Ghehe, dit lijkt me best geinig om te zienquote:Joy Division tribute
In "De Sjors" in de gemeente Roggel (Limburg) speelt op 16 oktober een Joy Division tribute band.
Enkele minuten geleden luisterde ik dit nummer nog op de fiets.quote:Op dinsdag 7 januari 2003 22:08 schreef thesoundfan het volgende:
Decades(van closer) is mijn absolute favoriet.Dat nummer lijkt op helemaal geen andere nummers die ik ken. Absoluut uniek!
Oh my god, it's alive!quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:17 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Enkele minuten geleden luisterde ik dit nummer nog op de fiets.
Ik was op weg naar huis toen ik er weer aan herinnerd werd hoe hartverscheurend mooi dit stukje muziek wel niet is. Alles klopte op dat moment, de prachtige herfst en schemering; de schoonheid van de situatie bracht me bijna tot tranen.
En ik ben geen type jankwijf.
Mocht deze semi-sentimentele topickick niet in goede aarde vallen; mijn welgemeende excuses.
Nozem!quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef nozem het volgende:
[..]
Oh my god, it's alive!
![]()
Mooi he, Joy Division
Ik dacht al dat je het druk had. Ik heb dat ook, het verschil tussen ons is dat jij écht prioriteiten kunt stellen en dat ik van de ene in de andere verleiding val (drank, vrouwen, pikzwarte wave etcquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:01 schreef Lo-lo-lo-LOLA het volgende:
[..]
Nozem!
Ik heb nog anderhalve drukke week voor de boeg.
Daarna ben ik weer all yours.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:14 schreef RichardQuest het volgende:
Jawel hoor, hoef ik het niet te doenDat coverbandje treedt namelijk deze zaterdag op (week uitgesteld)....
Het boek wat Ian Curtis' vrouw heeft geschreven, Touching from a distance, ben ik al tijden zonder succes naar op zoek. Positief dus dat die biografie als basis dient voor de film.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:21 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
Anton Corbijn regisseert Joy Division film
Heb je ooit zijn video van Atmosphere gezien? Filmen kan ie!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:24 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Het boek wat Ian Curtis' vrouw heeft geschreven, Touching from a distance, ben ik al tijden zonder succes naar op zoek. Positief dus dat die biografie als basis dient voor de film.
Aan de andere kant vond ik dat 24 hour party people best een goed, zij het wat "luchtig", beeld van Joy Division gaf en kan ik me ook niet veel voorstellen bij Anton Corbijn als reggiseur.
Desondanks ben ik erg benieuwd.
Stom van me, hij heeft natuurlijk schitterende videos gemaakt voor, naast Joy Division, Depeche Mode, U2 etc..quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb je ooit zijn video van Atmosphere gezien? Filmen kan ie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |