wow snel tnx manquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:44 schreef gfree het volgende:
[..]
[afbeelding] en klein [afbeelding]![]()
Opzich zonde om zo'n plaatje te bewerken...![]()
Hj heef nu zo'n bierhoed op.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:53 schreef TXC het volgende:
Kun je met de mijne ook iets EK's uithalen?
Wel jammer dat je niet meer goed kunt zien wat het is, mar dat komt ook omdat het een silhouet is natuurlijk. Op zich wel vet kun je de pijp niet iets verder van het gezicht maken dan zie je beter dat het een gezicht is. Tnx alvast.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:10 schreef gfree het volgende:
[..]
Hj heef nu zo'n bierhoed op.![]()
[afbeelding]
Was ik ook beetje bang voor. Als je hem niet goed vindt kan ik hem nog wel aanpassen..?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef TXC het volgende:
[..]
Wel jammer dat je niet meer goed kunt zien wat het is, mar dat komt ook omdat het een silhouet is natuurlijk.
Is je ek icoontje nog niet goed dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef blublub het volgende:
en met die van mij dan?
t orgineel: [afbeelding]
Had de reply gewijzigdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:18 schreef gfree het volgende:
[..]
Was ik ook beetje bang voor. Als je hem niet goed vindt kan ik hem nog wel aanpassen..?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:17 schreef blublub het volgende:
en met die van mij dan?
t orgineel: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:20 schreef TXC het volgende:
[..]
Had de reply gewijzigdmaar misschien als de pijp iets verder van het gezicht af komt dat je dan beter ziet dat het een gezicht is. Heb nog ff de gewone icoon gekozen voor de vergelijking.
Grrr...zet je icoontje terug verdommequote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:20 schreef foksuk1981 het volgende:
Iemand zin om mijn Avatartje te EK-liseren (ook wel EK-proof te maken) ???.....
Oranje mag, net als R-W-B (Rood-Wit-Blauw).
Hij staat nog in mijn sig..quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Grrr...zet je icoontje terug verdomme
Ik mis ' m.![]()
beetje kut issie wel idd...quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:37 schreef Kentaro het volgende:
Een uitdaging, kun je hier wat EK-igs van maken?
mijn dank is grootquote:
thanks -maar ik vind het niet echt.. heb je anders want anders. Iets wat er misschien nog iets van weg heeft. Of anders iets met mijn username erin ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |