Dat schijnt zo he? Ze krijgen geen signalen terug en gaan dan uiteindelijk rondjes zwemmen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:25 schreef Jordy-B het volgende:
een bolle kom?
Ik denk dat 'ie gewoon is doorgedraaid...
je ouders vonden 't zielig en hebben er een nieuwe in gedaanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:10 schreef Redux het volgende:
hoe kan dat?
het is de vis op m'n werkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
je ouders vonden 't zielig en hebben er een nieuwe in gedaan
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:19 schreef Aequitas het volgende:
[afbeelding]
Hij zit ook op zijn werk las ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:50 schreef vdo28 het volgende:
Don't try this at home.....
Dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hij zit ook op zijn werk las ik..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:53 schreef thumb-bolt-on het volgende:
[..]
Hij zit ook op zijn werk las ik..
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
je ouders vonden 't zielig en hebben er een nieuwe in gedaan
OOOh jij zit die jongen in de maling te nemen!! Wat ben jij slecht zeg!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:58 schreef vdo28 het volgende:
Er moet toch ook zoutzuur in
Oh kijk dan is het goed.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:00 schreef vdo28 het volgende:
Sorry....
Ik bedoelde natronloog.....![]()
Er zit weer beweging in dat is het voornaamste toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:12 schreef Redux het volgende:
ja maar henk doet nu nog gekker, gaat ie op z'n ruggetje zwemmen en dan ineens gaat ie om z'n lijfje rondjes draaien, en z'n schubjes raken los
hermientje is heel lief hoor, je moet alleen niet al te dichtbij de kom komen
Ja doe nog maar een beetje meer dan, misschien zijn alle bacterieen nog niet dood?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:15 schreef Redux het volgende:
en wat kan ik daar tegen doen dan?
zal ik er meer bleekwater in gooien??
Dan krijgt ze ook gekkevissenziekte, dat heb je dan toch?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:17 schreef Redux het volgende:
tering he, plopt dat oogje van henk eruit, zie ik dat hermientje er nu op zit te kauwen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |