Wat is er mis met patat zeggen?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Rasing het volgende:
Mensen die patat zeggen
Het is friet! En je moet er mayonaise op doen, geen oorlogzooi! Zo vraag je er om!
Inderdaad. Ook weer een nadeel. Dat ze er zoveel mayo opgooien dat het zo'n vieze smurrie wordt... Eerst heb je dan mayo met af en toe een patatje ertussen, daarna weer omgekeerd.quote:Op maandag 31 mei 2004 22:24 schreef SwOoSh het volgende:
ik vroeg vorige keer extra mayonaise en toen kon ik mijn patat niet meer vinden
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:25 schreef remondepemon het volgende:
het moest toch "frietje feest" worden genoemd tegenwoordig, met dank aan een paar boomknuffelaars?
trouwens patatje oorlog is [afbeelding]
Reservebelgquote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Rasing het volgende:
Mensen die patat zeggen
Het is friet! En je moet er mayonaise op doen, geen oorlogzooi! Zo vraag je er om!
2 na ergste: zonder bier zitten is ergerquote:Op maandag 31 mei 2004 22:27 schreef Thomasumo het volgende:
friet schmiet, het heet een patatje oorlog! En op de dood na is saus die eerder op is dan de patat het naarste wat de mens overkomen kan
Bestaan er zulke mensen...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:27 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Net zo triest als die mensen frikandellen hamburgers noemen
Even sjorren aan je Willy en het probleem is weer opgelostquote:Op maandag 31 mei 2004 22:21 schreef Nieuwskijker het volgende:
Zit ik hier nu lekker een patatje oorlogte eten, zie ik dat mijn saus eerder op is dan de patat!!
Ja dat zijn vaak van die "Friet" mensenquote:Op maandag 31 mei 2004 22:29 schreef Troetel het volgende:
[..]
Bestaan er zulke mensen...![]()
waarom zou ik mijn taal verloederen en het franse woord frites gebruiken?quote:Op maandag 31 mei 2004 22:31 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ja dat zijn vaak van die "Friet" mensen
quote:Op maandag 31 mei 2004 22:23 schreef Rasing het volgende:
Mensen die patat zeggen
quote:Uit Pulp Fiction:
Vincent: Do you know in Holland what they put on their french fries instaid of ketchup?
Julious: No man tell me, tell me.
Vincent: Mayonaise man! They fucking drown them in that shit!
Ja ja die kennen we nu nou welquote:Op maandag 31 mei 2004 22:33 schreef True_Force het volgende:
[..]
[..]
![]()
geef mij maar met pepersaus...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
patatje met tartaarsaus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |