Neenee. Veel lekkerder.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:15 schreef Roönaän het volgende:
absinth?
Heb jij weleens absinth gedronken dan? Wat waren de gevolgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Neenee. Veel lekkerder.
absinth is yummiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Heb jij weleens absinth gedronken dan? Wat waren de gevolgen?![]()
Laatste #filosofiemeet had iemand een fles mee. Ik vond het vooral goor. Maar goed, ik ben thuis gekomen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vertel! Ik dacht namelijk dat je van dat spul gaat hallucineren enzo...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
absinth is yummie
Weet ik niet meer,quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:24 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Dr lopen een paar topics over in UVT, dacht ik, maar het komt er op neer dat je er hooguit raar van gaat doen doordat er veel alcohol in zit, maar dat de hallicunerende ingrediënten er wel uit zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vertel! Ik dacht namelijk dat je van dat spul gaat hallucineren enzo...
ja als je teveel neemt ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Vertel! Ik dacht namelijk dat je van dat spul gaat hallucineren enzo...
Ok, dan zoek ik daar wel even naar. Want dit topic gaat ten slotte over creme de menthe...wat ik overigens ook nog nooit heb gedronken.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr lopen een paar topics over in UVT, dacht ik, maar het komt er op neer dat je er hooguit raar van gaat doen doordat er veel alcohol in zit, maar dat de hallicunerende ingrediënten er wel uit zijn.
18e eeuwse medici zullen juist het tegenovergestelde claimen, naar ik aanneemquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja als je teveel neemt ja.
Alles wat er groen was in mijn tijd was de thee die wij dronken terwijl we franse literaire thema's met elkaar doornamen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Laatste #filosofiemeet had iemand een fles mee.
Het is vrij goedkoop. 7 euro voor een fles van 0,7 liter. Maar volgens mij vinden mensen het óf ontzettend goor (90%), óf enorm lekker (ik!).quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:31 schreef MaartenGrendel het volgende:
creme de menthe...wat ik overigens ook nog nooit heb gedronken.
des te meer voor jou dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is vrij goedkoop. 7 euro voor een fles van 0,7 liter. Maar volgens mij vinden mensen het óf ontzettend goor (90%), óf enorm lekker (ik!).
Nou ja, nadeel is wel dat het flink doordrinkbaar is. Ik had voor m'n laatste verjaardag een fles van vrienden gekregen, en toen kwam m'n vader een middag langs, en toen was die fles opeens leeg. Dat is wel zonde.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
des te meer voor jou dus
Vind ik eigenlijk alleen lekker in Griekenland. Hier is het toch anders.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:46 schreef MaartenGrendel het volgende:
ouzo
Ik ook niet maar ik ben er wel van omgegaan.quote:pastis ben ik ook nog nooit ziek geworden,
opeens?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, nadeel is wel dat het flink doordrinkbaar is. Ik had voor m'n laatste verjaardag een fles van vrienden gekregen, en toen kwam m'n vader een middag langs, en toen was die fles opeens leeg. Dat is wel zonde.
Nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
absinth is yummie
IR, denk nou na! Jij drinkt het? Wanneer breekt een drankje door? Juist! De doorbraak!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vanavond weer een paar heerlijke glazen Creme de Menthe op (tussen de Dommelsch en de Leffe blond door). Waarom is het nog steeds niet doorgebroken?
Nou JAM, ik drink het al 1,5 jaar, maar doorbreken, ho maar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:43 schreef JAM het volgende:
[..]
IR, denk nou na! Jij drinkt het? Wanneer breekt een drankje door? Juist! De doorbraak!
Met doorbreken?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik doe mee! Dat wil zeggen; ik wil meedoen!
Jeetje, al anderhalf jaar. Moet je dan zo onderhand niet eens een keer pissen, IR?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou JAM, ik drink het al 1,5 jaar, maar doorbreken, ho maar.
Als doorbreken betekent dat je er zat van wordt, dan ja, met doorbreken!quote:
Kom in m'n armen, De-Oneven-2.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als doorbreken betekent dat je er zat van wordt, dan ja, met doorbreken!
Alle vier?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Kom in m'n armen, De-Oneven-2..
Is dat in Nederlan eingelijk in de kroeg te krijgen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 03:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, vanavond weer een paar heerlijke glazen Creme de Menthe op (tussen de Dommelsch en de Leffe blond door). Waarom is het nog steeds niet doorgebroken?
Nou ja, op mijn studentenvereniging is het te krijgen, maar dat is niet zo raar aangezien ik zelf verantwoordelijk ben voor de drank.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat in Nederlan eingelijk in de kroeg te krijgen?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je schijnt het met van alles en nog wat lekker te kunnen mixen
Maar wel erg lekker!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:38 schreef Yakult het volgende:
[..]
kijk maar
tis overigens gewoon een ordinaire mintlikeur,
Ja, vandaag een flesje gehaald bij de slijter. Ken het spul al veel langer dronk het vooral in Spanje vaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoera. Al 1 iemand bekeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |