Nee, dan zou ik (heel) misschien een half uur extra krijgen. Terwijl het anderhalf uur bezorgen is. Die vlieger gaat niet op!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:19 schreef Trigun het volgende:
Wat boeit het nou. Je krijgt het betaald, dus kun je nog wat extra's verdienen.
Ik zit nu over een ontslagbrief na te denken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:20 schreef D.Rose het volgende:
aso, doe je werk of neem ontslag
hoezo dat je krijgt dan toch gewoon die uren erbijquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik (heel) misschien een half uur extra krijgen. Terwijl het anderhalf uur bezorgen is. Die vlieger gaat niet op!![]()
Nee, je mag geen overuren makenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoezo dat je krijgt dan toch gewoon die uren erbij
Ik krijg mijn overuren gewoon betaald hoor. Lijkt me erg sterk dat dit bij jou niet het geval is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, je mag geen overuren maken![]()
Vreemd, bij ons mag dat gewoon. Of 'meeruren' noemen ze dat dan. Als iemand ziek is, vragen ze ook of wij een extra wijk willen doen, en dat krijgen we dan wel gewoon uitbetaald.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef Beach het volgende:
ikke wel toch heb maar een 2.5 uur contract maar zit daar altijd overheenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik die vrije dag heb genomenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het was vandaag idd een minder dagje bij de TPG, dienst die ik nog nooit had gehad, we draaiden "maandagdiensten" maar er was veel meer post dan op een normale maandag, vet balen dus. En dan de 2 grootste wijken in je dienst hebben zitten...
Er mogen minder uren gemaakt worden, terwijl hetzelfde aantal wijken moeten worden weggebracht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:05 schreef texelonia het volgende:
Trouwens geen flauw idee wat 'nutten' is
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik stop er ook over een maand mee
Ik word elke keer als er niemand anders wil, ingezet en dat begin ik een beetje schijtbeu te worden.
Bovendien ga ik in september studeren en heb ik intussen een maand vakantie opgespaard, dus ze mogen m'n kont kussen
Got a problem?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:02 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
![]()
je icon is aan de speed ...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:13 schreef Bolderbast het volgende:
ah het beleid bij TPG is overal even triest dus....
heb ook vaker meegemaakt wat TS verteld...heb je al 2 wijken bezorgd met de veronderstelling dat je klaar bent, kom je terug staat er nog een bak voor je klaar 'ja jij bent de enige die er nog is, die MOET vandaag bezorgd worden' blablabla
daarnaast waren mijn collega's wel erg relaxt....het was de leiding die triest was...
ik kon een dag absoluut niet werken, en de begeleider weer ontzettend moeilijk doen...vervolgens heb ik het gewoon met collega's onderling geregeld hebben zij alles van mij bezorgd...met die begeleider schoot t toch niet op![]()
daarnaast was het werk opzich wel echt perfect voor mij, ik had ook nog eens een autowijk....lekker crossen door de stad en dan een paar wijken op mn gemak in de open lucht lopen......perfect baantje voor mij
had er graag nog wat langer gewerkt.....nu zit ik dus thuis niks te verdienen
check vooral zn hippe Paul Elstak beertje shirtquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef SirWacko het volgende:
[..]
je icon is aan de speed ...![]()
OMG... die is heftigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef Bolderbast het volgende:
[..]
check vooral zn hippe Paul Elstak beertje shirt![]()
* Grrrrrrrr jaloers is.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:38 schreef SEMTEX het volgende:
Ik stop er ook over een maand mee
Zo loop ik al ruim 2 jaar invalkracht te spelen, elke week weer een ander rooster, breuh...quote:Ik word elke keer als er niemand anders wil, ingezet en dat begin ik een beetje schijtbeu te worden.
Klinkt als wat ze bij ons in de zomer gaan doen. Als iemand op vakantie is, wordt de wijk van diegene verdeeld over degenen die gewoon werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:17 schreef Beach het volgende:
Er mogen minder uren gemaakt worden, terwijl hetzelfde aantal wijken moeten worden weggebracht.
Voorbeeld: 4 mensen doen normaal 4 wijken.
Maar met nutten erbij moeten 3 mensen die 4 wijken doen. (1 persoon dag vrij.)
Die wijk wordt opgedeeld en iedereen moet een extra stuk in zijn eigen vrije tijd doen.
Waarom er genut moet worden? Omdat er minder post is en al dat gelul van de mensen die de leiding hebben.![]()
eigen vrije tijd... no way... als ik t doe, wil ik ervoor betaald krijgen ook...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Er mogen minder uren gemaakt worden, terwijl hetzelfde aantal wijken moeten worden weggebracht.
Voorbeeld: 4 mensen doen normaal 4 wijken.
Maar met nutten erbij moeten 3 mensen die 4 wijken doen. (1 persoon dag vrij.)
Die wijk wordt opgedeeld en iedereen moet een extra stuk in zijn eigen vrije tijd doen.
Waarom er genut moet worden? Omdat er minder post is en al dat gelul van de mensen die de leiding hebben.![]()
Dan zou ik toch voor een simpele oplossing gaan. Overuren of meeruren niet betaald (in geld of met tijd voor tijd)? Dan hoeven ze ook niet te verwachten dat je langer werkt. Tenminste, dat lijkt mij dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:56 schreef Beach het volgende:
Nee maar wij moeten een bepaald aantal uur per week 'nutten' . Jullie weten vast wel waarover ik praat.
En dan kan je dus geen overuren geven omdat anders het 'nutten'in gevaar komt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |