dus je leeft 6 dagen op alleen water?...quote:Op maandag 31 mei 2004 23:39 schreef wingerd het volgende:
Er zijn wel van die kuren waarbij je alleen maar water moet drinken voor een bepaalde periode, bijvoorbeeld 6 dagen achter elkaar. Is dat wel gezond?
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Wat gebeurt er met je lichaam?
Nee, dat lijkt mij ook niet. En je darmen moeten ook iets hebben om op te "kauwen", lijkt mijquote:Op maandag 31 mei 2004 23:59 schreef __Saviour__ het volgende:
dan krijg je vrijwel geen voedingsstoffen binnen. Da's niet al te gezond lijkt me.
leg uit??quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:15 schreef Davitamon het volgende:
Watervergiftiging is dan ook nog een reëel risico.
maar dan moest je dacht ik 6 liter op een korte tijd ophebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Markster het volgende:
[..]
leg uit??
nog nooit van gehoord namelijk, en ik drink aardig wat water!
Als je teveel water drinkt kunnen je nieren het niet aan. Dit kan leiden dat o.a. maagkrampen.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Markster het volgende:
[..]
leg uit??
watervergiftiging krijg je als je (in korte tijd) heel veel water drinkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:16 schreef Markster het volgende:
[..]
leg uit??
ben niet zeker, kan meer zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef Markster het volgende:
6 liter? oooooooooo dat valt wel mee, drink ongeveer een litertje of 3-4 per dag. Miniwaterdispenser rulez
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:00 schreef Cola_Light het volgende:
Mijn moeder gaat wel eens naar zo'n kuuroord. Je krijgt dan inderdaad alleen maar vloeibaar "eten". Dus water, thee, groentensappen. Zodat je wel je voedingsstoffen binnenkrijgt. Het is wel goed voor je lichaam, want hierdoor ontslakt het lichaam en kunnen alle gifstoffen en vuil je lichaam uit.
En wat zijn waten?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:14 schreef Mattt het volgende:
Ik drink alleen maar waten
been there.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:14 schreef Moonah het volgende:
Ik ben de laatste tijd ook bewust meer water gaan drinken. Zo'n tweeënhalve liter per dag.
Maar mijn hemel, ik moet nu echt irritant vaak naar het toilet.
's Nachts word ik gewoon wel drie keer wakker omdat ik moet plassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |