abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21241924
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:42 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als ze nu nog hadden bestaan was het een britse boyband geworden met de naam Boy Division!!
Scheert u weg, gij duivel!
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_21242090
Boy Division Hadden een mooie cover hè
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21242203
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:52 schreef RichardQuest het volgende:
Boy Division Hadden een mooie cover hè
Zo'n lekker vrolijk swingend niemandalletje, "love love will tear us apart again, everybody in tha house y'all!"
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_21242287
Ik zal 'm weer 's opzetten
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21242422
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:57 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Zo'n lekker vrolijk swingend niemandalletje, "love love will tear us apart again, everybody in tha house y'all!"
De eerste de beste geflipte eurohouse-homo die daar een remix van maakt ga ik vermoorden denk ik..
pi_21242470
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:05 schreef nozem het volgende:

[..]

De eerste de beste geflipte eurohouse-homo die daar een remix van maakt ga ik vermoorden denk ik..
China Touch!
pi_21242529
  donderdag 12 augustus 2004 @ 21:26:08 #183
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_21242899
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 20:57 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Helemaal da shiznitz ya know weetje? rechtstreeks uit amsterdam oost met de homies uit de ghetto! Woord omhoog neger! Show me tha bling bling!

Het wordt tijd voor meer stropdassen op tv Wellicht zou Von Trohnstahl een clip kunnen maken van hun coverversie van "We walked in line". (note: dus niet they walked in line. Bespeur de fijne nuance )
Compleet met tanks en marcherende geuniformde legionnairs die al kampfend gegen dat arrenbaggerplebs fier door de straten stampen Kunnen we het ook weer Freude Division noemen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_21249500
De naam "Joy Division" heeft een vrij zieke betekenis trouwens, maar dat wisten jullie vast al..
pi_21251400
Prachtig toch .
pi_21251561
quote:
Op donderdag 12 augustus 2004 21:05 schreef nozem het volgende:

[..]

Hoe heette ook die 80's-zanger die het nummer gecoverd had?... met drie dansende mannetjes op de achtergrond

Maar idd... ook hier zal vast wel een foute en goedkope remix op komen, zoals op heel veel goede nummers
pi_21255983
China Touch heeft er al een eurodance-remix van gemaakt.

Bedoel je trouwens Paul Young?
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:48:44 #188
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_21257564
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 01:17 schreef nozem het volgende:
De naam "Joy Division" heeft een vrij zieke betekenis trouwens, maar dat wisten jullie vast al..
ehm toevallig weet ik het niet.. maar ik zag in 24 hour party people dat er Nazi's aantrok. Zal wel iets met WO 2 te maken hebben... denk ik.
Don't love if you want to die in peace.
pi_21257751
Joy Divisions waren groepen Joodse vrouwen die door nazi's als hoeren seksslaven gebruikt werden...
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 13:56:59 #190
46794 Berkery
Fat bastard
pi_21257755
They chose the new name from a harrowing account of life in a concentration camp during World War 2. This book, The House Of Dolls by Karol Cetinsky, is quoted by Ian in a spoken insert to the song No Love Lost. The Joy Division was the corps of young women kept in the camp for the pleasure of Nazi officers on leave.
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:01:29 #191
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_21257856
hmmm ok. aparte naamkeuze idd
pi_21257990
Dat wordt trouwens ook 2x gezegd in 24 hour party people.
pi_21259686
quote:
[b]They chose the new name from a harrowing account of life in a concentration camp during World War 2. This book, The House Of Dolls by Karol Cetinsky, is quoted by Ian in a spoken insert to the song No Love Lost. The Joy Division was the corps of young women kept in the camp for the pleasure of Nazi officers on leave.
Daar wist ik eigenlijk helemaal niks vanaf, dat gedeelte hebben we nooit gehad bij geschiedenis.. maar het was natuurlijk te verwachten met de nazi-zwijnen uit die tijd
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 17:44:22 #195
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_21263345
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
Dat wordt trouwens ook 2x gezegd in 24 hour party people.
Jah.. ik hoorde dat het iets met Nazi's was maar ik zat even niet op te letten
pi_21267947
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 12:40 schreef RichardQuest het volgende:
Bedoel je trouwens Paul Young?

Ja dus
pi_21537681
Vandaag Live in Preston gehaald, viel tegen vanwege alle technische mankementen en het soms ronduit valse gitaarspel, ik had eigenlijk die andere moeten hebben, Les Bains Douches..
pi_21553336
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 17:38 schreef nozem het volgende:
Vandaag Live in Preston gehaald, viel tegen vanwege alle technische mankementen en het soms ronduit valse gitaarspel, ik had eigenlijk die andere moeten hebben, Les Bains Douches..
Ik vind ze beide niet best.

Beste om aan te schaffen zijn de BBC/John Peel-sessions.
pi_21555289
Ik heb ze allemaal op MP3 Alleen de albums (en Still en Substance) heb ik origineel

Ik had laatst de Warsaw-bootleg op een platenbeurs gespot, maar was 25 euro
pi_21555371
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 13:21 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb ze allemaal op MP3 Alleen de albums (en Still en Substance) heb ik origineel

Ik had laatst de Warsaw-bootleg op een platenbeurs gespot, maar was 25 euro
Dat album van Warsaw kun je gewoon in de winkel kopen, Kroese heeft em voor 10 euro. Ik heb nu Unknown Pleasures, Closer, Substance, Warsaw en Live in Preston.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')