abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:20:29 #76
22309 goflow
all alone.
pi_19583072
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:13 schreef du_ke het volgende:
Het is geen excuus eerder een verklaring .
precies!

nu alleen nog een excuus hebben om dronken te worden.
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:20:33 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_19583074
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef RichardQuest het volgende:
Als mensen zat zijn en iets fouts gedaan hebben kan ik het ze de volgende dag best vergeven en er om lachen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_19583282
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef het_ismij het volgende:
dronken zijn is geen excuus,..
wat je doet als je dronken bent is eigenlijk hetzelfde wat je denkt als je nuchter bent,.
je hebt alleen geen remmingen meer omdat het je geen reet kan interesseren op dat moment,..
Dat is niet geheel waar. Die remmingen maken jou tot de persoon die je nu bent. Zonder die remmingen kun je dus echt wel een ander persoon zijnen dus anders handelen.

Dronken zijn is voor veel zaken een goed excuus. Maar er blijven ook zaken die dronken niet door de beugel kunnen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_19585466
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:20 schreef goflow het volgende:

[..]

precies!

nu alleen nog een excuus hebben om dronken te worden.
Da's de uitdaging niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 2 juni 2004 @ 13:51:39 #80
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19587212
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef het_ismij het volgende:
dronken zijn is geen excuus,..
wat je doet als je dronken bent is eigenlijk hetzelfde wat je denkt als je nuchter bent,.
Klopt niet helemaal, aangezien je als je dronken bent rechtlijniger/zwart-witter denkt. Je zal als je dronken bent dus niet snel iets doen waar je nuchter helemaal omgekeerd over zou denken, maar in gevallen waar je mening wat meer in het midden ligt zal je kunnen neigen naar een uiterste.
Krekker is de bom!
  woensdag 2 juni 2004 @ 13:53:45 #81
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19587264
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:52 schreef Kletz het volgende:

[..]

niks ernstig hoor... helemaal niet... wel gehoord van mensen die zich idd dood hebben gereden en dat soort ongein. Dat blijft gewoon altijd triest. Maar ik haat gewoon van die excusses dat je de avond er voor gewoon te veel gedronken hebt. Dat vind ik zo laag.
Ik denk eerder dat mensen dit zeggen om uit te leggen dat dit dus niet is hoe ze normaal gesproken denken of zijn.

Of ze bieden hun excuses aan voor het feit dat ze teveel gedronken hebben, of mag dat ook al niet van jou?
Krekker is de bom!
pi_19587547
Ik vind het idd best een loos excuus. Een vriend van me had altijd kritiek op iemand anders, omdat hij altijd om meisjes heen liep te hangen terwijl hij een vriendin had. Laatst was zijn vriendin thuis en deed hij hetzelfde, dus ik zei tegen hem: "Je hebt altijd kritiek op x, maar gisteravond deed je hetzelfde". Hij "Ja, maar ik was dronken".

Ik neem aan dat als je je dronken bent, dat je jezelf nog wel in de hand kan houden en bijvoorbeeld dit soort dingen niet gaat doen. Als je dat niet kan, dan moet je maar minder drinken.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_19587838
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 13:53 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen dit zeggen om uit te leggen dat dit dus niet is hoe ze normaal gesproken denken of zijn.

Of ze bieden hun excuses aan voor het feit dat ze teveel gedronken hebben, of mag dat ook al niet van jou?
ow je mag van mij drinken tot dat je er bij neer valt . En iedereen drinkt en ik ook en zelfs ik word dronken en doe dan rare dingen... Maar ik ga dan niet dronken als excuus gebruiken (mocht ik ergere dingen gedaan hebben). ja dan is et dikke pech voor mij... en moet ik er maar mee leren leven .
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:24:54 #84
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19588171
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:12 schreef Kletz het volgende:

[..]

ow je mag van mij drinken tot dat je er bij neer valt . En iedereen drinkt en ik ook en zelfs ik word dronken en doe dan rare dingen... Maar ik ga dan niet dronken als excuus gebruiken (mocht ik ergere dingen gedaan hebben). ja dan is et dikke pech voor mij... en moet ik er maar mee leren leven .
Nee dat is niet wat ik bedoelde.
Je zal vast wel wat mensen hebben die het dronken zijn echt als excuus gebruiken, maar wat ik bedoelde is dat veel mensen het dronken zijn misschien helemaal niet als excuus proberen gebruiken, maar dat ze alleen vermelden dat ze dronken waren, om zo uit te leggen dat ze normaal dus niet zo doen en denken, iets heel anders dan het dronken zijn als excuus gebruiken.

Ten 2e wilde ik duidelijk maken dat excuses aanbieden voor het feit je dronken bent geweest, ook totaal niet het zelfde is als het dronken zijn als excuus gebruiken.

Dus kortom, je zal vast mensen hebben die het dronken zijn gebruiken als excuus, maar jij moet ook uitkijken dat je andere zaken (zoals excuses aanbieden of toelichting) niet gelijk stelt aan het dronken als excuus gebruiken. Snapt u?
Krekker is de bom!
  woensdag 2 juni 2004 @ 14:31:23 #85
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_19588333
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 06:59:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_19589193
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 14:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee dat is niet wat ik bedoelde.
Je zal vast wel wat mensen hebben die het dronken zijn echt als excuus gebruiken, maar wat ik bedoelde is dat veel mensen het dronken zijn misschien helemaal niet als excuus proberen gebruiken, maar dat ze alleen vermelden dat ze dronken waren, om zo uit te leggen dat ze normaal dus niet zo doen en denken, iets heel anders dan het dronken zijn als excuus gebruiken.

Ten 2e wilde ik duidelijk maken dat excuses aanbieden voor het feit je dronken bent geweest, ook totaal niet het zelfde is als het dronken zijn als excuus gebruiken.

Dus kortom, je zal vast mensen hebben die het dronken zijn gebruiken als excuus, maar jij moet ook uitkijken dat je andere zaken (zoals excuses aanbieden of toelichting) niet gelijk stelt aan het dronken als excuus gebruiken. Snapt u?
neej ik snap je niet... of wil je niet begrijpen....

neej ff serieus!!:
ik zeg alleen maar: als je in dronkenschap iets doet, waar je later spijt van krijgt (de volgende dag ofzo), je dan niet mag zeggen van: ja kan er niks aan doen, ik was dronken. Of ik weet echt nix meer van gisteravond. Dat vind ik geen excuus waard.

Dat is mijn stelling. niks meer niks minder.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:11:27 #87
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_19589339
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef Kletz het volgende:

[..]

neej ik snap je niet... of wil je niet begrijpen....

neej ff serieus!!:
ik zeg alleen maar: als je in dronkenschap iets doet, waar je later spijt van krijgt (de volgende dag ofzo), je dan niet mag zeggen van: ja kan er niks aan doen, ik was dronken. Of ik weet echt nix meer van gisteravond. Dat vind ik geen excuus waard.

Dat is mijn stelling. niks meer niks minder.
Naderhand toelichten dat je dronken was met de bedoeling uit te leggen dat je je normaal niet op een dusdanige manier gedraagd ==> Moet kunnen, opzich niks mis mee

Naderhand excuses aanbieden voor het feit dat je dronken was en je zo hebt gedragen ==> Ja, misschien zelfs wel zo netjes

Gebruiken als excuus in de zin van verantwoordelijkheid afschuiven (als in "ik kan er niks aan doen") ==> Nee, zeer zwak, jij bent immers degene die de drank naar binnengoot
Krekker is de bom!
pi_19589370
Nou..heh
Het is niet een excuus maar meer een verklaring. Ik weet altijd precies wat ik doe en ook vaak dat ik er spijt van ga krijgen maar dat boeit me niet op dat moment. Ik ben nog nooit zover weggeweest dat ik niet meer wist wat ik deed. En ik vind inderdaad ook dat als je bijvoorbeeld in een relatie zit en je weet dat je in bezopen toestand niet goed controle over jezelf kan houden qua vreemdgaan e.d. dan moet je gewoon zorgen dat je niet te veel drinkt. Bespaar je jezelf van een hoop gedoe heh.
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_19589799
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Naderhand toelichten dat je dronken was met de bedoeling uit te leggen dat je je normaal niet op een dusdanige manier gedraagd ==> Moet kunnen, opzich niks mis mee

Naderhand excuses aanbieden voor het feit dat je dronken was en je zo hebt gedragen ==> Ja, misschien zelfs wel zo netjes

Gebruiken als excuus in de zin van verantwoordelijkheid afschuiven (als in "ik kan er niks aan doen") ==> Nee, zeer zwak, jij bent immers degene die de drank naar binnengoot
ik u nu helemaal begrijp

maar die eerste 2 zijn er natuurlijk ook, maar die bedoel ik niet. Het gaat mij meer op jou laatste punt.
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:45:02 #90
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_19590285
Is booze an excuse?? If Not.. I didn't do it!
pi_19595175
-> GC
  woensdag 2 juni 2004 @ 19:05:53 #92
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_19595380
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef EL_REY het volgende:
dronken als excuus: NOOIT!

Moet je maar niet dronken worden, jij maakt die keuze dan moet je ook de gevolgen aanvaarden!!

dronken
*eensch is

Ben heus weleens dronken, maar dat zal nooit als excuus gelden. Ik neem gewoon de volledige verantwoordelijkheid voor alles wat ik doe of zeg. En niet dat dat nou zo geweldig is of zo, dat is gewoon niet meer dan normaal. Vind ik dan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_19595693
als ik dronken ben weet ik nog wel wat ik doe.
alleen ik krijg overal compleet schijt aan

dus het wil nog wel eens gebeuren dat ik er de volgende dag spijt van heb
maar dat is het risico van pils drinken
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_19637356
Off : en kletz als je nou d.m.v. blowen iets vergeet, want tja dat doe jij
gebruik je dan ook niet het excuus van : ja ik was stoned..

On : en kletz gewoon meer zuipen, dat halve gezuip van jou..
XBOX live tag : SEMKLEPPER
HARD ??? ----> aggressive trash/metalcore
www.rectify.nl
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:31:18 #95
37777 Sigmund_Freud
Whats On a Mans Mind
pi_19637931
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Kletz het volgende:
en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.
Nooit ECHT dronken geweest ofzo.. heb wel eens voebalfeestjes gehad waarbij we 's morgens om 11 uur begonnen met zuipen. Dan wist ik de volgende dag vanaf 20:00 helemaal niks meer terwijl ik dan nog wel tot 3 uur in de stad was gesignaleerd... was wel tof toen.. kwam de buurjongen de volgende dag bij me.. pinpas en portomonee enzo lag bij hem in de tuin

Afgelopen eerste kersdag 0,7 liter jagermeister opgedronken in drie uur tijd ofzo.. ook vies van de kaart.. enig flashback zijn dan dat ik aan die fles begon en daar blijft het bij.

en zo kan ik nog wel even doorgaan..

beterd zich wel de laaste tijd maar ja morgen hebben we weer voetbalfeest.. ben er bang voor.
Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.
pi_19640585
Ik vind ook dat je dronken zijn niet als excuus kunt gebruiken

Dan moet je maar niet dronken worden en als je het wel bent en je doet wat verkeerds moet je de gevolgen maar aanvaarden
  vrijdag 4 juni 2004 @ 18:54:00 #97
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_19646040
Ik heb laatst met mn Buize hoofd bij iemand met mn blote reet op zijn slapende buize hoofd gezeten.
De volgende dag wist hij nix meer. maar iedereen noemde hem opeens Billie en Billie bilvinger
reet face etc. Dus hij werdt achterdochtig. Toen hij er 8ter kwam heb ik 3 dagen lang klappen gekregen. (hij ook)
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
  vrijdag 4 juni 2004 @ 19:01:28 #98
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_19646158
Ik ben nog nooit dronken geweest... wel aangeschoten, maar nooit dronken. En van die keren dat ik aangeschoten was, kan ik alles nog herinneren. Maar om dronkenschap als excuus te gebruiken? Nee... je weet dondersgoed wat je doet op dat moment, dus achteraf het excuus"ik was dronken" is bullshit. Ja, het is wel zo dat je dingen makkelijker doet als je onder invloed van alcohol bent, maar je kan jezelf nog echt wel onder controle houden. En kan je dat niet, sim-pel: Niet drinken.
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')