abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19559966
ik weet niet hoe et hier zit, maar ik vind, als je bijvoorbeeld iets verkeerds hebt gedaan terwijl je dronken bent, de volgende dagen dronken als excuus gebruikt zo laag.

Je weet donders goed wat je doet en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.

ja dat was et eigenlijk haha... ik was gewoon benieuwd.
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:34:54 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19560015
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Kletz het volgende:
ik weet niet hoe et hier zit, maar ik vind, als je bijvoorbeeld iets verkeerds hebt gedaan terwijl je dronken bent, de volgende dagen dronken als excuus gebruikt zo laag.

Je weet donders goed wat je doet en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.

ja dat was et eigenlijk haha... ik was gewoon benieuwd.
Nog nooit drank gehad?
pi_19560027
Nee, als je echt bezopen bent weet je niet meer precies wat je doet. Het is je eigen schuld dat je bezopen wordt, dat is zeker waar, maar de dingen die je onder invloed doet stroken vaak met je nuchtere persoonlijkheid.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:35:49 #4
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19560033
Ik vind het soms een prima excuus. Want als je dronken bent weet je juist niet wat je doet. Nou ja, op dat moment wel, maar dan maakt het weinig uit.

Ik vind overigens wel dat je, als je het met regelmaat als excuus gebruikt, maar eens moet bedenken of je niet beter ranja kan gaan drinken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_19560084
Tot nu toe wist ik elke keer dat ik dronken was nog precies wat ik deed. 't kon me gewoon geen ruk schelen op dat moment, en dan heb je de volgende dag weleens spijt.
pi_19560116
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:

Ik vind overigens wel dat je, als je het met regelmaat als excuus gebruikt, maar eens moet bedenken of je niet beter ranja kan gaan drinken.
Dat zouden mensen met een slechte dronk idd beter kunnen doen. Als je keer op keer in vechtpartijen belandt of vrouwen lastig valt als je bezopen bent kun je beter minderen op kappen met drank. Op het moment dat die mensen eenmaal bezopen zijn is het hek van de dam, en dan is rationeel nadenken onmogelijk.
pi_19560145
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:37 schreef devlinmr het volgende:
Tot nu toe wist ik elke keer dat ik dronken was nog precies wat ik deed. 't kon me gewoon geen ruk schelen op dat moment, en dan heb je de volgende dag weleens spijt.
ik heb dat ook... ik vind et ten eerste gewoon zonde, want dan weet je dus niet hoe leuk et was die avond er voor. En ten 2de gewoon dom dat je zoveel drinkt.

Ik weet alles nog en ik kan alles nog herinneren wat ik allemaal doe als ik dronken ben.. en dat vind ik wel goed zo.... Heb je dan iets verkeerds gedaan, ja dan is et jammer voor jou en moet je de gevolgen er van in zien.
pi_19560151
Soms weet je inderdaad niet meer wat je gedaan hebt als je te veel gezopen heeft, je kan het als argument proberen in te brengen, maar je blijft altijd verantwoordelijk voor je eigen daden.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:41:26 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19560175
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:39 schreef Kletz het volgende:

[..]

ik heb dat ook... ik vind et ten eerste gewoon zonde, want dan weet je dus niet hoe leuk et was die avond er voor.
Als je je niks meer kunt herinneren, dan weet je toch dat het wel gezellig moet zijn?
pi_19560177
Ik heb echt dingen gedaan waar ik me nu nog steeds voor schaam en vaak is het ook wonderbaarlijk goed afgelopen. Veel zuipen, dat doe ik wel thuis met vrienden, als ik in een grote stad ga stappen zorg ik dat ik NIET meer over de schreef ga.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:41:57 #11
33189 RM-rf
1/998001
pi_19560192
nou ben ik erg benieuwd wat je vriendje heeft uitgevreten van het weekend

in het geval van uitlatingen of ruzies kan dronken zijn wel een gedeeltelijk excuus zijn, mensen hebben de neiging door drank heftiger en emotioneler te reageren.
Een dronken persoon kan dingen zeggen die hij misschien normaal wel degelijk zou inslikken, achterwege zou laten.
Je kunt echter wel aannemen dat die persoon dat wel degelijk zo gedacht zal hebben, en wat dat betreft kan je iemand ook dronken uitlatingen kwalijk nemen, enkel kan het soms prettiger zijn incidenteel ook iemand makkelijker te vergeven, als het gaat om een incident, en de problemen niet dieper liggen, dan kan het wel zin hebben er nog eens nuchter dieper op in te gaan.

wat daden betreft is dronkenschap een erg slecht excuus. Mensen die tijdens dronkenschap dingen doen waar ze later spijt van hebben kunnen gewoon niet tegen drank.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19560202
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Kletz het volgende:
en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.
Ik zou zeggen, zuip ter expiriment nog eens goed door..
pi_19560228
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef RM-rf het volgende:
wat daden betreft is dronkenschap een erg slecht excuus. Mensen die tijdens dronkenschap dingen doen waar ze later spijt van hebben kunnen gewoon niet tegen drank.
Nee, die zuipen gewoon teveel. Bij iedereen is er een grens waarna het erg genant begint te worden.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:43:52 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_19560245
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef RM-rf het volgende:

Mensen die tijdens dronkenschap dingen doen waar ze later spijt van hebben kunnen gewoon niet tegen drank.
Wie kan wel tegen drank dan?
pi_19560318
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Wie kan wel tegen drank dan?
Op een enkele Russische mijnwerker na niemand..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:47:37 #16
49323 futurist
(z)ondertitel
pi_19560352
ik vind het een HEEL goed excuus het werkt bijna altijd
pi_19560368
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef futurist het volgende:
ik vind het een HEEL goed excuus het werkt bijna altijd
Niet bij vrouwen
pi_19560393
Als mensen zat zijn en iets fouts gedaan hebben kan ik het ze de volgende dag best vergeven en er om lachen
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19560429
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Als je je niks meer kunt herinneren, dan weet je toch dat het wel gezellig moet zijn?
als je je niks meer kunt herinneren dan weet je toch niet hoe je et hebt gehad de avond er voor? dus weet je ook niet of et gezellig was, de ja of te nee.

en neej ik ga niet experimenteren met drank haha... ja ok dat doe ik wel maar ik ga nooit tot et nokkie zeg maar ...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:51:38 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19560471
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Kletz het volgende:

[..]

als je je niks meer kunt herinneren dan weet je toch niet hoe je et hebt gehad de avond er voor? dus weet je ook niet of et gezellig was, de ja of te nee.
Als het niet gezellig is, dan drink ik zelden zoveel dat ik het niet meer weet.
pi_19560483
Zo werd ik eens wakker bij de EHBO met een snee tot op het bot in mijn wang. Ik kon me er niks meer van herinneren, maar het was vast heel gezellig..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:53:06 #22
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19560515
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef nozem het volgende:
Zo werd ik eens wakker bij de EHBO met een snee tot op het bot in mijn wang. Ik kon me er niks meer van herinneren, maar het was vast heel gezellig..
Juist, zo moet je dat zien.
pi_19560566
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Juist, zo moet je dat zien.
Nee ik heb mijn hoofd nog maanden gepeinigd over wat er nu toch precies gebeurd had kunnen zijn. Maar dat heb je met drank he, die 'black box' zal nooit meer opengebroken worden..
pi_19560607
Over een paar jaar lach je erover.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 1 juni 2004 @ 13:56:05 #25
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_19560608
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef nozem het volgende:

[..]

Nee ik heb mijn hoofd nog maanden gepeinigd over wat er nu toch precies gebeurd had kunnen zijn. Maar dat heb je met drank he, die 'black box' zal nooit meer opengebroken worden..
Tsja, ik heb me ook wel eens af zitten vragen wat ik allemaal gedaan had op de avond ervoor. Ik heb dan gelukkig nog wel eens vrienden die me dat kunnen vertellen. Bijvoorbeeld door op 1 dag rond de 10 sms-jes te sturen om me uit te lachen enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')