ik vind dat ding persoonlijk standaard echt het mooistquote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw...
CRX type 1, waar moet je op letten bij aanschaf?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
Ja, ben ook wel een fan van de VTEC. Vind het alleen jammer dat er nog steeds geen witte knipperlichten leverbaar zijn voor de voorkant... Die oranje vind ik niet zo geweldig staan bij dat blauw...
donequote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:58 schreef yup het volgende:
[..]
CRX type 1, waar moet je op letten bij aanschaf?
Kan je helpe?![]()
Heb jij wel eens een standaard CRX gezien dan?quote:Op maandag 7 juni 2004 23:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik vind dat ding persoonlijk standaard echt het mooist
Als ie 5500rpm ging was ie niet aan het blazen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:32 schreef RedArrow68 het volgende:
Hey een vriend van mij heeft ook een CRX, met dat D16A9 blok en die moet idd 0-100 in 7,5 tellen afleggen. Hij heeft openluchtfilter, dikke uitlaat heel de zooi eraan enzo. Het is een CRX uit 1988 geloof ik. Maargoed, als dat ding in 7,5 tellen moet gaan, waarom heb ik hem dan met een '99 Ford Mondeo 2.0 Wagon zoekgereden![]()
![]()
T scheelde niet veel maar hij kon me niet bijhouden?! We snapte er zelf geen fuck van haha, we deden helemaal geen wedstrijd ofzo, we reden samen ergens heen, ik reed voor, en hij achter. Ik dacht hmm fordje is warm een keer op zn staart trappen voor een tijdje. Op een gegeven moment belt ie op "wat is dit nou?! ik zit constant te blazen >5500rpm en ik kan je verdomme niet bijhoude?!" Ik moet zegge dat ik de mondeo wel aant afraggen was haha maar die CRX meot toch veeeel sneller zijn?! Mij en stef snappe dit niet... Mondeo doet 0-100 volgens fabriek in 10 telle dus :S en t ware echt stukken zo tussen de 30 en de 100 km/h
PS en stel dat stef niet kan schakelen dan maakt t nog weinig uit lijkt me want een CRX hoeft maar 1x te schakelen naar de 100 dus dat is echt niet zo van belang...
ja de rechter op de fotoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een standaard CRX gezien dan?
Die is niet standaardquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja de rechter op de foto
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is niet standaard
Hmm.. tja.. ik ken eigenlijk maar 1 standaard vtec en dat is die van Browncovercrx ..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]bij mij is een CRX standaard als ie alleen andere velgen heeft
edit:
b.t.w. andere velgen zijn oke.. maar optisch is er niet veel aangedaan.. en dat vind ik erg mooi
wat is er niet standaard aan de rechter vtec op deze foto dan??quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. ik ken eigenlijk maar 1 standaard vtec en dat is die van Browncovercrx ..
Ik kan er alleen geen foto van vinden (alles werkt hier maar half)
Misschien dat Metalfreak er een kan vinden/heeft
Er staat: constant >5500rpmquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ie 5500rpm ging was ie niet aan het blazen..
Het rode gebied begint pas bij de 7200 rpm..
Dus
Mwah, meestal ligt bij de d16 en d15 blokken het max vermogen rond de 5000/6000 rpm.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er staat: constant >5500rpmOfterwijl dat hij nooit onder de 5500 kwam. Nou als je daar altijd boven zit dan ben je echt wel aan het doorrijden. Daarbij heeft dat ding geen VTEC dus 1500 rpm hoger maakt in trekkracht geen klap meer uit... Of blaat ik nu poep?
![]()
Auto is brak. Of is verneukt.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:50 schreef RedArrow68 het volgende:
[..]
Er staat: constant >5500rpmOfterwijl dat hij nooit onder de 5500 kwam. Nou als je daar altijd boven zit dan ben je echt wel aan het doorrijden. Daarbij heeft dat ding geen VTEC dus 1500 rpm hoger maakt in trekkracht geen klap meer uit... Of blaat ik nu poep?
![]()
Ik ga van het eerste uitquote:Op dinsdag 8 juni 2004 12:52 schreef yup het volgende:
[..]
Auto is brak. Of is verneukt.
Die gozer kan niet schakelen.
Hij ging er niet vol voor (valt af dus).
Een CRX is EXTREEM snel, je moet niet vergeten dat dat ding 900 kilo weegt en 130 pk's heeft, met een CRX rijd je de meeste auto's wel zoek, inclusief die Mondeo 2.0.
(voor) verlaagdquote:Op dinsdag 8 juni 2004 09:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is er niet standaard aan de rechter vtec op deze foto dan??
op de velgen na
[afbeelding]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
(voor) verlaagd
Okay, daar is niks aan gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]ik bedoel bodywork e.d. stoutertje
![]()
En toch is dat schakelen heel erg van belang...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:32 schreef RedArrow68 het volgende:
Hey een vriend van mij heeft ook een CRX, met dat D16A9 blok en die moet idd 0-100 in 7,5 tellen afleggen. Hij heeft openluchtfilter, dikke uitlaat heel de zooi eraan enzo. Het is een CRX uit 1988 geloof ik. Maargoed, als dat ding in 7,5 tellen moet gaan, waarom heb ik hem dan met een '99 Ford Mondeo 2.0 Wagon zoekgereden![]()
![]()
T scheelde niet veel maar hij kon me niet bijhouden?! We snapte er zelf geen fuck van haha, we deden helemaal geen wedstrijd ofzo, we reden samen ergens heen, ik reed voor, en hij achter. Ik dacht hmm fordje is warm een keer op zn staart trappen voor een tijdje. Op een gegeven moment belt ie op "wat is dit nou?! ik zit constant te blazen >5500rpm en ik kan je verdomme niet bijhoude?!" Ik moet zegge dat ik de mondeo wel aant afraggen was haha maar die CRX meot toch veeeel sneller zijn?! Mij en stef snappe dit niet... Mondeo doet 0-100 volgens fabriek in 10 telle dus :S en t ware echt stukken zo tussen de 30 en de 100 km/h
PS en stel dat stef niet kan schakelen dan maakt t nog weinig uit lijkt me want een CRX hoeft maar 1x te schakelen naar de 100 dus dat is echt niet zo van belang...
Hebbie een VTEC of een normale DOHC?quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En toch is dat schakelen heel erg van belang...Als je schakelt op het verkeerde moment valt er heel wat vermogen terug en als je te lang doet over het schakelen ook. Ik heb een keer een sprintje gedaan met een Golfje GTi, die gozer was aan 't pushen als een gek, maar ik hield hem echt met gemak bij... (had nog wel wat over)
Metalfreak heeft een ED9 en dus geen VTECquote:Op donderdag 10 juni 2004 15:47 schreef yup het volgende:
[..]
Hebbie een VTEC of een normale DOHC?
Ok, dat is duidelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Metalfreak heeft een ED9 en dus geen VTEC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |