Nog nooit drank gehad?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Kletz het volgende:
ik weet niet hoe et hier zit, maar ik vind, als je bijvoorbeeld iets verkeerds hebt gedaan terwijl je dronken bent, de volgende dagen dronken als excuus gebruikt zo laag.
Je weet donders goed wat je doet en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.
ja dat was et eigenlijk haha... ik was gewoon benieuwd.
Dat zouden mensen met een slechte dronk idd beter kunnen doen. Als je keer op keer in vechtpartijen belandt of vrouwen lastig valt als je bezopen bent kun je beter minderen op kappen met drank. Op het moment dat die mensen eenmaal bezopen zijn is het hek van de dam, en dan is rationeel nadenken onmogelijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vind overigens wel dat je, als je het met regelmaat als excuus gebruikt, maar eens moet bedenken of je niet beter ranja kan gaan drinken.
ik heb dat ook... ik vind et ten eerste gewoon zonde, want dan weet je dus niet hoe leuk et was die avond er voor. En ten 2de gewoon dom dat je zoveel drinkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:37 schreef devlinmr het volgende:
Tot nu toe wist ik elke keer dat ik dronken was nog precies wat ik deed. 't kon me gewoon geen ruk schelen op dat moment, en dan heb je de volgende dag weleens spijt.
Als je je niks meer kunt herinneren, dan weet je toch dat het wel gezellig moet zijn?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:39 schreef Kletz het volgende:
[..]
ik heb dat ook... ik vind et ten eerste gewoon zonde, want dan weet je dus niet hoe leuk et was die avond er voor.
Ik zou zeggen, zuip ter expiriment nog eens goed door..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:32 schreef Kletz het volgende:
en je gaat mij niet vertellen dat je et niet meer weet enzo.
Nee, die zuipen gewoon teveel. Bij iedereen is er een grens waarna het erg genant begint te worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef RM-rf het volgende:
wat daden betreft is dronkenschap een erg slecht excuus. Mensen die tijdens dronkenschap dingen doen waar ze later spijt van hebben kunnen gewoon niet tegen drank.
Wie kan wel tegen drank dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef RM-rf het volgende:
Mensen die tijdens dronkenschap dingen doen waar ze later spijt van hebben kunnen gewoon niet tegen drank.
Op een enkele Russische mijnwerker na niemand..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wie kan wel tegen drank dan?
Niet bij vrouwenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:47 schreef futurist het volgende:
ik vind het een HEEL goed excuus het werkt bijna altijd![]()
![]()
als je je niks meer kunt herinneren dan weet je toch niet hoe je et hebt gehad de avond er voor? dus weet je ook niet of et gezellig was, de ja of te nee.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je je niks meer kunt herinneren, dan weet je toch dat het wel gezellig moet zijn?
Als het niet gezellig is, dan drink ik zelden zoveel dat ik het niet meer weet.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef Kletz het volgende:
[..]
als je je niks meer kunt herinneren dan weet je toch niet hoe je et hebt gehad de avond er voor? dus weet je ook niet of et gezellig was, de ja of te nee.
Juist, zo moet je dat zien.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:52 schreef nozem het volgende:
Zo werd ik eens wakker bij de EHBO met een snee tot op het bot in mijn wang. Ik kon me er niks meer van herinneren, maar het was vast heel gezellig..
Nee ik heb mijn hoofd nog maanden gepeinigd over wat er nu toch precies gebeurd had kunnen zijn. Maar dat heb je met drank he, die 'black box' zal nooit meer opengebroken worden..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Juist, zo moet je dat zien.
Tsja, ik heb me ook wel eens af zitten vragen wat ik allemaal gedaan had op de avond ervoor. Ik heb dan gelukkig nog wel eens vrienden die me dat kunnen vertellen. Bijvoorbeeld door op 1 dag rond de 10 sms-jes te sturen om me uit te lachen enzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn hoofd nog maanden gepeinigd over wat er nu toch precies gebeurd had kunnen zijn. Maar dat heb je met drank he, die 'black box' zal nooit meer opengebroken worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |