Precies, kan mij het verotten wat voor kleur je haar hebt, ik kijk naar het totaal pakket...quote:Op maandag 31 mei 2004 22:36 schreef Mar10Segovia het volgende:
Lekker boeiend de haarkleur
Ald dat zo zou zijn dan zouden 40% van de vrouwen blond het minst aantrekkelijk vindenquote:Op maandag 31 mei 2004 21:58 schreef Daphne85 het volgende:
Ik heb ooit eens over een onderzoekje gelezen-ik weet net hoe betrouwbaar hij was- maar daar stond in dat ik geloof iets van 40% mannen blonde vrouwen het aantrekkelijkst vonden en dat roodharige vrouwen op de tweede plaats kwamen. Bij vrouwen was het juist andersom; bruin-/zwartharige mannen waren het meest geliefd en roodharige mannen het minst.
Hebben jullie hier een verklaring voor en klopt jullie 'ranglijstje' met die van de onderzochte mensen?
Ikzelf ben een meisje en val op (donker)blond haar. Rood haar vind ik wel ok en bruin/zwart vind ik weer minder, dus ik ben geen standaardvrouw![]()
knappe meid, maar ik vind het weer niet aantrekkelijk als je duidelijk ziet dat haar geverfd is (onnatuurlijk)quote:
Het zijn er zelfs 2. Miss Slowakije en Simone van Epica.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:58 schreef Goofup het volgende:
[..]
knappe meid
mijn post blijft hetzelfde maar dan in meervoudquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het zijn er zelfs 2. Miss Slowakije en Simone van Epica.
Ja, daar maar verder. T.S. reageert ook niet meer.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:56 schreef CEx het volgende:
Ik val juist veel eerder op donker dan op blond.
Btw: Waar val jij op? Blond, donker of rood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |