Je vader is/was alcoholist?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:27 schreef EL_REY het volgende:
dronken als excuus: NOOIT!
Moet je maar niet dronken worden, jij maakt die keuze dan moet je ook de gevolgen aanvaarden!!dronken
niks ernstig hoor... helemaal niet... wel gehoord van mensen die zich idd dood hebben gereden en dat soort ongein. Dat blijft gewoon altijd triest. Maar ik haat gewoon van die excusses dat je de avond er voor gewoon te veel gedronken hebt. Dat vind ik zo laag.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Vraag me af wat de topicstarter voor iets afschuwelijks heeft meegemaakt. Beste vriend heeft met 30 bier op iemand doodgereden? Of heeft iemand dronken een strip-act opgevoerd in een bomvol cafe?
maar nog wel bij meisjes van jaar of 17quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Niet bij vrouwen![]()
Whehe, goed excuus ook.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:12 schreef nozem het volgende:
Mwah dat van die stripact is toch niet zoooo afschuwelijk? Niet te vergelijken met dronken iemand doodrijden in ieder geval.
Daar zou Hans Teeuwen wel wat mee kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:56 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Whehe, goed excuus ook.
"Je hebt iemand doodgereden!"
"Ja HALLO, kan ik er wat aan doen, ik was hartstikke zat man!"
Had ik ook al in mijn hoofdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar zou Hans Teeuwen wel wat mee kunnen denk ik.
Klinkt goeeeeedquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is vaak een reden, geen excuus..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het is vaak een reden, geen excuus..
Een zin uit een liefdesbrief uiteraardquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:53 schreef het_ismij het volgende:
dat je wat deed,..?
een mailtjuh sturen??
met wat erin??
Ik heb het later op msn wel gezegd hoor, dat ik het stiekem nog wel wistquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:09 schreef het_ismij het volgende:
pff,..
k had eerst afgewacht hoe ze reageerder,..
dan pas ontkennen en de rest vertellen,..
* mattttPUNTnl wil er niet teveel op ingaan omdat ze sporadisch ook op het fok forum zit, maar ze zal vast wel een voorgevoel hebben jaquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:14 schreef het_ismij het volgende:
[ nog_een_keer_offtopic ]
Oke,.. maar ik gok dat ze toch wel een idee had daarna???
[ /nog_een_keer_offtopic ]
goed, jij kan t dus idd niet meer als excuus gebruiken.....quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:13 schreef du_ke het volgende:
Het is geen excuus eerder een verklaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |