Hihi!quote:Op maandag 31 mei 2004 21:47 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, je moet deze hebben, maar dan in de lage variant:
[afbeelding]
Ja ze zitten allebei hetzelfde dus het is alleen de kleur die het verschil bepaaldquote:Op maandag 31 mei 2004 22:19 schreef Brennie het volgende:
Geen van 2.. als ik zou kiezen.. de onderste
Maarre.. draag gewoon wat het lekkerste zit ( als je ze beide mooi vindt.)
Ik vind ze juist weer wel goed onder een spijkerbroek staan eigenlijkquote:Op maandag 31 mei 2004 22:36 schreef xela het volgende:
die bovenste staan niet onder een spijkerbroek dus zou eerder die onderste halen... of je draagt nooit spijkerbroeken en koopt de bovenste... of je koopt de schoenen die JIJ mooi vind![]()
preciieessquote:Op maandag 31 mei 2004 22:43 schreef Schum1 het volgende:
Je bent man hea? Bovenste!!! Onderste zijn te vrouwlijk...
wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef Animoso het volgende:
waarom koop je ze nu? en niet 2 jaar geleden??
Nou dit wordt dan dus ook mijn 2e paar De vorige zaten zo relaxed en vind ze ook super cool staan daarom koop ik dus weer een paarquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:25 schreef Animoso het volgende:
waarom koop je ze nu? en niet 2 jaar geleden??
Die heb ik alquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:21 schreef MartinusMagnus het volgende:
Bovenste.
Maar IK zou Onitsuka's kopen......
[calvinist] als je al schoenen hebt waarom zou je er dan nog meer kopen? [/calvinist]quote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:06 schreef kultivate het volgende:
[..]
Die heb ik al
Die zijn wel in wat winkels te koop hoor. Front runner of zub zero heeft ze denk ik wel of sneakersquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:05 schreef yF het volgende:
Bovenste!
Waarom zouden All Stars trouwens alweer "uit" zijn? Ik zie er nog steeds genoeg mensen mee lopen hoorEn dan nog, als hij ze toch mooi vind! Ik wilde er eigenlijk ook, maar ik kon geen mooie vinden. Was ik die bovenste maar tegengekomen want ik vind ze mooi!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |