ik hoop zo erg dat je die spelfouten er express in hebt gedaan anders reageer ik voor Jan Lulquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:06 schreef sonata-arctica het volgende:
ik denk dat de alternatieven wat meer intulectueel zijn aangelegt als bijv de standaart gabber en eerder zich interesseren voor zo'n site als fok
vergelijk het met nozem's en provo's
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:01 schreef HeyFreak het volgende:
Ik denk dat het niveau van Fok te hoog is voor de gemiddelde gabber
NP: Kovenant - Monarchs of the Mighty Darknessquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:20 schreef DaDemoMan het volgende:
* Antagonist luistert nu naar Disturbed. Terwijl hij knikkend Ja doet.
ik ook, ik doe zelf ook een HTS. maar goed....er zitten soms lui van bij dat je denkt.......uhhhh verzorg je zelf es beter.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:22 schreef trance40 het volgende:
Het was mij ook al opgevallen inderdaad.
En wat kiepauto zegt ook dat viel mij op
quote:Omdat alternatievelingen lui zijn, dus niet werken en meer op Fok! zitten.
Omdat alternatievelingen vaak extreem-rechts zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:23 schreef Monidique het volgende:
Omdat alternatievelingen lui zijn, dus niet werken en meer op Fok! zitten.
Die zijn vaak wat meer afgesloten voor de buitenwereld...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:58 schreef Apekoek het volgende:
In veel topics merk ik dit gewoon weer. Bijvoorbeeld een topic over kleding waar veel gothics en metal gasten zich bevinden. of een nog duidelijker voorbeeld, de top 100 muziek albums van onze fokkers staan vrijwel alleen maar rock platen in. Wat maakt fok nou zo aantrekkelijk voor alternatieve mensjes?
Nee, en daarom kijk ik het nog even aan..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:49 schreef Apekoek het volgende:
alternatievelingen rel bash topic is ook weer niet de bedoeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |