ik ga hem proberenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een "boilermaker" met een shotglaasje tequila
ja hallo... je haalt ze uit een boek...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:47 schreef coz het volgende:
in mijn cocktailboek staat die zo
't hangt van je eigen voorkeur af. Hoe meer wodka erin zit hoe minder de koffiesmaak en hoe scherper de afdronk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:47 schreef coz het volgende:
in mijn cocktailboek staat die zo
Black russian
1 deel koffielikeur
2 delen wodka
sow ...quote:De Petrifier.
Seven-up ipv Colaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:51 schreef Kjew het volgende:
Purple rain:
blue curacao
cola
flugel
(volgens mij was t deze combi...)
ik zal jullie een stapje op weg helpenquote:ja hallo... je haalt ze uit een boek...zo kan ik t ook he...
deze ? b52 on a missionquote:heb er geen naam voor, maar dit is ook een heeeeerlijke combi, mits juist ingeschonken zodat je ongeveer 4 kleurlagen krijgt:
Bailey's, Tia Maria, een Whisky en Grand Marnier.... natuurlijk met crushed ice.... mjam!
dat is idd best te doen jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:14 schreef catena het volgende:
malibu-chocomel
[flauw] he bah cola [/flauw]quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:23 schreef Pistol_Pete het volgende:
Deze is ook erg goed
Vorige vakantie in Griekenland een paar keer gehad, heerlijk! Lekker relaxt bij een cocktailbar in een luie stoel aan een haventje genieten en denken dat je er niets van voelt. Totdat je opstaat en met moeite kan blijven staan (tot grote hilariteit van de eigenaar van de cocktailbar)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:42 schreef DoctorB het volgende:
[...]
Om snel toeterzat te worden: De Long Island iced tea (veul verschillende dranken een een scheutje cola voor de kleur)
[...]
En met een glaasje jenever heb je de welbekende oud-Hollandsche kopstootquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:30 schreef MaartenGrendel het volgende:
Een boilermaker kun je ook met een shotglaasje tequila doen, dat is ook best lekker.
was nog even het briljante van deze cocktail vergeten:quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef Byte_Me het volgende:
laatst van een stel polen geleerd:
Mad Dog:
borrelglas 2/3 vullen met wodka
voorzichtig siroop erin gieten, zodat dit een laag op de bodem vormt
paar druppels tabasco erin (ff kijken, ziet er mooi uit)
in een keer achterover slaan, liefst een paar achter elkaar.
cool.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:57 schreef coz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [zoekt ook nog een screaming]
[en nog de snake ... en flaming lambo]
ohja de petrifier
[afbeelding]
hier in de kroeg noemen we dat een Firestarterquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:00 schreef Byte_Me het volgende:
laatst van een stel polen geleerd:
Mad Dog:
borrelglas 2/3 vullen met wodka
voorzichtig siroop erin gieten, zodat dit een laag op de bodem vormt
paar druppels tabasco erin (ff kijken, ziet er mooi uit)
in een keer achterover slaan, liefst een paar achter elkaar.
je steekt dus het drankje in de fik terwijl je iemand door een rietje zit te drinken. Je hoeft er maar 1 te hebben want je wordt super lamquote:Ingredients:
1 oz Kahlua
1 oz Sambuca
1 oz Blue Curacao
1 oz Bailey's irish cream
Mixing instructions:
Pour the Sambuca and Kahlua into the Cocktail Glass and give the drinker a straw. Pour the Baileys and Blue Curacao into two sepsrate shot glasses either side of the cocktail glass. Set light the concotion in the cocktail glass and start to drink through the straw (this drink should be drunk in one) , as the bottom of the glass is reached put out the fire by pouring the Baileys and Blue Curacao into the cocktail glass and keep drinking till it's all gone!!
Creator/contributor's comments:
I know it seems a tad theatrical but bar customers do love the whole ritual of cocktails like this and it may sound strange but it is actually a very pleasant tasting drink.
Lloret, 1 keer was genoegquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:49 schreef So_Addictive het volgende:
Als iemand dit jaar toevallig naar Lloret de mar gaat, moeten ze zeker naar de Hula Hula bar,
daar hebben ze echt hele leuke cocktails, maar ze vermelden de indrigiënten helaas niet..
Ik ben daar gruwelijk kruipend naar buiten gegaan
http://www.hula-hula.com/cocktails.htm
staan wel een paar "standaard cocktails" tussen ..quote:@So_Addictive
Hula Hula bar,
1verse kokosnootquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:53 schreef yF het volgende:
Op vakantie heb ik eens iets lekkers gedronken, het heette geloof ik Coco-Loco of iets in die trand
Was, als ik me niet vergis Wodka met Tripple Sec en Malibu. Best pittig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |