tegenwoordig) en ik antwoordde 'bi', was de reactie: "Cool!"
Had ik niet verwacht, maar ik vond het bijzonder grappig![]()
BETER!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...
Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:23 schreef Efez het volgende:
[..]
Wat een aanbiedingen! Maar sorry, Maastricht ligt lichtelijk uit de richting...![]()
Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-kliktquote:Op donderdag 3 juni 2004 11:20 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik ben zoekende in Rotterdam, dus als je je bedenkt...
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 16:21 schreef NoRegularBoy het volgende:
[..]
BETER!!
[..]
Wil weg uit Maastricht dus wie weet heheh.
Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :Squote:Op donderdag 3 juni 2004 17:06 schreef Ahura het volgende:
[..]
Tja als ik naar R'dam verhuis is het omdat ik dan ga samenwonen met met maybe-future-boyfriend-als-het-irl-ook-kliktDen Bosch is ook mooi....
Rotterdam-Centrum klinkt goed.quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!
Maar ben op zich wel benieuwd, dragen jullie bi-mannen ook make-up?
Ik zie weleens mannen en jongens warvan ik denk "Wow", maar dan is het meer dat ik zou willen dat ik er meer zo uitzag. Maar ik blijf dan soms wel naar ze kijken. Ik vind het ook prettig om bij ze te zijn, maar ik heb er geen seksuele gedachten of fantasieën bij. Het is meer een soort bewondering.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef BobbySexyCool het volgende:
Ik ben benieuwd he?
Zijn er hier meer biseksuele mannen?
Ik weet nu ongeveer een jaartje of 3 dat ik biseksueel ben, ik ben nu 24, had dus mijn eerste ervaring toen ik 21 was (heb overigens al 2 jaar een vriendin), en vind het best ok zo.
Maar zoals ik al vroeg, ben ik benieuwd of er hier meer biseksuele mannen zijn!
Toedels!!
Hahaha omdat ik Renault niks vind maar Mazda welquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:10 schreef BobbySexyCool het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk zo'n rare fiat in je avatar??? :S
Haha, hell noquote:Op donderdag 3 juni 2004 18:10 schreef Efez het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je een appartement gevonden hebt in Rotterdam-Centrum!
Maar ben op zich wel benieuwd, dragen jullie bi-mannen ook make-up?
Ik bedoel ook niet direct dat je jezelf compleet onder moet smeren... Meer in de zin van heel klein beetje mascara of eyeliner kan erg mooi staan...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:35 schreef hawaii het volgende:
[..]
Haha, hell no
1.5 uur onder de douche staan, 3 soorten conditioners en scrubs enzow gebruiken, shoppen en veel kleren kopen, ok, daar doe ik WEL aan mee.... maar makeup?
Dus uit de kast is gewoon en in de kast is niet gewoon?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:12 schreef Ahura het volgende:
Wat ik me afvraag; diegene die bi zijn (op welke manier dan ook); zijn jullie in de kast of gewoon uit de kast?
Anno 2004 wel jaquote:Dus uit de kast is gewoon en in de kast is niet gewoon?
Nee kortzichtig is het niet, kort door de bocht wel. Ik vind namelijk niet dat je de schuld van het niet-uit-de-kast-komen geheel bij de homo in kwestie (of bi of lesbo of wat dan ook) kunt neerleggen; de omgeving draagt ook haar steentje bij. Zolang 'homo' door sommige mensen nog als scheldwoord wordt gebezigd ('vuile homo' als synoniem van 'klootzak') snap ik heel goed dat niet iedereen zomaar voor zijn geaardheid uitkomt. En dat moet je m.i. ook respecteren.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:21 schreef genix het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om te bekennen dat je inderdaad wel iets wilt doen met een man, maar je voorkeur hebt voor vrouwen? Of is dit nou kortzichtig van me omdat ik er geen moeite mee heb dat ik een vriend heb en dit allemaal al meegemaakt heb in het verleden?
Het lijkt tegenwoordig juist weer meer uit te maken dan enige jaren geleden...quote:He, Ho of Bi mag toch geen f*ck uitmaken tegenwoordig?
In al die jaren dat ik nu "out" ben heb ik nog nooit een negatieve reactie daar op gehad. Zelf loop ik ook de homo grappen te maken en ja, ik roep ook weleens tegen iemand "vuile flikker" of "kuthomo", maar dan als scheldwoord en niet op de persoon.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:05 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Zolang 'homo' door sommige mensen nog als scheldwoord wordt gebezigd ('vuile homo' als synoniem van 'klootzak') snap ik heel goed dat niet iedereen zomaar voor zijn geaardheid uitkomt. En dat moet je m.i. ook respecteren.
[..]
En het is wel grappig - zonder te willen generaliseren - dat ook homo's hier naar hartelust aan meewerken. Regelmatig hoor ik uit die hoek dat bi's eigenlijk gewoon homo's zijn die het niet helemaal durven toegeven...quote:Op maandag 7 juni 2004 20:07 schreef genix het volgende:
:-) tussenweg... ja, dat is dan weer niet te begrijpen voor het gemiddelde publiek. Je hebt of homo's of hetero's maar een tussenweg ..... lang leve die hokjesgeest!
jaloezie... die mensen die BI zijn hebben DUBBELE keus en das wel iets om jaloers op te zijn, dit alles omdat ik hetero benquote:Op maandag 7 juni 2004 22:01 schreef petitlapin het volgende:
waarom zou het niet kunnen dat je op vrouwen of op mannen of op beide valt ? waarom hebben mensen daar een probleem mee ?
Dat is weer de kortzichtigheid van homo's... volgens mij is er geen duidelijke grens he/ho/bi... Zoals ik er zelf overdenk hebben bi's het best wel goed voor elkaar. Zowel met mannen als vrouwen naar bed kunnen gaan of lief kunnen hebben...quote:Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef Verstandsverbijstering het volgende:
Regelmatig hoor ik uit die hoek dat bi's eigenlijk gewoon homo's zijn die het niet helemaal durven toegeven...
Whehe, dit klinkt bekendquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:37 schreef poepert het volgende:
mijn vriendin vind het helemaal geweldig als ik op een feest zoen met een goede vriend van mij (hij is geloof ik ook bi ofzo, hij vind het iig leuk om met me te zoenen)
quote:Op maandag 14 juni 2004 07:17 schreef lesley het volgende:
[..]
dat is dus gewoon helemaal bi hoor
of het moet al puur seks en geen liefde zijn, maar dat vind ik persoonlijk niet onder bi vallen.
p.s. ik zag je fotooows op je website
knappe knul jij!
en je gaat nog om met mensjes uit kerkrade ook (ja ja, staat in je vriendenlijst)
zin om eens te mailen?
lesleykerkrade@stommekoe.nl
*foto check* Oeh, hello!quote:Op maandag 14 juni 2004 01:30 schreef renz0r het volgende:
95% hetero
5% bi
ja dankje, verpest me hoop even.......quote:Op maandag 14 juni 2004 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
knip
dan is't dus 97.5% op vrouwen en 2.5% op mannen. Dat laatste is dan alleen ladderzat op de zaterdag in de kroeg?
We voeren 'm gewoon samen zatquote:Op maandag 14 juni 2004 14:49 schreef lesley het volgende:
[..]
ja dankje, verpest me hoop even.......
@ my place?quote:Op maandag 14 juni 2004 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We voeren 'm gewoon samen zat
Ennuh mensen.....Ik ben gewoon 110% Hetero hoor, die 5%quote:Op maandag 14 juni 2004 16:21 schreef lesley het volgende:
[..]
@ my place?
litertje apfelkorn en wat bier heb ik er graag voor over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |