Organiseer maar, wellicht kom ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:04 schreef robbedoes het volgende:
Wordt het niet weer eens tijd voor een heuse Fok meeting in Eindhoven?
of ruikt elkaar in de kroegquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:24 schreef febster het volgende:
[..]
Organiseer maar, wellicht kom ik wel![]()
Maar de helft van de mensen in dit topic ziet elkaar met enige regelmaat in de kroeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of ruikt elkaar in de kroeg
of heeft ie door het vele zuipen een beschadiging aan zijn reukorgaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:50 schreef blieblie het volgende:
Volgens mij heeft de heer Flow overgevoelige reukorganen, OF moettie es meer gaan zuipen..
Ook dat is een mogelijkheid...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of heeft ie door het vele zuipen een beschadiging aan zijn reukorgaan
Ik heb net in een trein zonder machinist gezetenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
EN hoeven wij niet meer te werken lise.....???? Je moest toch van die lange dagen maken, of loop ik alweer achter??!?!?
Maarre... iemand nog wat spannerders gedaan vandaag, dan ik?!?!
Niet fokken met mijn Axe hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:01 schreef febster het volgende:
[..], toch vind ik dat knap gezien de nogal sterke geur die Axe (die BB gebruikt) heeft... Nu vraag k me trouwens gelijk af of ik ook naar alcohol stink aangezien ik de laatste weken dat ik Flow gezien/gesproken heb meestal ook wel vrij goed in den olie was
![]()
Was jij nou het "Soep"-meisje of ben jij weer een andere vriendin van Lise?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
EN hoeven wij niet meer te werken lise.....???? Je moest toch van die lange dagen maken, of loop ik alweer achter??!?!?
Mutske!!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
LISEEEEEE!!!!!!!!!
en roel, heb ik tegenwoordig een soep meisje als vriendin?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was jij nou het "Soep"-meisje of ben jij weer een andere vriendin van Lise?
okeej, is dit om serieus of om te fokken bedoeld?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik kom lekker nooit in eindhoven in de kroeg, veel te saai daar
valkenswaard vind ik persoonlijk leuker
Dacht dat ze graag soep atquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en roel, heb ik tegenwoordig een soep meisje als vriendin?
explain..
Axequote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet fokken met mijn Axe he.
Zoals je ziet, niet fokken met onze Gazyquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okeej, is dit om serieus of om te fokken bedoeld?
anders moet je t gewoon zeggen hoor.
geen punt bij ons.
en bij karwei ook niet trouwens.
Goed bezig BB... heel goedquote:Eindhoven deel 640 - Gazylady weet niet hoe ze een nieuwe mo
Krijg je kleine Gazytjes vanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:42 schreef febster het volgende:
[..]
Zoals je ziet, niet fokken met onze Gazy![]()
euhh, huhquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:42 schreef febster het volgende:
[..]Interstella 5555
hmmz, interresant..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:45 schreef Blueman het volgende:
[..]
Krijg je kleine Gazytjes van
Hey Hey... niet met mij...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hmmz, interresant..![]()
Japanse manga film waarin je alleen maar Daft Punk (Franse House) hoortquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:46 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
euhh, huh![]()
1 Febster op deze wereld is meer dan genoeg believe mequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hmmz, interresant..![]()
Doe het wel veilig hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef Blueman het volgende:
Ikke ben er weg van...
Uit logeren !
Ciao
tot over 9 maanden he bij de kleine blauwtjesquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:50 schreef Blueman het volgende:
Ikke ben er weg van...
Uit logeren !
Ciao
Heet jij Maria??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:53 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
tot over 9 maanden he bij de kleine blauwtjes
want je weet:
2 zielen
1 gedachte........
....
...... !
haha maagd valt best mee hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heet jij Maria??![]()
Dat je al zwanger wordt van alleen de gedachte al.
Oh jaa, daar moest je dan ook aan voldoenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:29 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha maagd valt best mee hoor
en dan doel ik op jou natuurlijk hequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:29 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha maagd valt best mee hoor
Het is geleveld aan je niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:32 schreef _DeBje_ het volgende:
waarom heeft dit topic zo'n jostinaam?![]()
einde discussiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:30 schreef _DeBje_ het volgende:
Bonjourrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
einde discussie
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
einde discussie
Heb je hard gewerkt vandaag?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:50 schreef _DeBje_ het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb je hard gewerkt vandaag?
Een grapje op z'n tijd moet kunnen hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Autofans @ Six Flags ofzo?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:38 schreef daNpy het volgende:
Gaan we nog iets leuks doen?
Ben ik het soep meisje?!?!?! Heb ik toch iets goed gemist geloof ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en roel, heb ik tegenwoordig een soep meisje als vriendin?
explain..
Uhm nou ik drink/eet geen cup a soup eiglijk dusja dan zal t wel niet op mij slaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 23:03 schreef FlowDesign het volgende:
4 uur Cup a Soup, dat zouden meer mensen moeten doen
CampZone @ Sixlfagsquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Autofans @ Six Flags ofzo?
Hoorde dat dur momenteel een dierentuin in Eindhoven is geopend? Lijkt me wel lachen om naar met zun allen naartoe te gaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 00:15 schreef daNpy het volgende:
Had het meer over een Fok! Eindhoven meet ofzo, maar dan een ander pretpark
Das in Helmond man... Daar blijf ik preventief het liefst zo ver mogelijk vandaanquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:25 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Hoorde dat dur momenteel een dierentuin in Eindhoven is geopend? Lijkt me wel lachen om naar met zun allen naartoe te gaan.
Het dierenpark in Helmond heet 'de Heistraat'quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das in Helmond Nuenen man... Daar blijf ik preventief het liefst zo ver mogelijk vandaan
Der is toch een nieuw park geopend daar? Europapark oid. Kom ik elke week langs met de trein. Een trein die absoluut niet in de buurt van Nuenen komt.quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het dierenpark in Helmond heet 'de Heistraat'
Bij die golfbaan ja, Nuenen dusquote:Op woensdag 2 juni 2004 13:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der is toch een nieuw park geopend daar? Europapark oid. Kom ik elke week langs met de trein. Een trein die absoluut niet in de buurt van Nuenen komt.
nofi, maar wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juni 2004 13:41 schreef robbedoes het volgende:
We kunnen ook gaan terrassen op de Markt donderdagavond.
FYI: Nuenen is een van de grootste gemeenten van NL qua oppervlaktequote:Op woensdag 2 juni 2004 13:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Der is toch een nieuw park geopend daar? Europapark oid. Kom ik elke week langs met de trein. Een trein die absoluut niet in de buurt van Nuenen komt.
Reusel bedoel je.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:01 schreef febster het volgende:
[..]
FYI: Nuenen is een van de grootste gemeenten van NL qua oppervlakte
en Deurnequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Reusel bedoel je.
Ik zeg een van de grootste, dus het zou idd kunnen dat Reusel ook vrij groot is, maar dat was hier volgens mij niet helemaal relevantquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Reusel bedoel je.
Reusel is de grootste gemeente dacht ik.quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:11 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zeg een van de grootste, dus het zou idd kunnen dat Reusel ook vrij groot is, maar dat was hier volgens mij niet helemaal relevant
En Amsterdam ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:16 schreef daNpy het volgende:
Reusel is de grootste gemeente dacht ik.
Bron? B)quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:19 schreef Cybart het volgende:
"Qua oppervlakte is Moerdijk de grootste gemeente van Noord-Brabant"
http://www.moerdijk.nl/smartsite1.htm?goto=38quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bron? B)
ik heb gezocht maar kon het zo snel niet vinden.
Yoquote:Op woensdag 2 juni 2004 14:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
http://www.moerdijk.nl/smartsite1.htm?goto=38
Cash en Carlo kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:46 schreef daNpy het volgende:
Wat moet je in Aalsmeer dan
* meldtquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:13 schreef Mariechjen het volgende:
Wie is r zaterdag bij Staals Residence?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:22 schreef Mariechjen het volgende:
Floortje Floortje Floortje
hmhm... ja dat kennen wequote:Op woensdag 2 juni 2004 19:29 schreef Mariechjen het volgende:
Sinds een maand of anderhalf. Een blijvertje, poezelig he![]()
Iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:59 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ben ik het soep meisje?!?!?! Heb ik toch iets goed gemist geloof ik![]()
Dat is, zoals eerder ook al genoemd werd, in Nuenen!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 09:25 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Hoorde dat dur momenteel een dierentuin in Eindhoven is geopend? Lijkt me wel lachen om naar met zun allen naartoe te gaan.
Juist!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:41 schreef Mariechjen het volgende:
Achter de vuilnisbelt, so it is.
's Pap heeft vandaag de laatste 2 Zundapps verkochtquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:40 schreef FlowDesign het volgende:
ff m'n scooter in orde maken want er komt iemand naar kijken
en ja, dan moet ie het wel doen hè
Yo ik ben dr ook weer bij!! ja lekker boeiend... maar wat heb ik dan gemist??? Of je zit gewoon te focken wat gazy al zei?!?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Iets gemist denk ik
het gaat gewoon gemoedelijk hehehequote:Op woensdag 2 juni 2004 20:48 schreef Mariechjen het volgende:
Slowchat in de letterlijke zin van t woord, aight...
nouja, vertel wie je bent en wat je hier doet ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:40 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Yo ik ben dr ook weer bij!! ja lekker boeiend... maar wat heb ik dan gemist??? Of je zit gewoon te focken wat gazy al zei?!?!
quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:40 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Yo ik ben dr ook weer bij!! ja lekker boeiend... maar wat heb ik dan gemist??? Of je zit gewoon te focken wat gazy al zei?!?!
Pics & specsquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:04 schreef ArTiC het volgende:
oja en foto's natuurlijk
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=19234quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:06 schreef gazylady2 het volgende:
ej artic, van jou hebben we ook nooit foto's gezien... ;-)
(nog niet iig)
Ik ben Ankie, maar da wist je al.. als je hebt opgeletquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nouja, vertel wie je bent en wat je hier doet ofzo?
en wat je met soep hebt
Ik niet...soepquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:12 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ik ben Ankie, maar da wist je al.. als je hebt opgeletEn wat ik hier doe... geen idee... wat doe jij hier??!?! net zo weinig als ik waarschijnlijk
... En tja die soep.... ik heb geen idee wat ik daarmee heb... eet t wel ns maaja... wie nie?!?!?!
![]()
waar blijven die pics van jou?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:14 schreef gazylady2 het volgende:
hahaha
kan ik er wat aan doen dat ik niet eens aan digi pics blijf plakkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:16 schreef gazylady2 het volgende:
niet afgeschrikt, maar was er maar 1
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik niet...soep
Ik ben hier met een doel:
Ik ben de Eindhovense knuffelallochtoon uit HelmondAnkie
je sigquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ArTiC
Volgens mij heb je dat van meerdere hier niet gok ik zo...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:06 schreef gazylady2 het volgende:
ej artic, van jou hebben we ook nooit foto's gezien... ;-)
(nog niet iig)
soepie?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat van meerdere hier niet gok ik zo...
Knuffel jij dan zo graag?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:14 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben de Eindhovense knuffelallochtoon uit Helmond
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat van meerdere hier niet gok ik zo...
niet met jou, je hebt je niet geschoren vandaagquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:20 schreef Blueman het volgende:
[..]
Knuffel jij dan zo graag?
<----quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ArTiC
hè wat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je sig
je gay huisgenoot vindt het vast niet erg als je erbij komt staanquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef blieblie het volgende:
Avond.
Ik wil douchen.
Maar er staat al een andere stinkerd onder?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef blieblie het volgende:
Avond.
Ik wil douchen.
sorry moppie die van jou!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
<----
nicenice![]()
lekker opgefleurd!
jij weet van niks zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
hè wat?
Wellus!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet met jou, je hebt je niet geschoren vandaag![]()
MET 3 JONGENS DAN???? OJEE, als dat maar goed gaat.................................quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je gay huisgenoot vindt het vast niet erg als je erbij komt staan![]()
Ga danquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef blieblie het volgende:
Avond.
Ik wil douchen.
hij kan hoogstens een week niet zitten, valt best meequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
MET 3 JONGENS DAN???? OJEE, als dat maar goed gaat.................................
oja..ik heb me nog niet geschorenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wellus!!
vanmorgen nog!
2... en aan de stemmen te horen 2 mannenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar er staat al een andere stinkerd onder?
Hoor ik nou iets oprekken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
MET 3 JONGENS DAN???? OJEE, als dat maar goed gaat.................................
Pas nieuwe cam dus ik blijf sinds kort wel vaker plakkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik niet eens aan digi pics blijf plakken![]()
hoor ik daar straks iemand in het kwakje van iemand anders gaan staan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoor ik nou iets oprekken?
ehhhh, gatver flow!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
aha. jij hebt dus ervaring ermee.. zo te HORENquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hij kan hoogstens een week niet zitten, valt best mee
jouw pc leest voor wat er op je scherm staat?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
aha. jij hebt dus ervaring ermee.. zo te HOREN
ja,jouw piem0l, je zou er maar wat graag bijstaan.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
%SystemRoot%\system32\narrator.exequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jouw pc leest voor wat er op je scherm staat?
verkeerde zinsconstructie BB, verkeerde zinsconstructiequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
ja,jouw piem0l, je zou er maar wat graag bijstaan.
die service heb ik disabledquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
%SystemRoot%\system32\narrator.exe
i know... maar ik kon er nix beters van makenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:31 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
verkeerde zinsconstructie BB, verkeerde zinsconstructie
ja, wie niet?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die service heb ik disabled
gazylady5435234967254632?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja, wie niet?
is ze blind dan?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gazylady5435234967254632?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef gazylady2 het volgende:
nou mensjes truste! cu!
nou al slapen?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef gazylady2 het volgende:
nou mensjes truste! cu!
sneller lezen..hou een beetje rekening met ons ervaren SC'ersquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
Hallo!!!!??!?!??!?! nie zo snel allemaal kan t nie eens meer bijlezen... hou een beetje rekening met nieuwelingen please![]()
Kunnen niet met iedereen rekening houden he!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:33 schreef FlappieMoppie het volgende:
Hallo!!!!??!?!??!?! nie zo snel allemaal kan t nie eens meer bijlezen... hou een beetje rekening met nieuwelingen please![]()
pas op voor smurrie op de vloerquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:38 schreef blieblie het volgende:
nee? niet eens?
ff kijken of de water pret gay party al voorbij is.
Maarrrr ik ben nie zomaar iemandquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:37 schreef Blueman het volgende:
[..]
Kunnen niet met iedereen rekening houden he!
*SLIP* ....... *BLERK*quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pas op voor smurrie op de vloer
Gewoon sneller lezen en dan óf reageren óf op F5 rammenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef FlappieMoppie het volgende:
Maarrrr ik ben nie zomaar iemand![]()
Maar ik kan t echt nie volgen hoor moet nog ff ingewerkt worden denk ik....
Niet zomaar iemand?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ik leg het ff uit:quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:39 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja hoe ga ik dat verklaren....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet zomaar iemand?
verklaar u nader?
bedankt voor de tipquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gewoon sneller lezen en dan óf reageren óf op F5 rammen
Leef je uit...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja hoe ga ik dat verklaren....![]()
Russische stoeptegels zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik leg het ff uit:
voor het grootste gedeelte reageer je gewoon zonder dat je überhaupt iets leest, gewoon posten en dan het liefst met het niveau van een russische stoeptegel. Daar maak je sommige van ons heeeeeel blij mee
mocht je ineens een brainwave hebben, post dan gerust een column.
oja, en pics van jezelf, heeeel belangrijk
ja of bij het eind als het een saai verhaal isquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Leef je uit...
begin bij het begin
Ja maar dan kan ik t hier helemaal nie meer volgen maar ik ben iig degene van de koelcel...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Leef je uit...
begin bij het begin
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik leg het ff uit:
voor het grootste gedeelte reageer je gewoon zonder dat je überhaupt iets leest, gewoon posten en dan het liefst met het niveau van een russische stoeptegel. Daar maak je sommige van ons (r8ality) heeeeeel blij mee![]()
mocht je ineens een brainwave hebben, post dan gerust een column. (wederom r8ality)
Is er hier weer eens een discussie tussen het zogenoemde 'rechts' en 'links' kies dan altijd vooral níet mijn kant, dan heb je gelijk![]()
oja, en pics van jezelf, heeeel belangrijk... IRL is beter dan foto's
Koelcelneuker a.k.a. "Soep"-meisje!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik t hier helemaal nie meer volgen maar ik ben iig degene van de koelcel...maar nie meteen dingen denken... t is een beetje uit zn verband gerukt... is dat een beetje een goeie verklaring??!?!
ja da kan ik nie onthouden hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
kutopmerkingen zijn toegestaan mits je er bij roept "PI!", "Dit topic is zit nog steeds in Onzin hoor" of "Ey, pallet zout enzo".
En in het algemeen van zeer belabberd niveau.quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Russische stoeptegels zijn
Columns... soms leuk... soms matig
pics altijd leuk
pallet zout heb ik allang niet meer gehoord jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
kutopmerkingen zijn toegestaan mits je er bij roept "PI!", "Dit topic is zit nog steeds in Onzin hoor" of "Ey, pallet zout enzo".
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
En in het algemeen van zeer belabberd niveau.
insert [zoutvaatje.jpg]quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pallet zout heb ik allang niet meer gehoord ja
ej ik ben ook groenteboer *wink*quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik t hier helemaal nie meer volgen maar ik ben iig degene van de koelcel...maar nie meteen dingen denken... t is een beetje uit zn verband gerukt... is dat een beetje een goeie verklaring??!?!
Neej dus nie geneukt... in de koelcel tenminste wel ooit maar nie daar snappie um nog.... maarre bij mij is mn soep altijd warm dus snap nie wat dat met een koelcel te maken heeftquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:46 schreef Blueman het volgende:
[..]
Koelcelneuker a.k.a. "Soep"-meisje!
omdat r8ality hier weinig post omdat hij meestal pizza's rondbrengt wanneer wij hier zijnquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
pallet zout heb ik allang niet meer gehoord ja
het lijkt bijna of we het expres doen zegquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
omdat r8ality hier weinig post omdat hij meestal pizza's rondbrengt wanneer wij hier zijn
mss doet hij het wel expressquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het lijkt bijna of we het expres doen zeg
da wist ik...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej ik ben ook groenteboer *wink*
Niet geneukt, maar wel een in koelcel... (moet spontaan aan een Renault Clio denken)quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:48 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Neej dus nie geneukt... in de koelcel tenminste wel ooit maar nie daar snappie um nog.... maarre bij mij is mn soep altijd warm dus snap nie wat dat met een koelcel te maken heeft![]()
Het is maar wat je leuk lijkt...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef blieblie het volgende:
Ik wil het ook nog wel es een keer doen in een koelcel.
Lekker elkaar warm houden enzo.
dan is jouw auto een minibarquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet geneukt, maar wel een in koelcel... (moet spontaan aan een Renault Clio denken)
damn...
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef blieblie het volgende:
hehehe, idd R8al is hier al tijden niet meer geweest terwijl wij er ook zijn
Maar dat heb ik dus nie gedaan..... daar.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef blieblie het volgende:
Ik doe veeeeeeel in een koelcel maar dat (helaas?) niet... maar onze koelcel is normaal redelijk smerigquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
da wist ik...maar doe jij dan ook dingen in de koelcel ?!?!
Hmmm wel een goeie...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dan is jouw auto een minibar
Waar dan wel...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:52 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dus nie gedaan..... daar.....
En stug blijven ontkennen dat je gedronken hebt tegen die agentquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:52 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hmmm wel een goeie...
achterbank eruit..
Barretje erin...
Als achterklep open gaat dat je tappen kunt...
doe het nou eerst maar eens in een bed een keerquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:49 schreef blieblie het volgende:
ik doe er dingen ja...met komkommers enzoquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:50 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
da wist ik...maar doe jij dan ook dingen in de koelcel ?!?!
hahaha... idd ja!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe het nou eerst maar eens in een bed een keer
dingen oprekken?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik doe er dingen ja...met komkommers enzo
Tja wat wil je horen... ?!?! waar ik t ooit allemaal heb gedaan!?!??!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waar dan wel...
beetje inkopvragen![]()
Doe dan wel iets minder drinken zodat je het de dag erna nog weetquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kratjes met komkommers opstapelenquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
dingen oprekken?
Volgens mij ging je jezelf introduceren dus als je dat erbij vind horen, leef u uit!quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja wat wil je horen... ?!?! waar ik t ooit allemaal heb gedaan!?!??!
Zit wat in....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die mogen koeltechnisch gezien niet eens in de koelcelquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kratjes met komkommers opstapelen
ha die sjuupquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Juup© het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
haha ik hoef er nie zo nodig bij te horen hoorquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Volgens mij ging je jezelf introduceren dus als je dat erbij vind horen, leef u uit!
damn..ik val door de mandquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:56 schreef febster het volgende:
[..]
Die mogen koeltechnisch gezien niet eens in de koelcel
hahaquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn..ik val door de mand
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
haha ik hoef er nie zo nodig bij te horen hoor![]()
maar kan t toch wel vertellen....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
![]()
Lees je in...quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
maar kan t toch wel vertellen....
maar dan wil ik ook ervaringen van julliedus brand los....
Ja daaaahaaaaaag, ben nie achterlijk....quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lees je in...
639 topics om terug te lezen
ik ben rond topic 100 in deze reeks gevallen
Dop al gevonden?quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ha die sjuup
als je het over oprekken hebt
Was ff testje hequote:Op woensdag 2 juni 2004 21:59 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja daaaahaaaaaag, ben nie achterlijk....
Ik zit hier vanf topic 1 en tussen deel 1 en nu heb ik dat ergens toegegeven..hehehe de search zit rechtsboven, succesquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Lees je in...
639 topics om terug te lezen
ik ben rond topic 100 in deze reeks gevallen
Ik denk niet dat hier spannende verhalen aanwezig zijn in dit topicquote:Op woensdag 2 juni 2004 21:58 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
maar kan t toch wel vertellen....
maar dan wil ik ook ervaringen van julliedus brand los....
ga ik nu aan beginnen voor iedereen goed?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef FlappieMoppie het volgende:
Je kan voor mij toch wel ff een korte samenvatting geven???
jahquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dop al gevonden?
Nee dat weten wequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hier spannende verhalen aanwezig zijn in dit topic![]()
Euhmmm....
Van mijn kant iig niet...
JAAAAAAquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
ga ik nu aan beginnen voor iedereen goed?
Jij hebt er heeeeeulveul overgeslagenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zit hier vanf topic 1 en tussen deel 1 en nu heb ik dat ergens toegegeven..hehehe de search zit rechtsboven, succes![]()
nog geen 50 wed ikquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij hebt er heeeeeulveul overgeslagen.
Dus dat telt niet
Doe er wat aan zou ik zo zeggenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Nee dat weten weow sorry hoor....
Zijn er meer dan ik overgeslagen hebquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nog geen 50 wed ik
Tja maar das nie echt spannend wel?!?! ken je geen spannendere details?!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef Blueman het volgende:
Flow: ken je van binnen en buiten![]()
BB: Vrijgezelle maagd die teveel drinkt in de weekenden
Feb: groetenboer bij de AH
Blue: Helmonder
Artic: Knuffelbare Helmonder
R8al: Pizzamen!
DanPy: ook bekend onderhand
PG: Onze skeelerende dame
Juup: onze serieuze kracht met hondjes
JM: Af en toe golvend en met bier binnen vallend
aanvulling?
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:04 schreef _DeBje_ het volgende:
haaaaai
quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef Blueman het volgende:
_Debje_: Ex van Flow, Familie van DanPy en R8al
aanvulling?
mij nie vergete!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef Blueman het volgende:
aanvulling?
in welke richting?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:04 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja maar das nie echt spannend wel?!?! ken je geen spannendere details?!
zal bestquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zijn er meer dan ik overgeslagen heb.
Bikkel die BBquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zal best
Wat moet ik daar aan doen?!?!?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doe er wat aan zou ik zo zeggen.
Ach, mijn verhalen hoef ik niet aan je te vertellen... kweet de jouwe toch al.
Er is een topic waarin R8al erg blij verkondigt dat hij eeeeindelijk geen maagd meer isquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:04 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja maar das nie echt spannend wel?!?! ken je geen spannendere details?!
Wat jij daar aan kan doen? Use your imagination (Gebruik je creativiteit)quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:06 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen?!?!?Maar je weet nie alles.... haha zijn alweer nieuwe details hihi.....
![]()
haha ik ken engels deze dagenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat jij daar aan kan doen? Use your imagination (Gebruik je creativiteit)
Alternatief??quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:06 schreef ArTiC het volgende:
wat is er nog meer op stratum met muziek like altstadt?
iig alternatief....
Beroep: bliebmiepquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:06 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Wat moet ik daar aan doen?!?!?Maar je weet nie alles.... haha zijn alweer nieuwe details hihi.....
![]()
ok...waar neem ik iemand uit rotterdam zaterdag mee naartoe die naar iets alternatiefs wil?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alternatief??
Is er niet.
Lise!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef blieblie het volgende:
Oeh, sms, we gaan een poll starten wie het is.
ja je weet wel productjes scannen en dan mensjes laten afrekenen ook wel kassadoos genoemdquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Beroep: bliebmiep
Hmmmmmmmmmm![]()
Naar bed?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok...waar neem ik iemand uit rotterdam zaterdag mee naartoe die naar iets alternatiefs wil?
ze wil niet naar de rechter
hij is van je huisgenoot!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef blieblie het volgende:
oh, de sms was niet voor mij.
Of het moet nieuw zijn dat we bb aan mogen spreken met hee meis..
kinda my idea maar dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef Blueman het volgende:
[..]
Naar bed?
Waarom nie?quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kinda my idea maar dat gaat niet lukken
Ik d8 de miep van blieb vandaarquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:10 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ja je weet wel productjes scannen en dan mensjes laten afrekenen ook wel kassadoos genoemd
het is jouw vriendinquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:11 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom nie?
Poultje of dat nog gaat komen ja of neequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik d8 de miep van blieb vandaar
Die hoeft niet per se naar een alternatief cafe...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is jouw vriendin
huh? verklaar u nader!quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik d8 de miep van blieb vandaar
ze was bang om jou tegen te komenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die hoeft niet per se naar een alternatief cafe...
Scherp iets ja...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze was bang om jou tegen te komen
of wat gaat komen????quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Poultje of dat nog gaat komen ja of nee
maarja..als jij het best vindt...ik heb thuis genoeg alternatieve muziekquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:14 schreef Blueman het volgende:
[..]
Scherp iets ja...
goed argument dat wel
Le-zenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
of wat gaat komen????
Jajajaquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maarja..als jij het best vindt...ik heb thuis genoeg alternatieve muziek
de groenteboerquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
of wat gaat komen????
Ja grappig enzo.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze was bang om jou tegen te komen
kan ik nie ik ben analfabeet....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Le-zen
ik ben Blue en ik doe een kassa na: Bliebliebquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
kan ik nie ik ben analfabeet....
ze lust geen bier en ik ben met de autoquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja grappig enzo.
Maar de Irish Pub blijft erg leuk.
Met Live band en Guiness in huge ass glazen.
Ja die is gekomen ja....quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de groenteboer
blieb = bliebliequote:Op woensdag 2 juni 2004 22:13 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
huh? verklaar u nader!
Ik had groenteboer moeten wordenquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja die is gekomen ja....maar of ie vaker gaat komen, da week nog nie...
![]()
Knaas... dan kan je beter limonade gaan drinken in de Blue Parrot.quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze lust geen bier en ik ben met de auto![]()
OW vandaar bedankt! ik snap m... ik zal me ff voorstellen, hallo ik ben Ankie en ik ben blonT...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
blieb = blieblie
Live muziek??quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:19 schreef febster het volgende:
Artic: de Bakkerij
dacht ik ook aan ja...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:19 schreef febster het volgende:
Artic: de Bakkerij
Als je nou een foto had geplaatst hadden we dat allang gezienquote:Op woensdag 2 juni 2004 22:20 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
OW vandaar bedankt! ik snap m... ik zal me ff voorstellen, hallo ik ben Ankie en ik ben blonT...![]()
Tja...quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik had groenteboer moeten worden
Cha cha cha..quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:21 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |