Warme spiercreme helpt dusquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef Deepfreeze het volgende:
De laatste keer dat ik het had was ik bijna een week verder voordat ik mijn nek weer goed kon draaien. En dat alleen maar doordat ik even op de tocht gezeten had...
stress voor mijn examens valt wel mee, alleen vrijdag economie was beetje stressig rest moet ik allemaal wel blind gehaald hebben. Ik heb nog 1 examen en dan ben ik ervanaf.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:32 schreef kutnewbie het volgende:
waarschijnlijk zit je teveel achter je computer met wat tentamen stress erbij...
je moet gewoon op vakantie, lekker een paar weken uitwaaien op een zonnig eiland in een hangmat aan het strand...
zou voor mij ook goed zijn trouwens.....
En welkom bij de nekpijn clubquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:47 schreef T1andonly het volgende:
Goeiemorgen, of voor mij dan minder goeie morgen...
Ik wordt me toch wakker met een pijn in mijn nek. Ik kan mijn hoofd niet naar rechts draaien zonder een verschrikkelijke stekende pijn, die er wel voor zorgt dat ik het zo min mogelijk probeer.
Nu kom ik er ook eigelijk pas achter hoe vaak ik wel niet naar mijn rechterkant wil kijken...![]()
Ik heb vanmiddag een examen en daarna een sollicitatie gesprek en ik wil daar niet al te scheef met mijn hoofd hoeven doen.
Dus iemand oplossingen tegen: de pijn en hoe ik zorg dat het zo snel mogelijk overgaat.
Nek verrekt ofzo weet ik het, het doet iig pijn...
dat zeg ik , vakantiequote:Op woensdag 2 juni 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Idd warmte, warmte en nog eens warmte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |