Kwam het net tegen op zoek naar fleshtunnels. http://www.funky-fish.com/tatoos/temporary/quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:40 schreef Fixers het volgende:
Het is nogal fout maar ik ben op zoek naar van die plak/opwrijf tattoos. Ik heb wel eens gehoord dat Tattoo Bob ze zou verkopen maar zijn site geeft een lege pagina als je daar wat doorklikt. Zijn er wat andere adressen waar je die dingen kan krijgen?

Een goede tattoo-artist doet dat zeker, maar alles in overleg natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 21:51 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen plaatje, doet hij dat ook?

Als ik niet naar mijn ouders ga, dan kan ik ook niet aan mn inbox komen van mn website.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden een berichtje via je website gestuurdNooit meer iets van gehoord

!!!!!!!!!! Bromvliegjes!quote:Op maandag 5 juli 2004 12:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een goede tattoo-artist doet dat zeker, maar alles in overleg natuurlijk.
Heel klein priegelwerk wordt meestal ook afgeraden, omdat het vaak als een rotzooitje uit ziet.

quote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
!!!!!!!!!! Bromvliegjes!

quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:43 schreef _Bunny_ het volgende:
Jaja na lang overwegen wil ik het dan nu eindelijk gaan doen, een tattoo laten zetten.
Ik woon in rotterdam en heb goede recensies gelezen over Tattoo bob (website: http://www.tattoobob.nl/html/website.html
Zijn er fok!kers die zich hier hebben laten tatoeëren en/of heeft iemand gewoon commentaar over deze tattoo/piercing studio?
Alvast bedankt!

ik lachen hiero, ik bijna in broek plassen!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:43 schreef schatje het volgende:
Alleen de naam al.
Hij kan ook zulke mooie sierletters tatoeëren.

Ik vind je mooi met die tats, als ik lebbies was ging ik je stalken!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
Ik heb eindelijk ook foto's van een paar andere tattoos van me.
[afbeelding]
Soulmates, goede vriend = Zielemaatjes (ik geloof niet in de ware)
Aan de achterkant van mijn rechterarm.
[afbeelding]
Japanse stijl -> weer een heel verhaal, net als bij mijn rug.
Linkerarm
[afbeelding]
Mijn naam in't Hindi thx to Spikealike.
Rechter enkel

Jij mag me wel stalken hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind je mooi met die tats, als ik lebbies was ging ik je stalken!
Vooral je arm is heel ... mag ik zeggen ' vrouwelijk' ?

quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:54 schreef Devils_Child het volgende:
zometeen ff mijn tatoo

Dat staat mooi!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
[afbeelding]
Rechter enkel

Oudje...quote:

tis mn mening, die krijg ik toch ook op mijn tattoos?quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:
HET IS GODVERDOMME NIET VERPLICHT NEGATIEF COMMENTAAR TE GEVEN!!!!

ik gaf ook mijn mening IK WEET OOK WEL dat hij op internet ook staat, WHO CARES.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
tis mn mening, die krijg ik toch ook op mijn tattoos?

Ook niet verboden.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:

Djeez...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:39 schreef Devils_Child het volgende:
[..]
ik gaf ook mijn mening IK WEET OOK WEL dat hij op internet ook staat, WHO CARES.

Mukie, ik zit al een tijdje naar je rug te kijken, en vind hem persoonlijk helemaal geweldig!! Ben zelf ook bezig met het volzetten van mijn rug, maar blijf het lastig vinden e.e.a. te combineren. Heb jij dit alllemaal zelf bedacht?? of zijn het meer freestyles?? (de opvullingen)quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:00 schreef Mukie het volgende:
Ik heb eindelijk ook foto's van een paar andere tattoos van me.
[afbeelding]
Soulmates, goede vriend = Zielemaatjes (ik geloof niet in de ware)
Aan de achterkant van mijn rechterarm.
[afbeelding]
Japanse stijl -> weer een heel verhaal, net als bij mijn rug.
Linkerarm
[afbeelding]
Rechter enkel

Ieder is vrij om zijn/haar mening te geven. Als je niet tegen negatief commentaar kan is het handiger om helemaal geen foto van je tattoo te plaatsen.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:29 schreef Devils_Child het volgende:

Ja het is best een mooie kopie Mukiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Djeez...
Temperament van sommige mensen

Mooie site, staan hele leuke dingen op...quote:Op dinsdag 15 juni 2004 22:47 schreef Nuek het volgende:
http://www.inkstitution.com/
ik denk dat dat zeker gaat lukken daar.

okquote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef pimpin het volgende:
Wat ik erg mooi vind, is een tattoo in je nek, en engeltje ofzo.
In je hals zeg maar.

wat ga je dan bijhouden?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 14:27 schreef HAL9000S het volgende:
Over 2 weken eindelijk terug in Nederland en dan gelijk afspraak maken voor uitbreiden en bijwerken van m'n arm...ik ga gelijk voor een sleeve, en daar hou ik het dan bij....![]()

Wat beckham en pharrel van NERD hebben zoiets?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:48 schreef pimpin het volgende:
Wat ik erg mooi vind, is een tattoo in je nek, en engeltje ofzo.
In je hals zeg maar.

m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
wat ga je dan bijhouden?

hahaha dat lukt je nooit!quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....![]()

quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef furanku het volgende:
Ik zit erover te peinzen om een mooie tattoo te laten zetten maar mede door mijn studiekeuze lijkt het me niet echt handigMaar hoe denken jullie erover om een tattoo in je nek te laten zetten die redelijk opvallend is..
"The tatoo was created by the straight make-up department with a bit of help from us. If I'm not mistaken, it was either Ermahn Ospina or Heidi Grotsky that painted it on every day with tatoo inks. When George had to go back to shooting ER, we (KNB) took a cast of his neck and made a stencil that fit directly to George's neck that they could then airbrush the colors directly through the stencil and onto his skin."
Dit vind ik echt een hele mooie tattoo. Maar eenmaal gezet, dan is hij ook gezet. Zouden jullie zoiets opvallends laten of durven laten zetten?![]()

Je zult niet de eerste zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:43 schreef neusaap het volgende:
misschien laat ik nog eens een tattoo zetten van m'n usericoon

Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).quote:Op zondag 11 juli 2004 01:18 schreef furanku het volgende:
Ik zit erover te peinzen om een mooie tattoo te laten zetten maar mede door mijn studiekeuze lijkt het me niet echt handig Maar hoe denken jullie erover om een tattoo in je nek te laten zetten die redelijk opvallend is..

Daar hou ik me graag voor aanbevolen, mocht je er een werkende tip voor hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef HAL9000S het volgende:
m'n lichaam...om hem verder inktvrij te houden....![]()

Ik kan me daar wel bij aansluiten. Men zegt niet voor niets ' Tattoos are a way of life' .quote:Op zondag 11 juli 2004 03:33 schreef Untitled het volgende:
[..]
Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).
En als je toch in het standaard-burgerlijke-wereldje van banen zit, doen ze er toch wel moeilijk over, op kantoor staat het niet representatief etc.
Zelfs op je arm is nog meer representatief, al zou je hem zonder bedekte kleding op je werk zien, omdat dat iig niet bij je gezicht zit. Gezicht en binnenkant hals/nek is toch wel imho echt de nummer 1 die op carriere-gebied niet representatief is.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar ik zou er erg goed over nadenken, t'is niet "zomaar" een plek.
En voor iemand die een gewone kantoorbaan wilt is het echt niet aan te raden.
Als je nou kunstenaar/artiest/muzikant was, is het een ander verhaal.
Ik zou het niet doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Inderdaad, ook al wordt er vaak beweerd dat er minder zwaar aan getild wordt, is een zichtbare tattoo nog altijd een taboe in de zakenwereld. En vanaf je nek (zeg maar boordhoogte) wordt het gewoon lastig verbergen.quote:Op zondag 11 juli 2004 03:33 schreef Untitled het volgende:
[..]
Het is een van de "moeilijkste" plekken voor een tattoo, omdat je het amper kan verbergen, alleen door een kol-trui. (tja, daar loop je in de zomer al niet mee).
En als je toch in het standaard-burgerlijke-wereldje van banen zit, doen ze er toch wel moeilijk over, op kantoor staat het niet representatief etc.
Zelfs op je arm is nog meer representatief, al zou je hem zonder bedekte kleding op je werk zien, omdat dat iig niet bij je gezicht zit. Gezicht en binnenkant hals/nek is toch wel imho echt de nummer 1 die op carriere-gebied niet representatief is.
Ik weet ook niet hoe oud je bent, maar ik zou er erg goed over nadenken, t'is niet "zomaar" een plek.
En voor iemand die een gewone kantoorbaan wilt is het echt niet aan te raden.
Als je nou kunstenaar/artiest/muzikant was, is het een ander verhaal.
Ik zou het niet doen, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ja, ik zag het laatst op TV, precies het idee wat Pharrel heeft.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:22 schreef BDisOKE het volgende:
[..]
Wat beckham en pharrel van NERD hebben zoiets?

Thx!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:24 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Mukie, ik zit al een tijdje naar je rug te kijken, en vind hem persoonlijk helemaal geweldig!! Ben zelf ook bezig met het volzetten van mijn rug, maar blijf het lastig vinden e.e.a. te combineren. Heb jij dit alllemaal zelf bedacht?? of zijn het meer freestyles?? (de opvullingen)
Naam in hindi is cool! staat ook op de lijst van nog te doen!!
m.a.w. ga zo door!!![]()
![]()

Sterker nog...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:51 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Inderdaad, ook al wordt er vaak beweerd dat er minder zwaar aan getild wordt, is een zichtbare tattoo nog altijd een taboe in de zakenwereld. En vanaf je nek (zeg maar boordhoogte) wordt het gewoon lastig verbergen.
Als je de zakenwereld in wilt, is het dus verstandig (en dus geen wet) om het op een plek te doen die te bedekken is.
En bedenk je.... het blijft vaak niet bij één (ook ik heb dat even gedacht)

In de hotelwereld zijn alle zichtbare piercings en tatoo's not done. Al moet ik zeggen dat je wel hier en daar een tongpiercing ziet, en dat er wieng van wordt gezegd. Maar dat zal ook wel zijn dat deze vaak niet wordt opgemerkt, omdat ze redelijk ver naar achter zitten en een wat donker gekleurd balletje wonderen doet.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Sterker nog...
Indien je een representatieve baan wilt hebben, is het beter indien je geen zichtbare tattoos of piercings hebt. Aangezien je bedrijf/winkel/etc hier dan ook mee worden gelinkt. Je bent nog altijd het visitekaartje van je bedrijf
Vandaar dat ik jarenlang in pakken heb rondgelopen. Of met lange mouwen. Je moet het er voor over hebben, want hoe dan ook, je wordt er ALTIJD op aangekeken. Hoe mooi het ook is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |