abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19817706
De palestijnen blazen israeliers op, omdat ze geterroriseerd worden op eigen grondgebied. Ze kunnen nergens heen en leven in kampen.

Koerden hebben GEEN grondgebied dat van hun is en zomaar even kunnen opeisen omdat ze dat willen.
Ondanks dat ze kunnen doen en laten wat ze willen bombarderen ze kleine kinderen, vrouwen en oudere mensen omdat ze niet krijgen wat ze eisen. De PKK staat tevens aangeschreven als terroristisch.

Zou je het ook normaal vinden dat ik als buitenlander zijnde een stuk land opeis in nederland.??
Of dat de Friezen half nederland terroriseren, bombarderen saboteren en van alles nog wat om een eigen staat af te dwingen.?

Hou aub op met dat vage geouwehoer van je.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:01:36 #202
3904 Koos Voos
teringhond
pi_19817860
ANKARA (CÝHAN) - The Turkish National Intelligence Agency admitted it tapped the phone lines of the British ambassador to Ankara and the EU representative to Turkey, the Turkish Radikal daily reported on Friday.

The diplomatic scandal surfaced when the National Intelligence Agency (MIT) acknowledged in a complaint file against "Civil Coup Attempt and Iraqi Wars in Ankara book "Civil Coup Attempt and Iraqi Wars in Ankara" by Turkish journalist Hikmen Bila, that it had listened to phone calls of British ambassador Peter Westmacott and EU representative Michael Leigh.

The MIT Under Secretary filed a complaint against Fikret Bila last week for publishing classified documents of the MIT.
Hikmet Bila included a "top secret" document of MIT in his book. The National Intelligence Agency sent a letter to the MIT under secretary, the Turkish Justice Ministry and the State Security Court Chief Prosecution Office, acknowledging that "the top secret file" was the product of the MIT.
The Turkish National Intelligence Agency does not have authorization to tap the phone lines of foreign diplomats serving in Turkey.

Niet erg fraai natuurlijk.
pi_19819897
Oud nieuws.
pi_19820350
Turkije martelt en vermoordt koerdische vrijheidsstrijders die vechten voor eigen land, taal en cultuur. Dat is een feit.
De koerden in Turkije worden onderdrukt.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:17:13 #205
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_19821185
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 20:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Turkije martelt en vermoordt koerdische vrijheidsstrijders die vechten voor eigen land, taal en cultuur. Dat is een feit.
De koerden in Turkije worden onderdrukt.
Was Turkije maar het beloofde land dan waren de koerden tenminste gewoon terroristen...
pi_19821279
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 20:44 schreef lionsguy18 het volgende:
Blaat
  vrijdag 11 juni 2004 @ 21:22:33 #207
90365 Sater
hoipoloi
pi_19821317
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 15:13 schreef Koos Voos het volgende:
Turkije blijft geweld tegen vrouwen dulden en goedkeuren

De Turkse regering is er niet in geslaagd het geweld tegen vrouwen, dat in Turkije aanzienlijk meer voorkomt dan in veel andere delen van de wereld, in te dijken. Dat staat in een vandaag gepubliceerd verslag van Amnesty International. Minstens een derde tot de helft van alle vrouwen in Turkije hebben te lijden van geweld, aldus het rapport.
bron : http://www.hln.be/hln/cch/det/art_12277.html

Some acts of violence involve traditional practices, including so-called "crimes of honour", and forced marriage which includes early marriage. Some women who have apparently committed suicide have in fact been killed or forced to kill themselves by family members.
bron : http://news.amnesty.org/mav/index/ENGEUR440212004

Wat betreft de 'human rights' is Turkije blijkbaar nog lang niet 'klaar' voor toetreding danwel onderhandeling.
Derhalve is het goed dat de toetredingsonderhandelingen geruime tijd in beslag zal nemen. Overigens hebben onze justitie en politie een hele kluit boter op het hoofd. Het [b]lijkt dat tegengaan van vrouwenhandel niet de hoogste prioriteit heeft. Natuurlijk is het goed naar de splinter in het Turkse oog te kijken. Maar kijk dan eerst naar de balk in het Nederlandse oog. Waarmee ik niet beweer dat Turkije een stralend voorbeeld is van stralende emancipatie.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_19822663
francia,

Turkije onderdrukt de Koerden niet maar PKK. Er is een koerds premier in Turkije geweest, de minister van binnenlandse zaken op dit moment is een koerd. Dat kan je niet over Israel vertellen....
"The Turks are the hero of heroes. There is no impossibility for the Turkish Brigade."
General Douglas MacArthur - United Nations Forces Commander in Chief
pi_19822873
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 22:18 schreef Hitman_1985 het volgende:
francia,

Turkije onderdrukt de Koerden niet maar PKK. Er is een koerds premier in Turkije geweest, de minister van binnenlandse zaken op dit moment is een koerd. Dat kan je niet over Israel vertellen....
Nog even en we vernemen dat de koerden door de turken zijn bevrijd, net als de annexatie van een gedeelte van Cyprus. En laten we de Armeniers niet vergeten die collectief "omvielen"in de nabijheid van turkse soldaten.
Het is een feit dat Turkije gewoon een gedeelte van Kurdistan bezet en de bevolking onderdrukt.
Zo'n barbaars land hoort niet in de EU thuis, maar in het Midden Oosten.
pi_19823024
Goh, ik heb een Koerdisch vriendje, erg trots op de Koerdische cultuur en zo. Maar die hoor je lang niet zovaak als Nederlanders zeuren over de vermeende onderdrukking.
pi_19823407
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 22:26 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Nog even en we vernemen dat de koerden door de turken zijn bevrijd, net als de annexatie van een gedeelte van Cyprus. En laten we de Armeniers niet vergeten die collectief "omvielen"in de nabijheid van turkse soldaten.
Het is een feit dat Turkije gewoon een gedeelte van Kurdistan bezet en de bevolking onderdrukt.
Zo'n barbaars land hoort niet in de EU thuis, maar in het Midden Oosten.
Ga jij maar eerst alles onderzoeken voor je wat roept.
"The Turks are the hero of heroes. There is no impossibility for the Turkish Brigade."
pi_19823990
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 22:43 schreef Hitman_1985 het volgende:

[..]

Ga jij maar eerst alles onderzoeken voor je wat roept.
Wat klopt er niet aan dan?
pi_19824129
Nou, bijvoorbeeld dat er nooit een Kurdistan heeft bestaan? Dat er ook nauwelijks sprake is van een verenigd Koerdisch volk, en dat dat volk al helemaal niet vertegenwoordigd wordt door de Marxisten van de PKK.

Daarnaast, dat de acties op Cyprus volkenrechtelijk gerechtvaardigd waren.
pi_19824280
Palestina heeft ook nooit bestaan dus dat is geen argument.
En grieken uit hun huizen lagen en hun grond afpikken lijkt me volkenrechtelijk toch echt niet kloppen.
Dat zuig je dus uit je duim.
En er zijn wel degelijk meer koerdische partijen dan de PKK die allen niets liever dan onafhankelijkheid willen.
En waar blijft je reactie op de Armeniers????
Vreemd dat jij moet antwoorden op een vraag die ik aan (turkse) Hitman stelde.
Stond hij met de mond vol tanden?
pi_19825063
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 23:21 schreef lionsguy18 het volgende:
Palestina heeft ook nooit bestaan dus dat is geen argument.
En grieken uit hun huizen lagen en hun grond afpikken lijkt me volkenrechtelijk toch echt niet kloppen.
Dat zuig je dus uit je duim.
En er zijn wel degelijk meer koerdische partijen dan de PKK die allen niets liever dan onafhankelijkheid willen.
En waar blijft je reactie op de Armeniers????
Vreemd dat jij moet antwoorden op een vraag die ik aan (turkse) Hitman stelde.
Stond hij met de mond vol tanden?
Gossie, de grieken zijn ineens het enige slachtoffer.. Bestudeer anders even GOED wat er toen allemaal is gebeurt.

Natuurlijk wilt elke koerd een eigen staat, dat is toch logisch??? Alleen de manier waarop de PKK dat duidelijk maakt hoort dus niet. Dat heet tegenwoordig terrorisme.

Als reactie op je armeniers geblaat, tijdens een oorlog vallen er nou eenmaal doden.
Wat maakt het overigens uit wie jouw "vragen" beantwoord ??
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_19825117
Het Cyprus verdrag van 1961 tussen Cyprus, Turkije en Groot-Brittanie gaf Turkije het recht in te grijpen bij schending van de Cypriotische grondwet. Wat dus gebeurde toen een aantal coupplegers op Cyprus de regering afzetten en aansluiting zochten bij Griekenland. Je dacht toch niet dat het toevallig was dat niemand ooit de Turkse invasie heeft veroordeeld he?

Welke partijen heb je het over? De stromannen van de HADEP en vergelijkbare clubs die keurig aan de leiband lopen bij de PKK?

Daarnaast is dat gezeik over die Armeniers misschien wel heel modieus, maar net zo weinig serieus te nemen als het continue lastig vallen van de Nederlandse staat over Aceh.
pi_19825306
nou lionsguy ik was ff afwezig of is het soms verboden?

Armeense kwestie is iets waar ik niet zoveel van weet maar ik weet wel dat er aan de beide kanten doden vielen maarjah daar hoor ik jou niet over.

En die van cyprus wat dacht je van de grieken die turken aanvielen zodat ze met griekenland konden fuseren maarjah iemand aanwijzen is inderdaad heel makkelijk.
pi_19826367
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:03 schreef Sater het volgende:

[..]

NEEN
Wat is je probleem dan in hemelsnaam? De EU mag toch eisen dat Turkse burgers niet worden gemarteld?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19826616
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 18:55 schreef ClioSporT het volgende:
De palestijnen blazen israeliers op, omdat ze geterroriseerd worden op eigen grondgebied. Ze kunnen nergens heen en leven in kampen.

Koerden hebben GEEN grondgebied dat van hun is en zomaar even kunnen opeisen omdat ze dat willen.
Ondanks dat ze kunnen doen en laten wat ze willen bombarderen ze kleine kinderen, vrouwen en oudere mensen omdat ze niet krijgen wat ze eisen. De PKK staat tevens aangeschreven als terroristisch.

Zou je het ook normaal vinden dat ik als buitenlander zijnde een stuk land opeis in nederland.??
Of dat de Friezen half nederland terroriseren, bombarderen saboteren en van alles nog wat om een eigen staat af te dwingen.?

Hou aub op met dat vage geouwehoer van je.
Nou, praat maar eens met Koerdische asielzoekers zou ik zeggen! Als je verhalen van hen hoort, dan kan Turkije zo een bondgenootschap sluiten met Israel qua staatsterreur.

En nogmaals als je PKK terroristisch noemt, moet je Hamas ook terroristisch noemen.. want die vermoorden ook onschuldigen. ik vind overigens allebei terroristisch.

en wat Cyprus betreft, die Grieken zijn gewoon door de Turken hun huizen uitgejaagd.. omdat de Turken het in hun hoofd halen dat Cyprus bij Turkije hoort.. daar was laatst nog een documentaire over.
Ook wat betreft Cyprus gaat de vergelijking Turkije/ Israel zeer goed op!
.
pi_19826674
Eh, wel eens van Enonis gehoord Francia?
pi_19826837
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:01 schreef Koos Voos het volgende:
ANKARA (CÝHAN) - The Turkish National Intelligence Agency admitted it tapped the phone lines of the British ambassador to Ankara and the EU representative to Turkey, the Turkish Radikal daily reported on Friday.

The diplomatic scandal surfaced when the National Intelligence Agency (MIT) acknowledged in a complaint file against "Civil Coup Attempt and Iraqi Wars in Ankara book "Civil Coup Attempt and Iraqi Wars in Ankara" by Turkish journalist Hikmen Bila, that it had listened to phone calls of British ambassador Peter Westmacott and EU representative Michael Leigh.

The MIT Under Secretary filed a complaint against Fikret Bila last week for publishing classified documents of the MIT.
Hikmet Bila included a "top secret" document of MIT in his book. The National Intelligence Agency sent a letter to the MIT under secretary, the Turkish Justice Ministry and the State Security Court Chief Prosecution Office, acknowledging that "the top secret file" was the product of the MIT.
The Turkish National Intelligence Agency does not have authorization to tap the phone lines of foreign diplomats serving in Turkey.

Niet erg fraai natuurlijk.
Je grijpt naar grassprietjes...

wat dacht je, dat er hier in Nederland of in andere europese landen niet gespioneerd wordt? Ooit gehoord van Echelon? Dat spionagesysteem van onze grote vriend de VS die zijn eigen vrienden bespioneerd? Was er laatst ook niet een bericht over vele spionageactiviteiten van de Israelische geheime dienst in Nederlandse overheidsinstellingen etc? Dacht je dat er binnen de EU niet onderling bespioneerd wordt?

pi_19826899
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 01:10 schreef francia het volgende:

[..]

Nou, praat maar eens met Koerdische asielzoekers zou ik zeggen! Als je verhalen van hen hoort, dan kan Turkije zo een bondgenootschap sluiten met Israel qua staatsterreur.

En nogmaals als je PKK terroristisch noemt, moet je Hamas ook terroristisch noemen.. want die vermoorden ook onschuldigen. ik vind overigens allebei terroristisch.

en wat Cyprus betreft, die Grieken zijn gewoon door de Turken hun huizen uitgejaagd.. omdat de Turken het in hun hoofd halen dat Cyprus bij Turkije hoort.. daar was laatst nog een documentaire over.
Israel vermoord kinderen omdat ze een terroristisch gevaar zijn zeker.
Zoals HiZ al eerder zei, jullie maken je drukker dan 90 % van de koerden zich druk maken.
Het is duidelijk dat jij gewoon eenzijdig een verhaal ergens heb gehoord (misschien wel 1 van je koerdische asielzoekers PKK vrienden) en meer weet je er niet van.
pi_19826957
quote:

[..]

Terroristen kunnen ook mooie verhaaltjes ophangen over hoe slecht ze het wel niet hebben. Koerden in Turkije hoeven het niet slecht te hebben zolang ze zich maar aan de regels houden. Na de 1e wereldoorlog dreigde het Ottomaanse Rijk uiteen te spatten in vele kleine staatjes. Ataturk heeft van Turkije één land gemaakt met één volk. Maar eigenlijk is er niet één Turkse volk maar zijn het allerlei etniciteiten, van armeniers tot russen van tartaren tot afghanen.

Om deze versplintering te voorkomen werd het verboden voor Koerden om hun eigen taal te spreken. Niet omdat Turkije een hekel heeft aan koerden (immers, er zijn al genoeg koerden in hooggeplaatste functies geweeest, tot president toe) maar Turkije heeft meer een hekel aan verdeeldheid onder het eigen volk. Dit is waarom de Koerden deze regels opgelegd kregen, en zij waren niet de enigen, alleen de PKK ging moeilijk doen.
quote:
Ik beschouw Hamas ook al terroristen, maar voor hun situatie heb ik meer begrip. Zij vechten tegen de kolonist, terwijl koerden normaal gesproken gewoon Turken zijn
quote:
En Turken waren niet door Grieken uit hun huizen gejaagd?
pi_19827667
quote:

[..]

Wat een haat....... OOIT VAN EEN MILITAIRE JUNTA GEHOORD IN CYPRUS!!!

EN ALS EERST WAS CYPRUS VAN DE PERZEN dus Iran kom niet zeuren.

Trouwens dit is allemaal offtopic Turkije voldoet aan de Kopenhagen criteria en daarom komen ze erin.:D:D

[ Bericht 4% gewijzigd door Hitman_1985 op 12-06-2004 02:28:22 ]
pi_19827819
die asielzoekers zijn doodnormale Koerden en geen PKK-leden.. dat dat niet in jullie bekrompen nationalistische kopje opkomt, is niet mijn probleem.

deze mensen voelen zich geen turk maar koerd, en het turkse leger gedraagd zich schandalig in de Koerdische gebieden. Turkije is wat dat betreft zelf de terrorisator. en jullie willen de vergelijking met israel niet zien, maar die is er gewoonweg wel. alsof het turkse leger nooit koerdische kinderen heeft vermoord? doe niet zo naief en die oogklepjes af.

In Cyprus woonden Grieken, totdat de nationalistische Turken hun land kwamen bezetten. Dat het enkele duizenden jaren geleden Perzisch was, heeft er niks mee te maken.

offtopic, waarom is het zo moeilijk om met Turken te praten over misstanden van Turkije Marokkanen zijn een heel stuk opener wat dat betreft, die zeggen openlijk dat de Arabische regering de Berbers niet goed behandeld.. maar de meeste Turken lijken echt oogklepjes op te hebben. Lees Amnesty International zou ik zeggen.

www.amnestyinternational.com
.
pi_19828103
En hoeveel turken zijn vermoord door PKK 30.000!!!!!!!!!!!!! maar dat moet voor jou zeker te weinig zijn.

Er woonden Perzen in cyprus TOTDAT NATIONALISTISCHE GRIEKEN HET AFPAKTEN. snap je het???

Ik zeg ook niet dat Turkije heilig is maar dat Turkije voor alles schuldig is nee dank je.

en het is offtopic omdat het niet in de kopenhagen criteria vermeld wordt. En amnesty heeft niet altijd gelijk hoor elk land heeft zo rotte appels zelfs Frankrijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hitman_1985 op 12-06-2004 09:47:34 ]
pi_19830049
Het is mij duidelijk dat HIZ en Hitman_1985 maar wat uit hun nek lullen, want de Cyprus kwestie zit heel anders in elkaar dat dit pro turkse standpunt.
Feit is dat het turkse leger zonder toestemming van welk land dan ook Cyprus is binnengevallen en liefst 25-.000 bewoners van griekse afkomst heeft verjaagd.
Ook hebben ze liefst 80.000 inwoners van Turkije naar Cyprus gedeporteerd om de bevolkingsaanwas te stimuleren.
Het turkse gedeelte is 30 jaar lang geregeerd door het dictatortje Denktasj en dankt zijn bestaan uitsluitend aan de economische steun vanuit Turkije anders was het al opgehouden te bestaan.
Dus Turkije is de agressor.

bron: http://www.skopos.be/GrMu(...)/cyprus_kwestie.html

[ Bericht 0% gewijzigd door lionsguy18 op 12-06-2004 10:25:22 ]
pi_19830124
De genocide op de Armeniers is ook een feit dat over het algemeen door Turkije wordt ontkent.
Er is een bevolking van ruim een miljoen Armeniers op barbaarse wijze afgeslacht.
Nog geen 100 jaar geleden in 1915.
Als turkens dat niet weten dan zal ik bij deze even hun kennis opfrissen.

bron: http://armenie-genocide.pagina.nl/
bron: http://www.omroep.nl/human/tv/muur/artikel1.htm

en raadpleeg hierbij vooral de gruwelijke foto's van de massaslachtingen onder armeniers en koerden.

Wie heeft er hierop een reactie?
pi_19830146
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Het is mij duidelijk dat HIZ en Hitman_1985 maar wat uit hun nek lullen, want de Cyprus kwestie zit heel anders in elkaar dat dit pro turkse standpunt.
Feit is dat het turkse leger zonder toestemming van welk land dan ook Cyprus is binnengevallen en liefst 25-.000 bewoners van griekse afkomst heeft verjaagd.
Ook hebben ze liefst 80.000 inwoners van Turkije naar Cyprus gedeporteerd om de bevolkingsaanwas te stimuleren.
Het turkse gedeelte is 30 jaar lang geregeerd door het dictatortje Denktasj en dankt zijn bestaan uitsluitend aan de conomische steun vanuit Turkije anders was het al opgehouden te bestaan.
Dus Turkije is de agressor.

bron: http://www.skopos.be/GrMu(...)/cyprus_kwestie.html
Een grieks site elke sukkel weet dat skopos grieks is pffff.
Turkije had wel de recht om binnen te vallen wat weer bewijst dat je niks erover weet....
pi_19830161
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:25 schreef Hitman_1985 het volgende:

[..]

Een grieks site elke sukkel weet dat skopos grieks is pffff.
Turkije had wel de recht om binnen te vallen wat weer bewijst dat je niks erover weet....
Sukkel.
Durf eens een bron te noemen zoals ik gedaan heb?
Aan gebazel heb ik geen boodschap.
pi_19830339
Turkije maffialand, 25 % inkomen Turkije bestaat uit maffiose criminaliteit

bron: http://www.lokum.nl/cgi-b(...)ry=all&id=1086769434

Ik zit nog steeds te wachten op een reactie met bron van onze turken kontlikkers
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 10:44:41 #232
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19830422
quote:
In Turkije is de maffia goed voor een omzet die gelijkhoudt met zo'n 25% van de nationale economie. Dat heeft de Kamer van Koophandel van Ankara deze week in een speciaal rapport gemeld. De Turkse maffia zet middels de illegale economie 49 miljard euro per jaar om, ruim de helft van de Turkse begroting voor 2004.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19830507
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:38 schreef lionsguy18 het volgende:
Turkije maffialand, 25 % inkomen Turkije bestaat uit maffiose criminaliteit

bron: http://www.lokum.nl/cgi-b(...)ry=all&id=1086769434

Ik zit nog steeds te wachten op een reactie met bron van onze turken kontlikkers
Nee inderdaad, Nederland is wat dat betreft heel erg clean.

www.turksforum.nl ga maar lezen.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 11:00:36 #234
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19830649
Nederland is niet aan de orde in dit topic. Dat klinkt als een bekentenis van de misstanden in Turkije.
pi_19830668
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 10:51 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Nee inderdaad, Nederland is wat dat betreft heel erg clean.

www.turksforum.nl ga maar lezen.
Als je misstanden in Nederland aan de kaak wilt stellen dan open je maar een topic hierover.
Hier is het onderwerp Turkije.
Je geeft dus toe dat het om een barbaars land gaat anders had je wel een weerwoord.
pi_19830684
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nederland is niet aan de orde in dit topic. Dat klinkt als een bekentenis van de misstanden in Turkije.
Je was met net voor (gras)
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 11:05:28 #237
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19830706
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:03 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Je was met net voor (gras)
Sorry, maar het kopt dan ook zo lekker in.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:07:15 #238
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19830730
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 02:20 schreef Hitman_1985 het volgende:

Turkije voldoet aan de Kopenhagen criteria en daarom komen ze erin.:D:D
Nou, aangezien er nog geen onderhandelingstraject is begonnen, lijkt me dat niet.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19830777
Ik zal onze turkenliefhebbers nog wat leesvoer geven over de barbaarse handelingen ten opzichte van het arme koerdische volk.
Kunnen ze eens zelf lezen hoe erg het daarmee gesteld is.
En dat wil lid worden van de europese gemeenschap.

bron: http://www.meervoud.org/c(...)l_id=13&nummer_id=33
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:12:53 #240
90365 Sater
hoipoloi
pi_19830802
[quote]Op zaterdag 12 juni 2004 00:59 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wat is je probleem dan in hemelsnaam? De EU mag toch eisen dat Turkse burgers niet worden gemarteld?

[quote]

Je vraagt enorm veel van mijn geduld. Geef aan waar ik postte dat de Europese Unie niet van Turkije eist te stoppen met martelen van burgers.
iedere engel heeft een duivelse kant.
pi_19830832
Tja maffia en martelen. Ik zou zeggen het zit ze in de genen
pi_19831114
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:07 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nou, aangezien er nog geen onderhandelingstraject is begonnen, lijkt me dat niet.
DUH omdat de regeringleiders pas in december gaan beslissen.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 11:35:25 #243
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_19831150
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:32 schreef Hitman_1985 het volgende:

[..]

DUH omdat de regeringleiders pas in december gaan beslissen.
Tja, als echt alles op orde was, dan zouden ze echt dezelfde behandeling krijgen als de 10 landen die per 1 mei toetraden.

Ik denk overigens dat Turkije wel gaat toetreden in de toekomst.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_19831214
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:12 schreef Sater het volgende:
Je vraagt enorm veel van mijn geduld. Geef aan waar ik postte dat de Europese Unie niet van Turkije eist te stoppen met martelen van burgers.
Nergens. Dat zeg ik dan ook niet, lees 's wat beter.

Vind jij ook dat Turkije pas mee mag doen met de EU als het aan de Kopenhagen-regels voldoet? Of vind je dat ze er zonder die Kopenhagen-regels erbij moeten? Of vind je dat ze buiten de EU moeten blijven?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19831448
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:02 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Als je misstanden in Nederland aan de kaak wilt stellen dan open je maar een topic hierover.
Hier is het onderwerp Turkije.
Je geeft dus toe dat het om een barbaars land gaat anders had je wel een weerwoord.
Het gaat hier om de toetreding van Turkije tot de EU waar NEDERLAND ook in zit.

Je probeert Turkije de grond in te stoppen, maar Nederland kan er zelf ook heel wat van, maar daar heeft niemand het over als Nederland het onderwerp is.

[ Bericht 7% gewijzigd door ClioSporT op 12-06-2004 12:00:28 ]
pi_19831520
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:10 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik zal onze turkenliefhebbers nog wat leesvoer geven over de barbaarse handelingen ten opzichte van het arme koerdische volk.
Kunnen ze eens zelf lezen hoe erg het daarmee gesteld is.
En dat wil lid worden van de europese gemeenschap.

bron: http://www.meervoud.org/c(...)l_id=13&nummer_id=33
Onzin link. Hij heeft het in zin 1 al over koerdistan en dat bestaat niet en heeft ook nog nooit bestaan

Kom eens met wat links die compleet neutraal zijn, of lukt je dat niet ?
pi_19831530
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Dit heeft dan ook helemaal niks met toetreding te maken
pi_19831592
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:57 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Onzin link. Hij heeft het in zin 1 al over koerdistan en dat bestaat niet en heeft ook nog nooit bestaan

Kom eens met wat links die compleet neutraal zijn, of lukt je dat niet ?
Punt 1 hijzelf is niet neutraal.

Punt 2 hij haalt geschiedenis erbij wat ook niks met toetreding te maken heeft dus hij is niet echt slim nee.
pi_19831603
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:14 schreef lionsguy18 het volgende:
Wie weet zit het ook in jouw genen.
Vraag eens aan je oma en haar moeder/oma of ze tijdens het machtige osmaanse rijk nog uit zijn geweest met mannen die een beetje op Turken van nu lijken
pi_19831635
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Tja, als echt alles op orde was, dan zouden ze echt dezelfde behandeling krijgen als de 10 landen die per 1 mei toetraden.

Ik denk overigens dat Turkije wel gaat toetreden in de toekomst.
Als ik me niet vergis kreeg Turkije op dat moment de status van kandidaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')