quote:ik ben dat dus dat meidje en ik moet zeggen we hebben een goede vriendschappelijke relatie
Op zaterdag 11 augustus 2001 19:48 schreef Realzm het volgende:
ik heb 1 "ervaring" ermee:een meidje (toevallig het nichtje van een kennis van mij) heb ik op puur toeval ontmoet tijdens het chatten. Aangezien we elkaar wel een beetje kenden, van het 1 keer zien, gingen we gewoon vaker chatten en al. Nu chat ik iedere dag heel veel met haar, en ik kan ook moeilijk een lange tijd zonder haar, maar ik wil er geen relatie mee. Gewoon omdat ik liever goeie vrienden met haar ben dan een relatie met haar te hebben.
nou moet ik zeggen, als ze een beetje meer naar mijn wensen was, zou ik het wel willen proberen, maar wij wonen ook niet geweldig ver uit elkaar.
lang verhaal met een info van nix he
maargoed, het is goed mogelijk, maaaaaaaar je moet de nadelen ervan kunnen inzien (afstand, weinig elkaar kunnen zien), maar de voordelen zijn weer dat je harstikke goed kunt praten he...
Oja, voordat je IRL gaat, is het aan te raden een aantal keer te bellen ipv chatten, kan ook heel verhelderend werken... (Heb je opeens een vet plat accent aan de lijn hihi)
groetjes, _FlasH_
Ik was er ook altijd wat huiverig voor, relaties via internet. Sowieso chatten ed. vond ik maar vreemd. Maar sinds ik op Fok kom, en ik ook naar meetings ga ben ik er toch iets genuanceerder over. Zeker omdat die meetings er zijn, ligt een relatie oid sneller voor de hand natuurlijk. Maar de eerste contacten zijn al wel via i-net gelegd.
Nou ja wat ik eik wil zeggen is, kijk eens in dat topic hierboven en verbaas je over de hoeveelheid (fok)relaties.
Ik denk zelf dat het allemaal nog wel iets gewoner zal worden, als het internet nog 'normaler' is voor een grote groep mensen, die er ook veel ervaring mee hebben.
quote:In desbetreffend topique staan wel Fok!stelletjes, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal elkaar via internet of Fok! hebben ontmoet. Zo nu en dan registreren vriend en vriendin of man en vrouw zich beide bij Fok! (misschien wel met de gedachte dat ze zich nog uit kunnen schrijven, maar dat is een ander onderwerp
Op maandag 13 augustus 2001 02:36 schreef Tardis het volgende:
Toch wel grappig dit topic, vooral ook omdat er in GC nu een topic loopt over Fok!stelletjes( Stelletjes op Fok! )<knip>
Nou ja wat ik eik wil zeggen is, kijk eens in dat topic hierboven en verbaas je over de hoeveelheid (fok)relaties.
quote:het is ook al normaal, maar je moet er open voor staan. Je moet internet als medium zien om een relatie te krijgen. De disco is zo'n voorbeeld wat voornamelijk gezien wordt als de plek om meisjes danwel jongens te scoren. Internet blijft nog steeds een informatie/entertainment medium. Nouja tis misschien wel meer dan dat, ik heb er ook vrienden aan over gehouden enzo, maar een relatie is toch anders.
Ik denk zelf dat het allemaal nog wel iets gewoner zal worden, als het internet nog 'normaler' is voor een grote groep mensen, die er ook veel ervaring mee hebben.
ik heb mijn vriendin ook via internet leren kennen. Eerst ruim een jaar gechat, niks achter gezocht verder. Na een jaar begon er toch opeens onverwacht een vonk over te slaan.... elkaar ontmoet en gelijk raak!
We zijn nu al weer een half jaartje bij elkaar en het gaat echt SUPER ! ![]()
Dus.... internetrelaties kunnen erg goed uitpakken!
quote:shmoopy en tong80 hebben 5 december een date.
Op maandag 13 augustus 2001 15:27 schreef TasmanianDevil het volgende:
Dus.... internetrelaties kunnen erg goed uitpakken!
verliefd worden n.a.v. een ontmoeting met iemand die je oorspronkelijk via internet kent, das wat anders ja
quote:Dát snap ik nou ook niet...
Op maandag 13 augustus 2001 19:17 schreef Merel het volgende:
het hele "verliefd worden op je chat-maatje"-idee snap ik ook nog steeds niet helemaal, verliefd op een tekst worden zonder woorden en lichaamstaal en dat soort gedoe.
quote:Ben je niet een beetje in de war liefie?
Op maandag 13 augustus 2001 19:13 schreef tong80 het volgende:[..]
shmoopy en tong80 hebben 5 december een date.
Toch
quote:Beetje maar.
Op maandag 13 augustus 2001 22:13 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ben je niet een beetje in de war liefie?
Toch
![]()
quote:verkeerde quote zo te zien sorry
Op zondag 12 augustus 2001 12:37 schreef Realzm het volgende:[..]
waar staat iets over het uiterlijk?
quote:Aaaaaaaaaaah, wat lief en schattig!
Op maandag 13 augustus 2001 22:28 schreef yissellemybabe het volgende:
Yep, internet liefde bestaat echt. Heb mijn vriendin via napster leren kennen, in december 2000. Woont in de dominicaanse republiek, internet relatie werd al snel elke dag bellen. Nu hebben we al 8maanden een mooie relatie en ga a.s september er voor de derde keer heen. a.s december komt mijn mooie latino in nederland wonen
quote:Nee, dat klopt wel, maar er zijn er toch ook best veel, die elkaar WEL via fok ontmoet hebben. Maar het ging ook niet direct over fok, maar over internet...
Op maandag 13 augustus 2001 15:10 schreef Herald het volgende:[..]
In desbetreffend topique staan wel Fok!stelletjes, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal elkaar via internet of Fok! hebben ontmoet. Zo nu en dan registreren vriend en vriendin of man en vrouw zich beide bij Fok! (misschien wel met de gedachte dat ze zich nog uit kunnen schrijven, maar dat is een ander onderwerp
)
En wat Merel ook zegt, aan tekst alleen heb je niet genoeg. Je wordt hoogstens heel erg nieuwsgierig naar iemand, en dan tja... een keer irl ontmoeten, en dan kan het alle kanten uit natuurlijk.
quote:Trouwen hoeft tegenwoordig niet meer hoor. je moet alleen beide aan kunnen tonen dat je niet getrouwd bent en een strafblad heeft, dan kan de procedure in werking gezet worden. En ik moet daarvoor garant staan, dat zal toch zeker geen probleem zijn
Op maandag 13 augustus 2001 22:42 schreef Passione het volgende:[..]
Aaaaaaaaaaah, wat lief en schattig!
En haar verblijfsvergunning is haar huwelijkscadeau?
quote:Interessant onderwerp!!!
Op zaterdag 11 augustus 2001 12:54 schreef ernems_menneke het volgende:
Iemand ervaring met internet relaties?
je hoort het heel vaak,
mensen die elkaar tegen zijn gekomen op internet
persoonlijk geloof ik hier niet zo in (nog niet)
maar wat is jullie mening hierover?
Barbara
Ongeveer 2 jaar geleden leerde ik een jongen via IRC kenne waar ik heel erg veel mee chatte. Daardoor werden we goede vrienden en we besloten eens wat af te spreken. Irl klikte het ook perfect, dus ik had er een goede vriend bij. We bleven veel chatten en mekaar regelmatig zien, tot hij bekende dat hij verliefd op me was. Ik voelde ook veel voor hem, maar durfde de goede vriendschap niet te verpesten. Toch hebben we de sprong gewaagd en na 1,5 jaar zijn we nog steeds samen
Beste beslissing ooit
En volgend jaar willen we zelfs gaan samenwonen ![]()
Zo zie je maar, internet kan best nog wel eens iets goeds brengen
En ik hebbem nog niet gezien ofzow!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |