quote:
Meisje doodgestoken door medeleerlingen basisschool
AMSTERDAM - Een 12-jarige leerlinge van een basisschool in Japan is dinsdag door een meisje uit haar klas doodgestoken met een mesje dat wordt gebruikt om papier te snijden. De steekpartij deed zich voor tijdens de lunch, die in Japan in de klas wordt gebruikt. De politie zei dat het meisje steekwonden in haar nek en armen had opgelopen.
Het drama speelde zich af in Sasebo, bijna duizend kilometer ten zuidwesten van Tokyo. Volgens de krant Mainichi is het slachtoffer Satomi Mitarai, de dochter van het hoofd van het plaatselijke kantoor van de krant. De naam van het meisje dat de steken heeft toegebracht is niet bekendgemaakt. Zij wordt ondervraagd.
In Japan worden de laatste jaren steeds vaker gewelddaden gepleegd door kinderen. In juli werd een 12-jarige jongen beschuldigd van het ontvoeren en vermoorden van een kind van 4. In dezelfde maand werd een 14-jarige jongen gearresteerd omdat hij een 13-jarige klasgenoot had doodgeslagen.
Bron : http://www.nu.nl/news.jsp?n=332149&c=119
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:33 schreef KreKkeR het volgende:
Geweldig gekozen topic titel
Volgende keer een topic met de titel "Moslims helemaal gestoord" ?
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
[..]
hoe kan het nou dat Japanse kinderen muurdzuchtig zouden zijn
Hebben ze het geleerd van onze Murat
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:38 schreef NullPointer het volgende:
wat een achterlijke kut topic...
quote:Kermis ontaard in slagveld 01-06-2004
De jaarlijkse kermis in Den Haag is zondag rond 21.30 uur ontaard in een waar slagveld. Twee groepen jongeren uit Den Haag en Leidschendam/Voorburg keerden zich na een vechtpartij met elkaar, tegen de politie nadat die enkele aanhoudingen had verricht. De politie zette honden in en verrichte zeventien aanhoudingen.
De groepen jongeren gedroegen zich de avonden voor zondag al vijandig naar elkaar, maar surveillerende politie had tot zondag een vechtpartij kunnen voorkomen door de groepen telkens van de kermis te verwijderen. Zondag kon een vechtpartij echter niet meer worden voorkomen.
Tegen de zeventien jongeren in de leeftijd van 14 tot en met 25 jaar is proces-verbaal opgemaakt wegens openlijke geweldpleging, mishandeling, niet voldoen aan bevel of vordering en wederspannigheid. Veertien jongeren zijn na verhoor vrijgelaten. Drie anderen zijn in verzekering gesteld. Hen wordt geweldpleging ten laste gelegd. Één van de jongeren liep een bijtwond van een politiehond op.
De kermis is zondagavond gelijk gesloten. Maandag 2e pinksterdag besloot de loco-burgemeester de kermis om 19.00 uur te beëindigen.
Dat waren vast ook Japanse jongeren.. Het zijn altijd weer die Japannersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef detulp050 het volgende:
Mensen uit Zuid-Holland totaal gestoord !
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef detulp050 het volgende:
Mensen uit Zuid-Holland de Haagse regio zijn totaal gestoord !
Jongeren totaal gestoord!
Politiehonden totaal gestoord !
Loco-Burgermeesters totaal gestoord!
Allemaal !
[..]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:42 schreef detulp050 het volgende:
Mensen uit Zuid-Holland totaal gestoord !
Jongeren totaal gestoord!
Politiehonden totaal gestoord !
Loco-Burgermeesters totaal gestoord!
Allemaal !
[..]
Ik generaliseer gelijk even door...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:44 schreef Miwe het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem ook niet, maar ik woon ook in Zuid-Holland, maar niet in de Haagse regio. Dus zo kan jij lekker generaliseren, en hoef ik me niet beledigd te voelen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:46 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik generaliseer gelijk even door...
goede Japannerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:49 schreef Lod het volgende:
Ik ken anders via via wel iemand die via via iemand kent die een japanner kent. En die schijnt nog nooit iemand neergestoken te hebben. Het kan dus wel!
En die persoon gelooft een Japannerquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:49 schreef Lod het volgende:
Ik ken anders via via wel iemand die via via iemand kent die een japanner kent. En die schijnt nog nooit iemand neergestoken te hebben. Het kan dus wel!
hebben ze in Japan TV squote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:04 schreef TimmyAsd het volgende:
het komt door shin chan
Nee, alleen projecties op kamerschermen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben ze in Japan TV s![]()
Nee het is een 3e wereld land met extreem grote technologische achterstand. Iedereen kijkt daar al gek op wanneer ze een auto zien rijden.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:05 schreef Meki het volgende:
[..]
hebben ze in Japan TV s![]()
Ook maatschappelijk goed & slecht kan zeer betrekkelijk zijn. Hoge welvaart is geen synoniem voor goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:15 schreef RetepV het volgende:
Je kan namelijk niet zeggen dat het zo slecht gaat met de Japanse maatschappij. Vergeleken met de VS gaat het in Japan een stuk beter.
Of is Meki misschien totaal gestoord?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:30 schreef Meki het volgende:
Japanse kinderen totaal gestoord
Beidequote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:18 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Of is Meki misschien totaal gestoord?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:18 schreef Patty_Drab het volgende:
[..]
Of is Meki misschien totaal gestoord?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Pim zou het zo willen.
En ik doe 'm dicht.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:34 schreef Meki het volgende:
[..]
is mijn topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |