Luister The Brown Bunny soundtrackquote:Frusciante's gitaarwerk is ook lang niet zo goed meer als op BSSM of Mother's Milk.
The Brown Bunny is echt goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:56 schreef Dezz het volgende:
Luister The Brown Bunny soundtrack![]()
Dat is helemaal klote, die site van ticketservice is dan overbelast. Ik ga gewoon naar het postkantoor, ben er zo en je hebt het kaartje meteen in je handenquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:41 schreef Olmo het volgende:
Idee: koop een kaartje via internet... hoef je je huis niet uit, komt het er vaak ook sneller van
Kom je ook met Emmy naar het concertquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
RHCP
nope, geen kaarten.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Kom je ook met Emmy naar het concert
Daar hoop ik ook op. Vorig jaar was het wat fris, maar ja wat wil je in maart.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:13 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik hoop wel dat het niet van dat weer wordt als vandaag. Ik wil mooi weer
Nee, ik neem alleen een fototoestel meequote:Op donderdag 3 juni 2004 09:48 schreef _Flea_ het volgende:
Is er nog iemand die per ongeluk geluidsopnames maakt?
Ik denk niet dat ik m'n digitale camera mee naar binnen krijg. Mag maar een lens tot 70mm meenemen.quote:Op donderdag 3 juni 2004 09:54 schreef Dezz het volgende:
[..]
Nee, ik neem alleen een fototoestel mee
Ik neem ook m'n digicam niet meer, maar gewoon een klein fototoestel, heb ik iig foto'squote:Op donderdag 3 juni 2004 10:20 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m'n digitale camera mee naar binnen krijg. Mag maar een lens tot 70mm meenemen.
Probeer wel m'n USB audiokey mee te nemen. Kun je ook geluid mee opnemen
Moet alleen nog even uitzoeken hoe de kwaliteit dan wordt.
Daarom neem ik dus een wegwerpcamera mee, brakke foto's maar beter dan nietsquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef _Flea_ het volgende:
Aan mijn normale fototoestel heb ik ook niets. Is ook 105mm.
Goed idee. Wel met flits hequote:Op donderdag 3 juni 2004 10:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
Daarom neem ik dus een wegwerpcamera mee, brakke foto's maar beter dan niets
Zeker wel. en toch hoop ik op nieuw materiaalquote:Op donderdag 3 juni 2004 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zin in.
gaat erg cool worden denk ik.
Ga jij wel Dirk?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Kom je ook met Emmy naar het concert
Yup, ik ga erheenquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:18 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ga jij wel Dirk?
echt een sneue aap die partyyboyyquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:55 schreef partyyboyy het volgende:
echt een kut band de RHCP
Zeg dan niets als je het niet onderbouwt waarom jij dat vindquote:Op donderdag 3 juni 2004 13:55 schreef partyyboyy het volgende:
echt een kut band de RHCP
Waarom moet er een lekkere vrouw in meespelenquote:Op donderdag 3 juni 2004 14:05 schreef partyyboyy het volgende:
ik vind het een kut band omdat er nog eens geen lekkere vrouw in meespeelt!
offtopic: is dit soms een Budel-bijeenkomst?
Jawel, oke dan 2 mensen uit Budelquote:Op donderdag 3 juni 2004 16:23 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Emmy telt niet mee
Jij?? wie ben jij dan?quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef partyyboyy het volgende:
en ik!! Da zijn er al 3!
Je kent mij toch niet, want ik ken jou ook niet!quote:Op donderdag 3 juni 2004 18:27 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Jij?? wie ben jij dan?
wtf, jij komt uit Budelquote:Op donderdag 3 juni 2004 17:33 schreef partyyboyy het volgende:
en ik!! Da zijn er al 3!
hey jij ! the_legend_killer zeg geen dingen die we al wetenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
RHCP![]()
ja mosselman, ik kom uit Buul!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:28 schreef Dezz het volgende:
[..]
wtf, jij komt uit Budel
Maar goed, weer on-topic.
Ik heb laatst The Roots gezien op Pinkpop (via 3voor12 webtv) en dat jammen wat ze deden klonk echt wel lekkerAls ze dit ook doen de 16e wordt het echt geweldig!
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:52 schreef nozem het volgende:
Ik heb mijn oude bekrasde, nagenoeg onbespeelbare exemplaar van BSSM vervangen door een gloednieuwe cd. Echt overal zag ik hem steeds maar voor 20 euro of meer liggen, maar bij Kroese in Nijmegen was ie slechts 7,99
Kroese
Truequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
Sommige mensen geven echt iets om bands en kopen hun cd's.![]()
True, Truequote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:12 schreef _Flea_ het volgende:
Sommige mensen geven echt iets om bands en kopen hun cd's.![]()
Die hebben zeker geen website waar je via internet kan bestellen?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:52 schreef nozem het volgende:
Ik heb mijn oude bekrasde, nagenoeg onbespeelbare exemplaar van BSSM vervangen door een gloednieuwe cd. Echt overal zag ik hem steeds maar voor 20 euro of meer liggen, maar bij Kroese in Nijmegen was ie slechts 7,99
Kroese
Idd echt een geniaal nummer!quote:Op maandag 7 juni 2004 13:20 schreef _Flea_ het volgende:
Venice Queen had er wel bij gemogen met een vette intro.
Schijt aan dat biologie proefwerk, ik moet ook nog veel maken voor een project, maar dat zien we dan wel weerquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Ik kan mijn kaartje gaan verkopen omdat ik de dag erna nog biologie proefwerk heb..![]()
Half jaartje voorpret voor niets.. en dan nemen ze ook nog eensThe Roots
mee!!
![]()
Waarom leer je overdag dan niet en kom je later naar het concert? Zeg 5 uur ofzo? Dan zijn ook net de deuren open.quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:55 schreef TastyMushroom het volgende:
Ik kan mijn kaartje gaan verkopen omdat ik de dag erna nog biologie proefwerk heb..![]()
Half jaartje voorpret voor niets.. en dan nemen ze ook nog eensThe Roots
mee!!
![]()
Mooi he.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:42 schreef Dezz het volgende:
Hehe dat voorstukje waar je Flea hoort roepen "FUCK GEORGE BUSH!"![]()
![]()
Ik vind het wel mooi dat ze nu een politiek gericht nummer hebben gemaakt, hopelijk wordt het een hit tijdens de komende presidents verkiezingen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:59 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Mooi he.
Anthony zegt ook: This is a hate song for the goverment and a love song for the world.
Ik weet het ook niet, het is natuurlijk nog niet officeel bekend gemaakt. Ik weet wel dat de Peppers verslaafd zijn aan eenden, dus wie weetquote:Op woensdag 9 juni 2004 23:51 schreef _Flea_ het volgende:
Vind het veel op One Hot Minute lijken. Denk niet dat dit het wordt. Of bedoel je het live album?
Ben ik ook. Heerlijk joh, met een sinaasappelsausje.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:13 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, het is natuurlijk nog niet officeel bekend gemaakt. Ik weet wel dat de Peppers verslaafd zijn aan eenden, dus wie weet
Ik heb ook de trein vanuit Eindhoven, maar ik kan dus ook niet meer naar huis. Misschien een idee om in een jeugdherberg te blijven pitten. En anders dan houden we maar een Peppers afterparty in de stadquote:Op donderdag 10 juni 2004 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Te snel, ik weet nog geeneens hoe ik ga
Trein vanuit eindhoven is wel klote...
Ik weet het antwoord al, het is dit boek.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:46 schreef sankarst het volgende:
hebben jullie enig idee wat dat magazine is wat Anthony in zn hand heeft in de BTW-clip, als hij die taxi roept, op het eind van de clip van universally speaking geeft die gekke vent dat boekje weer aan Anthony. Een verborgen boodschap ofzo?
Heb je de GH DVD? Daar zeggen ze het ook bij The Making Of.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:46 schreef sankarst het volgende:
hebben jullie enig idee wat dat magazine is wat Anthony in zn hand heeft in de BTW-clip, als hij die taxi roept, op het eind van de clip van universally speaking geeft die gekke vent dat boekje weer aan Anthony. Een verborgen boodschap ofzo?
De meeste nummers komen van Californication. Daarna BTW en daarna BSSM.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:58 schreef Volano het volgende:
ik hoor net dat ik ook meemoethelemaal goud
maar eeuh als ik even moet inzingen welke cd moet ik dan aanschaffen? De best of heb ik.. maarja daar spelen ze eeuh af en toe wat van
welke cd moet ik halen?
Zijn er verder iets van tijden bekent? Hoelaat gaan de deuren open? Hoe laat begint het voorprogramma? Hoelaat beginnen de RHCP?
Dankuwel mooi vroeg voorprogramma.. al beginnen ze vroeg dan kan ik nogmet de trein thuiskomen.. anders wordt het weer een duur taxi verhaalquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:51 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
De meeste nummers komen van Californication. Daarna BTW en daarna BSSM.
De deuren gingen dacht ik om 17.00 uur open.
19.00 uur is het voorprogramma (2 stuks), dus zullen de peppers misschien om 2100 uur optreden.
Blijf ook gewoon in Amsterdam hangen, net als ikquote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:53 schreef Volano het volgende:
[..]
Dankuwel mooi vroeg voorprogramma.. al beginnen ze vroeg dan kan ik nogmet de trein thuiskomen.. anders wordt het weer een duur taxi verhaal
Ja is wel gaafquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:25 schreef Shogo het volgende:
Hebben jullie dit mooie collectors item al gezien?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)item=3820067017&rd=1
jah idd... van Incubus ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 20:03 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ja is wel gaaf
Oh ja, op www.bol.com zijn alle albums van de Peppers nu maar voor ¤7,99 te bestellen, spotgoedkoop dus
spam??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:25 schreef Shogo het volgende:
Hebben jullie dit mooie collectors item al gezien?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa(...)item=3820067017&rd=1
Een kaartje is nog wat anders dan een posterquote:Op maandag 14 juni 2004 07:40 schreef chilipenn het volgende:
[..]
spam??
ik heb nog ( gebruikte) kaartjes liggen van een optreden in 89 in Noorderlicht in Tilburg. zal ze eens opzoeken...
Coolquote:Op maandag 14 juni 2004 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
Je kunt op www.thedayshaveturned.tk Kill For Your Country downloaden en de Blitzkriegbop door de Peppers.
Ook de extra track van de Japanse Shadows van John staat er op.
Dat is geen spam...quote:Op maandag 14 juni 2004 07:40 schreef chilipenn het volgende:
[..]
spam??
ik heb nog ( gebruikte) kaartjes liggen van een optreden in 89 in Noorderlicht in Tilburg. zal ze eens opzoeken...
Ik ken nog wel mensen die mee willen, ik zal even rondvragen. Ik laat uiterlijk morgen voor 15.00 uur wat weten (als je je kaartje dan nog niet verkocht hebt uiteraardquote:Op maandag 14 juni 2004 23:22 schreef sankarst het volgende:
heeft een van jullie nog interesse in een staankaartje voor 30 euro''s? iemand waar me ik zou gaan is ziek dus kan niet mee. mail me sankarst@hotmail.com
Dan is ie al bij de Arenaquote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ken nog wel mensen die mee willen, ik zal even rondvragen. Ik laat uiterlijk morgen voor 15.00 uur wat weten (als je je kaartje dan nog niet verkocht hebt uiteraard)
dixy chicks (?) 19.00-19.45quote:Op dinsdag 15 juni 2004 08:52 schreef Kerdaben het volgende:
niet meer zo lang
wie was nou ook al weer het voorprogramma??
en hoelaat begint RHCP ongeveer te spelen?
En om 23:59 vertrekt de laatste trein vanaf Duivendrecht, wat 5-10 minuten lopen is vanaf de ArenA... Omdat het concert om 23:15 klaar zou moeten zijn, haal je dat makkelijk...quote:Op zondag 13 juni 2004 15:24 schreef WickeT het volgende:
Voor de mensen die nog niet weten hoe ze terug moeten komen: er rijdt op de 16e een extra late trein richting Eindhoven. Ik geloof dat hij rond half 12 vertrekt vanaf station Amsterdam Bijlmer![]()
Behalve dat volgens de site van de Arena dat dus niet zo is, is het ook nog eens zo dat ik wel in het midden vooraan wil staan...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 12:00 schreef Volano het volgende:
half 10?! ze hebben het podium over de breedte he.. dus de kans dat je 1e of 2e rij staat is groter dan normaal![]()
Is er een pit trouwens? open voor de mensen die het eerst naar binnen rennen?!
Ik vind dat altijd zo klote al die voorprogramma's...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:13 schreef Thomas B. het volgende:
sow anders ga je effe 2 uur voorprogramma's doen
En waarschijnlijk ben ik één van die mensen...quote:Op maandag 14 juni 2004 23:37 schreef Dezz het volgende:
[..]
Ik ken nog wel mensen die mee willen, ik zal even rondvragen. Ik laat uiterlijk morgen voor 15.00 uur wat weten (als je je kaartje dan nog niet verkocht hebt uiteraard)
ja waarom niet gewoon 1 voorprogramma?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo klote al die voorprogramma's...
Voorprogramma een half uurtje, en daarna gelijk concert geen gezeik.
Hoe meer voorprogramma hoe leuker, ben wel benieuwd opzichquote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja waarom niet gewoon 1 voorprogramma?
Lijkt me zat...
En tussen het voor en hoofdprogramma zit ook nog is een half uur ofzo.
Jah ik ben ook benieuwd maar anderhalf uur voorprogramma's vind ik wel veel.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:43 schreef Dezz het volgende:
[..]
Hoe meer voorprogramma hoe leuker, ben wel benieuwd opzich
dit gezeik blijf ik steeds maar horen. dit kan j nu toch verwachten als j er heen gaat. dit verwacht volgens mij ook d meerderheid van t publiek. niet die oude funk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:27 schreef raampie1 het volgende:
Tja, ik wordt er niet vrolijk van. Technisch erg goed, maar o zo saai en wat zijn ze mainstream geworden. Vrienden van mij met wie ik al zeker 12 jaar naar de Pepperg ga zijn halverwege weg gegaan. Ik ben toch maar gebleven, hopend op wat meer oudere (en stevigere) nummers.
Give it Away was als enige de moeite waard om voor te blijven, maar na een wat minder Den Haag en een slecht Utrecht is voor mij 3x scheepsrecht. Jammer want vroeger waren ze live pure funk en fun. Volgende keer zie ik ze wel live op DVD.
ik vond het geluid juist super goed, niks op aan te merken, zoals je op de foto's kunt zien stond ik niet helemaal vooraan maar een metertje of 30 midden voor het podium dus misschien dat het daar beter was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:52 schreef Gyan het volgende:
Het geluid was dus ontzettend kut. Ik stond vooraan en het meeste wat ik hoorde waren de bastonen. De zang van anthony hoorde ik heeeeeeeel zachtjes, john was al wat beter te horen.
De gitaar was ongeveer de helft van de tijd niet te horen.
Wij waren er met een mannetje of 10, allemaal al meer dan 10 jaar Peppers-fan en we vonden het stuk voor stuk een heerlijk concert. De snijdende gitaarsolo's van John komen recht uit de hemel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:45 schreef raampie1 het volgende:
Gezeik? Ik geef mijn mening net als jij die geeft. Ieder z'n smaak en fijn dat jij en wellicht het grootste deel v/h publiek het naar z'n zin heeft gehad. Ik gun het jullie van harte, want het is gewoon een erg goede band. Misschien was het naief van me, maar al die rustige nummers en die 12/14 jarige kinderen met hun ouders was niet echt mijn meug.
Ook weet ik nu zeker dat ik niet meer naar van die grootschalige concerten ga. Hoe wel het geluid idd behoorlijk goed was en de Arena beslist niet verkeerd is als accomodatie vind ik het toch wel fijner om een band met het blote oog waar te kunnen nemen (nee ik ben nog niet zo oud dat ik een bril nodig heb). De cd's blijf ik kopen, maar wat betreft de concerten haak ik hier af.
Ach, tijdens het voorprogramma zaten wij nog lekker op de Wallen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:28 schreef Kerdaben het volgende:
ben er ook net weer
wij stonden ook helemaal vooraan, direct vanaf het begin al..was echt mooi, al stonden sommige gasten er vooraan echt als lamme zakken bij..ga dan op de tribune zitten ofzo..
later bij dat punkrocknummer nog een mooie pit gebouwd
en wel jammer dat de bas iets té sterk was (vooraan dus) en dat ze niet echt oud spul speelden
het enige slechte was het voorprogramma
damn wat waren die chicks on speed slecht, belachelijk ook trouwens dat zei bij RHCP in het voorprogramma stonden..the roots gingen nog wel, hele aardige gitaristen en bassisten, helaas geen cd kunnen vangen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:06 schreef Mr_Knoxville het volgende:
super concert, hier wat pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De vorige keer dat ik ze zag, in Ahoy', speelden ze het ook. Was erg okay, idd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 02:50 schreef IsaacD het volgende:
Ze speelden Get on top! Daar was ik echt superblij mee. Dat spelen ze volgens mij niet zo vaak. Het had van mij ook wel wat meer ouder spul gemogen maar ach. Wel gaaf was dat punkrock nummertje dat ze in de toegift speelden zeg. Pfiew!
Hoezo vroege vogels vak? Ik was om 17.00 uur pas bij de ingang en ik stond ook helemaal vooraan in dat vakquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:04 schreef Magicfrankie het volgende:
Super concert!
Ik stond vlak achter het 'vroege vogels' vak, zo'n 30 meter van het podium.
Ja die heb ik ook hahaquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:20 schreef Magicfrankie het volgende:
hoe krijg je dat voor elkaar? je hebt daar toch zo'n polsbandje voor nodig?
Leuke foto's, die laatste van Flea met trompet is echt grappigquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:48 schreef Marinus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij was het geen sigaar, maar zoethoutquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef Volano het volgende:
the roots waren volop kick.. hehe die bassist met die sigaar in zn mond.. die vent kon tekeer gaan hehe
true, voor osn stonden ook een stel van die lui, doe dat bij Ramstein ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef Rasing het volgende:
En als er geen ruimte is om tegen mekaar aan te beuken, zatte 'fans', doe dat dan niet, want je bent ongelooflijk storend voor mensen die zijn gekomen om de Peppers te zien spelen.
Haha, die had ik ook al een keer in Tivoli gezien (heb ze gister trouwens niet gezien).. Niet zo serieus nemen, dan is het wel aardig..quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:07 schreef _WgV_ het volgende:
Wat wel heel ernstig was....
Girls on Speed ofzo, van die Duitse rotmokkels die niet snappen wat muziek is
Tip: bestel kaarten voor de zitplaatsen, je kunt alles perfect horen en zien, en je hebt geen last van beukfans!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:40 schreef Rasing het volgende:
Ik moet me enigszins aansluiten bij de zeikers. Ja, het klonk goed. O o wat zijn Flea en John geweldige muzikanten. En wat zijn Under The Bridge en Otherside goede nummers.
Maar ik ken ze nou wel. Ik heb het hele concert 1x gedacht 'yes, dit nummer, heerlijk!' en dat was bij Get On Top. Het was verder een vreemde mix van geheide applaustrekkers van de 12-14 jarigen (het Californication-album werd voor ruim de helft gespeeld) en een paar volledig onbekende nrs. Dat was wel aardig, al kon ik t niet goed genoeg horen om er een echte mening over te vormen. Het nieuwe album moet maar gauw uitkomen.
En wat is de Arena kut. Veel te groot, mooi de laatste keer dat ik naar een stadion geweest ben voor een concert, Ahoy' is eigenlijk al te groot. En die kutte Arena's om drinken te kopen, vieze kapitalistische zwijnen... En als er geen ruimte is om tegen mekaar aan te beuken, zatte 'fans', doe dat dan niet, want je bent ongelooflijk storend voor mensen die zijn gekomen om de Peppers te zien spelen.
Ik vond ze wel grappig. Een CD er van kopen, nee, maar zoals die zangeres al zei, 'We're just the support act'. En ze hadden wel zelfspot, ook tof. En dat liedje van We Don't Play Guitars blijft nog steeds in mn kop hangen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:07 schreef _WgV_ het volgende:
Wat wel heel ernstig was....
Girls on Speed ofzo, van die Duitse rotmokkels die niet snappen wat muziek is
Ik zat in een van de bochten, en het geluid viel me toch niet tegen ! Had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:25 schreef greatgonzo het volgende:
(het scheelt trouwens erg of je recht tegenover het podium zat net als ons, of precies in de bochten)
En waar zat/stond je precies?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Waar ik me aan heb lopen ergeren is:
- inbeslagname camera![]()
Er staat duidelijk vermeld wat voor foto toestel je mag meenemen en niet.. openbaar vervoer?! wat ging er mis? Wat dacht je van de A4 .. draaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik zat in een van de bochten, en het geluid viel me toch niet tegen ! Had ik niet verwacht eigenlijk.
Waar ik me aan heb lopen ergeren is:
- inbeslagname camera![]()
- Het o zo fijne openbaar vervoersnet van Nederland....
Bedanktquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:10 schreef Rasing het volgende:
[..]
En dat liedje van We Don't Play Guitars blijft nog steeds in mn kop hangen.
Ik had om 0.15 nog gewoon de metro hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Het OV was idd weer een drama, gewoon om 23:30 geen metro meer.
Maar goed een lieve meneer met een grote auto heeft ons voor 15 euro voor de deur van de kroeg afgeleverd, dat scheelde weer.
vaag, ons werd verteld dat er geen metro's meer reden. Maakt ook verder niet uit, met 3 mensen een taxi voor 15 euro is wel op te brengen, we waren wel lekker snel weer aan het bier.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik had om 0.15 nog gewoon de metro hoor.
Concert was top trouwens!
Terechtquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef snopprinses het volgende:
ben jaloers op iedereen die er geweest is
Juist, en als ze geen staanplaatsten kunnen krijgen, moeten ze zitten, daar klaagt men weer over....quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:36 schreef nozem het volgende:
Al dat geklaag over beukers, natuurlijk wordt er gebeukt bij give it away...
Het viel ontzettend mee met dat gebeuk trouwens. Ik veronderstel dat men hier nog nooit bij een hardcore-punk concert is geweest?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:41 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Juist, en als ze geen staanplaatsten kunnen krijgen, moeten ze zitten, daar klaagt men weer over....
maar ALS ze staanplaatsten hebben wordt er gebeukt ..... JA HEHEH ! Wat dacht je dan, polonaise, hossen en inhaken met z'n allen ?
Grootste deel van de mensen die ik heb zien beuken, lagen de helft van de tijd, en waren te zat om te lopen. Ga dan alsjeblieft niet tegen mij aan lopen springen, want dan kan je ook een beuk terug verwachten..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef idiotbox het volgende:
Zolang je op je eigen groep in beukt heb ik er geen problemen mee
Ik heb me qua gebeuk uitstekend gedragen, beetje dollen met vrienden en bekenden en mensen die tijdens Give it away ook wel inwaren voor een lekkere pogo of slamdance.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:32 schreef Brram het volgende:
[..]
Grootste deel van de mensen die ik heb zien beuken, lagen de helft van de tijd, en waren te zat om te lopen. Ga dan alsjeblieft niet tegen mij aan lopen springen, want dan kan je ook een beuk terug verwachten..
Verder ga ik NOOIT meer om 8.10 voor de deur liggen, want als mensen 9 uur later komen en nog net zo ver vooraan kunnen staan is het dat ook niet echt waard
Waar stond jij ergens?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:47 schreef nozem het volgende:
Ik heb me qua gebeuk uitstekend gedragen, beetje dollen met vrienden en bekenden en mensen die tijdens Give it away ook wel inwaren voor een lekkere pogo of slamdance.
Links van het midden, op ongeveer (lastig schatten) 40 meter van het podium.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Waar stond jij ergens?
Vlak achter het hek?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef nozem het volgende:
Links van het midden, op ongeveer (lastig schatten) 40 meter van het podium.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:36 schreef nozem het volgende:
Het is geen Phil Collins..
OMG, was jij kerel die begon te schreeuwen 'Hey, Phil Collins, spelen' toen Anthony even wat zei? Ik stond iets links van je.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:53 schreef nozem het volgende:
Links van het midden, op ongeveer (lastig schatten) 40 meter van het podium.
Dus ook niet:quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
[..]
OMG, was jij kerel die begon te schreeuwen 'Hey, Phil Collins, spelen' toen Anthony even wat zei? Ik stond iets links van je.
Je mag beuken van mij, maar dan niet in een stampvolle Arena waar je andere mensen ellebogen in hun nek geeft.
Als hij bij kroese niet goedkoop is kun je altijd nog bij tinseltown kijken, ook altijd erg goedkoopquote:Op donderdag 3 juni 2004 23:52 schreef nozem het volgende:
Kroese
Zo stampvol was ie nietVooraan bij Biohazard op DOA '95, daar was het pas druk.. en ik was alleen tijdens Give it Away wat 'uitbundiger'quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:04 schreef Rasing het volgende:
[..]
[..]
OMG, was jij kerel die begon te schreeuwen 'Hey, Phil Collins, spelen' toen Anthony even wat zei? Ik stond iets links van je.
Je mag beuken van mij, maar dan niet in een stampvolle Arena waar je andere mensen ellebogen in hun nek geeft.
Niet waar, die chicks on speed, waren echt verschrikkelijk, dat was echt erg, ze lazen van het blaadje op :Squote:Op woensdag 16 juni 2004 09:21 schreef greatgonzo het volgende:
het kan iig niet zo erg worden als de Mars Volta vorige keer, wat een tering muziek zeg
Ze wisten uit dat nieuwe nummer toch aardig wat funk te pompen al zeg ik het zelf, ik moest zelfs even aan BSSM denken tijdens de coupletten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef DaisyDuke het volgende:
Hoe klonken de nieuwe nummers? Qua stijl in de lijn van de laatste 2 albums, of weten ze erg nog wat funk uit te pompen?
En Led Zeppelin EN Run DMC (en nog iets..?)quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
drumsolo van Chad was ook wel gaaf: Sunday bloody sunday!
jaaaa jammer dat ze het nummer niet helemaal speelde!quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:35 schreef greatgonzo het volgende:
drumsolo van Chad was ook wel gaaf: Sunday bloody sunday!
Inderdaad, ik heb em ook zien vliegen, maar die was ook binnen de kortste keren weer wegquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:35 schreef greatgonzo het volgende:
wat ook wel lachen was dat er ineens een duif door de ArenA vloog, rakelings over het publiek heen!
whehequote:Op donderdag 17 juni 2004 21:18 schreef Kerdaben het volgende:
die shirts bij de stands waren echt te duur, maar gelukkig liep er een gast rond die shirts voor 12 euro verkocht
OMG verkopenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:32 schreef Jasperde_Lange het volgende:
Ik heb een drumstok gevangen, "Chad Smith's Funk Blaster" Echt supergaaf, het was echt geweldig.
[img=http://www.vater.com/newproducts/imagelarge/funkblaster.jpg]
als je ze nou egwoon ff plaatst:quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:41 schreef kermitdekikker het volgende:
ZE WAREN GEWELDIG.. ik heb foto's op: www.cu2.nl/PunkMuffin.. allemaal ff kijken.. HET WAS EEN TOP AVOND
Mn broertje moest nog naar Delft met het OV, die heeft tot half 7 op station Duivendrecht moeten wachten... Nog meer mensen die dat is overkomen, of was t gewoon mijn broertje die weer niet goed bezig was?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:08 schreef JaWi het volgende:
Openbaar vervoer is prima bij mij gegaan, enige wat extra was was de treintaxi.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:18 schreef Kerdaben het volgende:
die shirts bij de stands waren echt te duur, maar gelukkig liep er een gast rond die shirts voor 12 euro verkocht
OMG, dat filmpje!quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:01 schreef Varr het volgende:
Hier nog een vet filmpje btw daar genomen
http://members.home.nl/ivar.dechesne/fotos/rhcp/RHCP1.AVI
weet niet bij welke ingang je was...ik was bij zuid G, misschien dat hij alleen daar was ofzo..quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:25 schreef idiotbox het volgende:
[..]
![]()
You're bloody kidding me!! Gaaf man! Helaas kwam ie mij niet voorbij... shirtjes hadden nóg duurder gekund. Had er wel 30 euro voor neergelegd, als ze niet uitverkocht waren.![]()
Ik ben wel bij Zuid G naar binnen gegaan, maar aan de andere kant er weer uitgegaan...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
weet niet bij welke ingang je was...ik was bij zuid G, misschien dat hij alleen daar was ofzo..
gevolg was wel dat er ongeveer evenveel gasten met "een 12 euro shirtje" waren, dan alle andere rhcp shirts bij elkaar![]()
Ik heb geen beeld...alleen geluid. Ligt aan mijn computer zeker??quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:01 schreef Varr het volgende:
[afbeelding]
Woah drukte
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog een vet filmpje btw daar genomen
http://members.home.nl/ivar.dechesne/fotos/rhcp/RHCP1.AVI
Volgens mij heb ik jou zien gezien. Ik stond iets achter je. Je had daarna zeker wel een mooie plek of niet?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef Queen_Em het volgende:
Ik vond 't echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen een beetje jammer dat die shirtjes een beetje prijzig waren en dat ik twee keer bijna flauwgevallen ben. Maar gelukkig gebeurde dat tijdens het optreden van onze grote Duitse talentjes
en nadat de Peppers klaar waren.
![]()
Die gozer had gouden handel die ze verkocht.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:58 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
weet niet bij welke ingang je was...ik was bij zuid G, misschien dat hij alleen daar was ofzo..
gevolg was wel dat er ongeveer evenveel gasten met "een 12 euro shirtje" waren, dan alle andere rhcp shirts bij elkaar![]()
Ik heb ook een shirt bij hem gekochtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:19 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Die gozer had gouden handel die ze verkocht.
Duits???quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:58 schreef Queen_Em het volgende:
Ik vond 't echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Alleen een beetje jammer dat die shirtjes een beetje prijzig waren en dat ik twee keer bijna flauwgevallen ben. Maar gelukkig gebeurde dat tijdens het optreden van onze grote Duitse talentjes
en nadat de Peppers klaar waren.
![]()
De pit was idd erg vetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:47 schreef hallodagg het volgende:
Als laatst: ik stond vrijwel vooraan en de pit was DOPE. En gelukkig ook voldoende foto's en filmpjes gemaakt
![]()
Jawohlquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:03 schreef meami het volgende:
[..]
Duits???
Ja, ik heb nu Shadows Collide With People en The Will To Death, deze laatste heb ik vandaag op kunnen halenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:17 schreef hallodagg het volgende:
Ik hoorde van een vriend van mij dat John dit jaar 6 albums uitbrengt. Is dat waar??
Ik heb em al... hij is zeer relaxt kan ik zeggenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:37 schreef sankarst het volgende:
En allemaal vrijdag het nieuwe album van John Frusciante kopen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan je die filmpjes niet ff online gooien?quote:[b] . En gelukkig ook voldoende foto's en filmpjes gemaakt![]()
Kiedis is zeker wel fan van die herrie. Hij is regelmatig gespot in een chicks on speed shirt en heeft ook wel is in een interview gezegd dattie het goed vindt dacht ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:47 schreef hallodagg het volgende:
Superrrr Concert!!! The Roots als voorprogramma vond ik wel goed, maar waarom in vredesnaam de Chicks on Speed???? Wat een teringmuziek!! En dan beweerden ze ook nog dat Anthony hun persoonlijk had uitgenodigd! Geloof er niets van! Wel erg gelachen zeg, die meiden kregen contstant dingen naar hun hoofd geslingerd (o.a een zak drop van mij)
Hehe ja idd; lang haar maar wel een pony. En dan dat pak...quote:Anthony was ook weer goed in vorm(ben ik overigens de enige die hem een beetje als een ''Sjakie'' eruit vond zien?)
Antwan the Swan moet tegenwoordig regelmatig aan het zuurstof tijdens de concerten (geen grapje!)quote:Ik vond dat Anthony alleen wel erg vaak van het podium wegliep. Bij de jams bleef ie niet lang, terwijl dat ie normaal altijd wel even een dansje erbij maakt oid
Chad is idd de meest normale van het stel; alleen had hij dit keer bij de drumsolo geen heineken vast maar een flesje waterquote:Al met al vond ik Chad de meeste energieke/leukste persoon van de avond. Anthony vertrok overigens ook als eerste toen het concert afgelopen was, maar Chad zat gewoon nog te geinen met het publiek. Erg leuk.
Was een cover van Looking Glass, het heet geloof ik 'Brandy Is A Fine Girl'. Volgens mij was 't Flea die zei dat 't z'n dochters favorite song was.quote:ze speelden ook 1 nummer, maar ik weet niet hoe die heet. John die praatte wat tijdens die intro en zei voordat ze dat nummer gingen spelen: "this is my daughters favorite song"...zoeits...of "this is my mothers favorite song".
iets in die trand.
weet iemand hoe dit nummer heet??
Ik was bang dat ie een snuif of een spuit van t één of ander ging halen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:16 schreef IsaacD het volgende:
Antwan the Swan moet tegenwoordig regelmatig aan het zuurstof tijdens de concerten (geen grapje!)
Alleen even aan de zuurstof... je zegt t alsof t niks is. Wat heeft ie?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:21 schreef _Flea_ het volgende:
In een of andere krant werd gesuggereerd dat ie weer aan de drugs was.
Grote bullshit. Hij moest alleen even aan de zuurstof.
zuurstof tekortquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Alleen even aan de zuurstof... je zegt t alsof t niks is. Wat heeft ie?
You can say that again! Niets mis met dat concert!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:57 schreef sankarst het volgende:
Ik zag de broer van Hillel Slovak aan de kant van het podium met zuurstoffles en kapje staan. En in de metro stond trouwens dat het een flut concert was, en dat ze gewoon maar een beetje in hun eigen wereldje stonden te spelen. En de schrijver van dat stuk wist met zekerheid te zeggen dat Anthony weer aan de drugs is. Wat een dikke onzin zeg!
Precies. Meer is het niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
zuurstof tekort
Wat moet ik dan zeggen? Dat ie zich plat aan het spuiten is????quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:15 schreef Rasing het volgende:
[..]
Alleen even aan de zuurstof... je zegt t alsof t niks is. Wat heeft ie?
Binnen de arena viel het wel mee met blowen. En wat is nou blowen ivg met heroine?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Laaaars het volgende:
maar is er iets fout met het feit dat hij aan de drugs zou zijn de halve arena zat te blowen, dat ook drugshet was een rookwalm ze hadden het dak wel open kunnen zetten...
Het concert was echt tegek, vond ik, boeiend wat de zogenaamde schrijvende kenners ervan vinden
Op Off The Map was dat goed te zien. Anthony, Flea en John waren bezig met mediteren en groene kruidenthee nemen en wat al niet meer voor vage shit, en Chad liep gewoon rond met een biertje, grappen te makenquote:Op zondag 20 juni 2004 03:02 schreef IsaacD het volgende:
Gelukkig is Chad niet zo'n linksdraaiende hippie geworden en rookt, zuipt en vreet hij nog pizza's als vanouds
Ja idd, dat vond ik ook geweldigquote:Op zondag 20 juni 2004 16:31 schreef Rasing het volgende:
[..]
Op Off The Map was dat goed te zien. Anthony, Flea en John waren bezig met mediteren en groene kruidenthee nemen en wat al niet meer voor vage shit, en Chad liep gewoon rond met een biertje, grappen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |