Nee (Monschau heeft meer vakwerkhuizen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:49 schreef Dezz het volgende:
Duitsland: Monschau
??
Ik vermoed dat je Cesky Krumlov bedoelt, dat ligt daar vlakbij en lijkt er wel een beetje op (rivierbocht, kasteel boven op rots enzo). Maar dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:31 schreef Rollufie het volgende:
Ceske Budojevice , Tsjechie?
D'r zullen echt nog wel een aantal kleinere te vinden zijn, hè. Ik nomineer Belmopan, Belize!quote:Thimphu is de hoofdstad van Bhutan. Het telt zo'n 40.000 inwoners en is waarschijnlijk de kleinste hoofdstad ter wereld.
Hiermee zadel je de topicstarter wel op met een hoop werk, voordat er een topic geopent kan worden moet hij/zij 301 posts door en een optelsom te maken wie er genoemt dient te worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:35 schreef Skande het volgende:
Nog even terug komen op de scorelijst. Is het niet een idee om in de openingspost van een nieuw topic de uitslag van het vorige topic te plaatsen? Dan houd je de uitslag op een wat kortere manier, maar is het wel makkelijker om een keer bovenaan te eindigen (hoewel dat mij wel niet zal lukken...)
Belmopan, Belize da's zeker kleiner (ervaringsdeskundige......)quote:Ik nomineer Belmopan, Belize!
Daar heb je wel weer gelijk in, maar dat probleem heb je natuurlijk sowieso als je een stand wil bijhouden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:52 schreef treinreiziger het volgende:
Hiermee zadel je de topicstarter wel op met een hoop werk, voordat er een topic geopent kan worden moet hij/zij 301 posts door en een optelsom te maken wie er genoemt dient te worden.
Heb daar wel een tof idee over, vind ik zelf, maar dat kan op dit forum alleen als je mod rechten hebt, en die heeft treinreiziger niet. Ik wil best een scorelijst bij houden in de FP, een puntentellingsysteem heb ik al rond (verzonnen)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:05 schreef Skande het volgende:
Daar heb je wel weer gelijk in, maar dat probleem heb je natuurlijk sowieso als je een stand wil bijhouden.
Dan moet RDS maar een eigen sub-forum worden met treinreiziger als mod!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:58 schreef StickUpKid het volgende:
Regel wat met een van de mods. RDS bestaat al zo lang, dan zijn ze vast bereidt wat voor ons te doen!
Krumlov en Budejovice lijken helemaal niet op elkaar. Behalve dat het Cesky en Ceske op elkaar lijkt en dat ze beide aan de zelfde rivier liggen, de Moldau.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee (Monschau heeft meer vakwerkhuizen)
[..]
Ik vermoed dat je Cesky Krumlov bedoelt, dat ligt daar vlakbij en lijkt er wel een beetje op (rivierbocht, kasteel boven op rots enzo). Maar dat is het ook niet.
Alleen is de kans dan groot dat rds helemaal verziekt wordt...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 21:17 schreef Skande het volgende:
[..]
Dan moet RDS maar een eigen sub-forum worden met treinreiziger als mod!
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:52 schreef treinreiziger het volgende:
[..]
Belmopan, Belize da's zeker kleiner (ervaringsdeskundige......)![]()
A population of 7100 makes Belmopan the smallest capital in the world.
Joh , het barst van die kleine hoofdsteden: San Marino , diverse hoofdsteden van eilanden in de Stille Oceaan , en zelfs Nuuk werd hier genoemd , nou daar wonen ook een stel eskimo's en wat rendierenkoppenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Vaduz, Liechtenstein:
Einwohner gesamt 5129
Vaduzer Bürger männlich 752
Vaduz Bürger weiblich 748
FL Bürger männlich 613
FL Bürger weiblich 733
Ausländer männlich 1106
Ausländer weiblich 1177
Anzahl Haushaltungen 2354
Maar Groenland valt officiel onder Denemarken, dus die telt niet mee...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:35 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Joh , het barst van die kleine hoofdsteden: San Marino , diverse hoofdsteden van eilanden in de Stille Oceaan , en zelfs Nuuk werd hier genoemd , nou daar wonen ook een stel eskimo's en wat rendierenkoppen
Nee dat is waar en 1 van de dingen die ik maar vaag blijf vinden , een bijna-continent van tig-duizend km2 , wat een 'provincie' van Denemarken isquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef Skande het volgende:
[..]
Maar Groenland valt officiel onder Denemarken, dus die telt niet mee...![]()
Ben ik het ook mee eens , leuk is het toch al , en ik weet zeker dat als er een nieuwe opdracht wordt geplaatst de meesten van ons meteen als een debiel met zoektermen in Google gaan rondslingeren om zo snel mogelijk tot een antwoord te komen , dus imho is een soort van competetie er alquote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:45 schreef treinreiziger het volgende:
In je Ongewenste e-mail denk ik StickUpKid
puntentelling maar laten vieren dan.....
moet idd gewoon leuk blijven, voor iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |